huis kopen

Discussie in 'Bulgarije' gestart door lou, 25 nov 2006.

1. rosaliejohnson91

rosaliejohnson91 New Member

Lid geworden:
    31 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Mieke,
    Als u 1 kant van een verhaal hoort, heeft u dan altijd vooroordelen?
    Waarom zijn prive huizen te koop staan, heb ik u al beantwoord. En ik kan beter vragen, waarom niet? Hij heeft er verschillende en niet allemaal staan te koop. Als hij er geld voor kan beuren, waarom niet? En deze tijd weet niemand wat de toekomst zal brengen, dus als hij zijn prive woningen wilt verkopen, heeft hij daar toch recht op?! Hij heeft keus genoeg uit andere huizen die hij prive heeft.
    En ik denk dat u maar eens even naar Wijchen moet komen, want het kantoor is er gewoon nog hoor. En zelfs al was deze weg, dat is zijn goed recht. Hij moet het toch zelf weten. ook al zou hij in een oude schuur zijn kantoor vestigen. Waar bemoeit iedereen zich toch mee. Laat mensen in hun waarde en oordeel pas als u ze echt goed kent.
    En dat laatste is zeker niet waar. De opleveringen hebben langer geduurt dan was afgesproken, maar dat had ik ook al uitgelegd. Maar alle woningen zijn opgeleverd ondertussen en die kleine puntjes die je altijd nog tegenkomt bij een oplevering ( net zoals in Nederland en België en overal ) worden genoteerd en aangepast.

Ik vind dat iedereen hier maar eens een voorbeeld moet nemen aan de mensen van Sunny Bulgaria. Ik heb hen nog nooit slecht horen praten over anderen. Zijn vrouw bijvoorbeeld is altijd erg sociaal en meelevend. En tegen alle ex medewerkers heeft ze verteld hoeveel pijn het haar doet en dat ze hen meer als familie heeft gezien. Ze ging voor de laatste ex werknemers, letterlijk door het vuur. Ze blijft positief over iedereen praten over hetgeen ze voor Sunny Bulgaria hebben gedaan.

Kijk eerst eens naar u zelf voordat u anderen oordeelt. Laat mensen in hun waarde. En dit geldt voor iedereen.

2. rosaliejohnson91

Lid geworden:
    31 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    O ja, en kijkt u even naar de verbouwingensite, want die heeft u wellicht voor het laatst in november of zo bekeken??!!
    www.sunny-bulgaria.com
    www.sunny-bulgaria-holidays.com

3. sonja

sonja New Member

Lid geworden:
    19 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Lieve mensen, als u wat wilt weten over Sunny Bulgaria, neem dan even contact met me op.
    Dan kan ik u persoonlijk uw vragen beantwoorden en kunt u mij persoonlijk vertellen wat u heeft gehoord en wat u wilt weten.
    U mag uiteraard ook even binnen wandelen in ons kantoor te Wijchen. Dan bied ik u tevens een kopje koffie of thee aan. Kijk even op de site van Sunny Bulgaria voor de gegevens. Bij voorbaat dank.

Even een berichtje voor Wilma, jullie doen het goed! Sta je zelf ook op de beurs? Dan zien we elkaar daar. Groetjes Sonja

4. Herman Jonkers

Herman Jonkers New Member

Lid geworden:
    19 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ja Bulgarije.Mijn echtgenote en ik hadden plannen om te kopen in Bulgarije. Eerst aan zee, maar dat vonden we te duur. In het binnenland zijn ook goede mogelijkheden. Mijn oog viel vorig jaar op Sunny Bulgaria. Zij kwamen mij erg vertrouwd over. Door persoonlijke omstandigheden is er echter niets van gekomen om daadwerkelijk naar Bulgarije te gaan. Inmiddels hebben we vernomen dat meerdere bedrijven met Nederlandse/Belgische eigenaren actief zijn in de regio Razgrad. Hoe kan dat zo plotseling? De referenties die ik lees van Sunny Bulgaria zijn in meerderheid negatief. Ik heb daarom gegevens opgevraagd van de KvK. Het kostte wel wat, maar dan heb je ook wat! Over beide andere firma's kan ik niets vinden. Ik tref geen negatieve verhalen over ander bedrijven aan. Ondanks die ene positieve reactie over Sunny Bulgaria, zijn de meeste negatief. Ik heb besloten om mijn aandacht daar op te richten. Ik en mijn echtgenote gaan op eigen gelegenheid naar Bulgarije en zullen ter plekke een onderzoek instellen naar de gang van zaken van alle firma's. Onze bevindingen kunt u over enkele maanden vinden op deze site.

5. sonja

sonja New Member

Lid geworden:
    19 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Herman,
    Goed dat u op eigen gelegenheid naar Bulgarije gaat. U kunt daar meer informatie over de firma's ter plekke krijgen. Zoals Sunny Bulgaria zijn de overige 2 firma's in Bulgarije gevestigd. Daar doen zij zaken. Daar maken zij hun winst. De firma's die buiten Sunny Bulgaria ook in de omgeving van Razgrad werken, zijn daar door Sunny bulgaria gekomen. Het zijn ex medewerkers en mensen die bij hen hebben gekocht. Ik wens u veel succes en als tip wil ik u mee geven; Laat u goed informeren en laat alles door meer dan 1 advocaat nakijken. En misschien tot ziens in Bulgarije!

6. jansentommie

jansentommie New Member

Lid geworden:
    20 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook bij Sunny Bulgaria gekocht en het door hen laten verbouwen. Zij hebben er zelfs voor gezorgd dat ik er een stuk grond bij heb gekregen, dat eerder van mijn buurman was. Ik heb hier niets voor hoeven te betalen. Ik ben 1 van de eerste kopers van Sunny Bulgarije. Zij waren toen net een half jaar bezig ongeveer. Het is voor hen een leerproces geweest en ondertussen weten zij hoe alles hoort te gaan en waar het mis kan gaan. Ervarings deskundige zijn zij zeker. Ik ben zeer tevreden en ik geniet van iedere vakantie die ik in mijn woning doorbreng. Als iemand mijn ervaringen wilt horen, van mij zelf, laat dan een bericht achter. Ik zal met de eigenaar van deze website dan contact opnemen, zodat hij mijn gegevens kan u door kan geven.

7. p.vierbergen1

p.vierbergen1 New Member

Lid geworden:
    20 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    In 2007 hebben wij via een Second home beurs kennis gemaakt met de Tom en Sonja Jansen van Sunny Bulgaria en door hun enthousiaste verhalen is toen in de loop van 2007 een eerste oriëntatietrip naar Bulgarije ondernomen.

Mede door de bemiddeling en het enthousiasme van Sunny Bulgaria hebben we toen besloten een woning in Pomoshtitsa, in de omgeving van Razgrad, te kopen en werd samen met Sunny Bulgaria een renovatieplan gemaakt. Die renovatie was mei 2008 gereed. Als we tussentijds wilden komen kijken, mochten we ten aller tijden gebruik maken van hun eigen woning. Onze woning is prachtig geworden. We staan nu in de startblokken om de tuin aan te gaan leggen en de woning verder in te richten. Ook hier hebben wij de hulp van Sunny Bulgaria bij gevraagd.

We zijn zeer tevreden over onze contacten met Sunny Bulgaria; de communicatie (meestal per e-mail) verliep zeer vlot en uitermate vriendelijk.
    Ook de ontmoetingen in de kantoren van Sunny Bulgaria in Nederland en Bulgarije waren zonder uitzondering hartelijk.

Groeten, Peter

8. Fam.P.Pos

Fam.P.Pos New Member

Lid geworden:
    20 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedenmiddag en nogmaals goedenmiddag graag willen we contact met "Peter"? We hebben geen flauw idee wie deze Peter zou moeten zijn .Daar er tot zover wij weten er maar 1 Peter woont in Pomoshtitsa .Dat is dus ikzelf met mijn vrouw .We hebben daar inderdaad twee boerderijen gekocht via sb ...in 2007 januari en met juli 2007 zouden deze helemaal gerenoveerd afgeleverd zijn.We zijn nu nog aan het verbouwen!!!!Nogmaals er wordt door sb niets maar dan ook niets aan onze boerderijen meer verbouwt of gedaan.

Peter en Susanne
    voor vragen kunt u altijd bij ons terecht!

9. Susanne Wildeman

Susanne Wildeman New Member

Lid geworden:
    20 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedemiddag

Natuurlijk geef "ik" graag een referentie voor de firma "Bulgaarswonen"
    Deze firma neemt de tijd om U van een mooie woning te voorzien en als U dat wil wordt het verbouwt tot het helemaal naar wens is..Dit alles voor een redelijke prijs.De prijzen zijn natuurlijk wel omhoog gegaan sinds 2007 maar in verhouding met andere "vakantiebestemmingen "is Bulgarije juist de plek om iets te kopen !

www.bulgaarswonen.nl

Op het ogenblik zijn er de plannen om de tuin en het terras af te maken..door deze Firma

Met vriendelijke groeten Susanne Wildeman

www.bulgariandreamhouses.nl

ps Rob en Wilma veel succes in Gent op de beurs Second Place !
    voor vragen kunt U natuurlijk altijd terecht!

10. p.vierbergen1

p.vierbergen1 New Member

Lid geworden:
    20 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn naam is Peter Van Malderen, Ik heb u wel eens gezien dacht ik. Op het feest in Pomoshtitsa? Die dag moest ik helaas weer terug naar Nederland, dus ben ik maar even geweest.
    www.sunny-bulgaria.com
    www.sunny-bulgaria-holidays.com

11. Herman Jonkers

Herman Jonkers New Member

Lid geworden:
    19 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste lezers van deze site. Ik dacht een interessante en leerzame site gevonden te hebben over Bulgarije. Niets is minder waar. Alleen maar schriftelijke verwensingen die door de ander weer gepareerd worden.De artikelen op deze site heb ik geanalyseerd met mijn collega's. Dit grammaticaal, syntactisch en spellingstechnisch. Dit leidt tot slechts 1 conclusie: De site wordt beschreven door 3, maximaal 4 personen. met andere woorden: de meesten, de P.Pos en S. Wildeman dan niet, schrijven onder pseudoniem. Is dit soms een manier om frustraties af te reageren? Mij zult u niet meer op deze site tegenkomen. Mijn animo is over. En oh, ja Sonja, ik heb zoals ik al eerder meldde zaken van Sunny Bulgaria nagetrokken ook in Bulgarije. Zeer gemakkelijk via onze accountant in Nederland. Zijn eerste (voorlopige) conclusie was dat de bedrijven in Nederland en Bulgarije niet kredietwaardig zijn. Niets op voorhand betalen als je met Sunny Bulgaria in zee gaat. Beter nog: dit bedrijf beter niet als partner in de arm nemen. Jammer. Ik had in eerste instantie een hoge pet op van jullie, maar nu niet meer. Mijn volgende stap is die beide andere bedrijven te analyseren. Met vriendelijke groet, namens een nog steeds enthousiaste Bulgarijeganger, maar niet meer voor de omgeving Razgrad.

12. sonja

sonja New Member

Lid geworden:
    19 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Herman, Uiteraard is sunny Bulgaria niet kredietwaardig. In Nederland wordt er alleen maar verlies gemaakt. Hier word geen omzet gemaakt, alleen maar kosten voor reklame enzovoort. En in Bulgarije hebben wij al ons geld in het aankopen van woningen gestoken en er word wel omzet gemaakt, maar de winst is uiteindelijk nihil. We zijn net 3 jaar bezig en pas dit jaar kunnen we winst gaan maken, Dus ja, we zijn inderdaad niet kredietwaardig. Daarom is Deloitte met ons in zee gegaan en daarom heeft de commisaris van de koningin bij Sunny Bulgaria gekocht. En vele anderen. Vertrouwen moet groeien en dat kan alleen als u het bedrijf en de mensen leert kennen.
    Vriendelijke groeten, Sonja

13. sonja

sonja New Member

Lid geworden:
    19 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    ach, weet u allemaal... Ik denk dat u zelf maar eens een bedrijf in Bulgarije moet beginnen, dan weet u hoe het in elkaar zit. U kunt het ook aan Rob en Wilma vragen. ( bulgaars Wonen )Zij hebben er ook ervaring mee.
    Ik zal zelf niet meer schrijven op deze forum. Iedereen heeft recht op een eigen mening en daarom zullen er altijd discussies blijven bestaan. Ik ga gewoon mijn best doen en zorgen dat mensen tevreden zijn en blijven.

Wilma en Rob, we zien elkaar op de beurs!

14. martine_van_daele

martine_van_daele New Member

Lid geworden:
    8 mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, Wij zijn sinds enkele maanden woonachtig in Turkije, daar het onbegonnen werk is om onze wagen hier te houden zijn wij genoodzaakt om deze terug naar belgie te brengen.Weten jullie soms of het mogelijk is onze wagen in Bulgarije te verkopen. Welke extra kosten en welke papiermolen dit met zich meebrengt. Deze oplossing zou voor ons een minderlange reis betekenen.
    Alvast bedankt

15. oppassen

oppassen New Member

Lid geworden:
    16 mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    ik raad iedereen aan die een huis in bulgarije
    wil kopen oplet met de prijzen,want een huis van €30000 kan zomaar €60000 voor de buitenlander kosten en of dat je heel goed onderzoekt of er geen problemen met deze woning is zoals dat er na paar maanden iemand aan de deur staat en zegt wie bent u, dit is mijn woning.de west europeze vooral engelsen hebben er voor gezorgd dat de prijzen daar snel stijgen. nu denkt elke bulgaar hee buitenlanders geven voor een huis van €10000 €50000 of meer even schilderen en klaar is kees.

16. Bow

Bow New Member

Lid geworden:
    25 mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo
    Citaat van de Bulgaarse Nationale Journal
    ("Standart") gepubliceerd op 15/12/2009
    http://paper.standartnews.com/bg/article.php?d=2009-03-25&article=259615

Search for fraud hero of "New Bulgarians"
    Dutchman away aliens with old houses in Popovo region

Turgovishte. Dutch businessman, one of the heroes of the TV series "New Bulgarians” in bTV, Tomas Janssen, who last striving Popovo region, village in Pomoshtitsa, mysteriously disappeared, announced from the mayor of the village Obreshkov. According to local electronic site the Dutchman was searched for fraud. Tom Janssen is from 5 years in Bulgaria. In Razgrad he registered his Real Estate company “Sunny Bulgaria”. With it he bought houses in the villages abandoned in old Bulgarian style and its restoration after it sold to foreigners or rentable for rural tourism. Only in the village Pomoshtitsa the investor has bought over 33 properties. According to people, Tom took 50 000 euro from his compatriots for the repair of a house which he had previously sold. And have families abroad, which paid him in cash without receiving a document against the property. Others given money without actually be carried out repairs in their new property. This claim by the company staff,on who he must pay 1500 leva due for overtime. The team left him after the businessman fired them. According to them, their boss accumulated debts of nearly 50 000 euro to construction stores in Razgrad, while a dozen houses updated simultaneously. It also reached there that the bank distrained him accounts because of unpaid taxes for nearly 13 000 euro.

17. rosaliejohnson91

Lid geworden:
    31 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben dit stuk in de krant laten zetten en we moeten dit even recht zetten. We hebben dit laten schrijven omdat we een beetje boos waren. Het is dus niet waar.
    Excuses.
    Een ex werknemer van SB

18. N

N New Member

Lid geworden:
    27 mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Rosalie we weten dat we excuses moeten maken maar dan hoef jij het nog niet voor ons te doen we willen het bevestigen maar laat het voortaan eerst aan ons weten nogmaals sorry we nemen alles terug wat we ooit hebben gezegd en laten schrijven over t jansen en zijn bedrijf we hadden niet door wat het voor een gevolgen zou hebben

19. Bow

Bow New Member

Lid geworden:
    25 mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    ik Richart Bow weet niet wie dat is man of vrouw met N maar ik weet dat alles waar is en zeker niet gelogen, ik heb een appartement in bulgaria en woon daar en heb alle kranten die uitgegeven zijn van mijn bulgaarse vriendin en dit van heel bulgarije, Niets dan slecht over TJ EN ZIJN BEDRIJF en bij deze de link van de bulgaarse tv zodat iedereen de waarheid kan weten over TJ en zijn praktijken,deze zender is er meegestart zodat iedereen de waarheid kent
    http://www.btv.bg/videos/broadcast_video.pcgi?section_id=268&video_id=9642

20. wouter@travelstuff.nl

Lid geworden:
    27 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals Herman Jonkers ook al in bericht opperde dat een aantal personen berichten onder dezelfde naam plaatsen is waar. Let er dus goed op!

Zowel, Rosalie, Sonja, N, Peter en Jan plaatsen berichten vanaf dezelfde locatie.

Deel Deze Pagina