huis kopen

Discussie in 'Bulgarije' gestart door lou, 25 nov 2006.

1. carpe-diem-bg

carpe-diem-bg New Member

Lid geworden:
    2 apr 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Bulgarije liefhebbers,

Ik volg al een tijdje de berichtjes die op deze site geplaatst worden. Met name die over het bedrijf Sunny Bulgaria gaan met als directie de heer Tom jansen en zijn echtgenote Sonja Jansen.

Laat me allereerst zeggen dat Bulgarije een ontzettend moi, ruim en warm (zowel van temperatuur als hart) land is. Dit voor wat wij in de periode dat wij er gewerkt en gewoond hebben zelf hebben kunnen ervaren.

Wij hebben een aantal maanden voor Sunny Bulgaria gewerkt en we zijn hele ervaring rijker geworden, maar ook een ILLUSIE ARMER.

Onze ervaring met de heer Tom Jansen is zeker iets om NIET vrolijk van te worden. Dit is nog maar zachtjes uitgedrukt. We hebben de ins en outs van deze firma meegemaakt. Deze liegen er (in negatieve zin) niet om.

Wat een vorige schrijver al meldde: het liegen, bedriegen en BEDREIGEN is bij die man een normale gang van zaken en aan de orde van de dag. (Ook naar ons toe toen wij ons afkeerden van Sunny Bulgaria). Dit was voor ons de reden om terug te gaan naar Nederland. Je wordt er letterlijk en figuurlijk ziek van.

Ons hart ligt nog steeds voor een deel in Bulgarije, maar door de opgedane ervaring is het voor ons niet meer mogelijk om daar op een prettige manier te wonen.

Nu zijn er in die regio andere Nederlanders en Belgen aan het werk in de onroerend goed markt die wel op een eerlijke manier werken Maar, tegen al het negatieve dat Sunny Bu;lgaria heeft achtergelaten is het voor hen moeilijk opboksen. We vinden het erg knap dat ze dat doen, want het zeer zeker niet gemakkelijk.ÉÉN foute Nederlander heeft het verpest voor velen.

Hier wil ik het dan ook bij laten. Dit is wat ik al geruime tijd kwijt wilde.

Thea

2. Kelly vd Sanden

Kelly vd Sanden New Member

Lid geworden:
    16 apr 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Tom en Sonja heel lief en ze staan altijd voor iedereen klaar.

3. carpe-diem-bg

carpe-diem-bg New Member

Lid geworden:
    2 apr 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Kelly of beter gezegd Sonja, het wordt zo langzamerhand doorzichtig voor iedereen.
    Het "bejubelen" van Sunny Bulgaria.
    Iedereen weet inmiddels dat de eigenaar van Sunny Bulgaria niet meer Tom Jansen is, maar dat hij slechts nog de titel heeft van vertegenwoordiger.
    Daarnaast zal hij het wel druk hebben met het regelen van andere zaken in Bulgarije. Mocht het voor jou niet duidelijk zijn dan zal ik op deze site wel verheldering geven.

Thea

4. Eric. P.

Eric. P. New Member

Lid geworden:
    6 mei 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik, Eric uit Nederland, heb in 2006 een huis van "BULINTRO" (de Nederlands sprekende Dorina Ivanova uit Yambol) gekocht. Alles ging in één woord "perfect". De overdracht en stichting van ons bedrijf, alles werd vlot en vriendelijk geregeld door Dorina en haar zakenpartner Wilian. Ik heb een oud en onbewoonbaar huisje gekocht op een mooie plek en voor weinig geld. Inmiddels is het huis voor de helft ingestort. Dat dit zou gebeuren wisten wij wel en ligt aan onszelf en niet aan Dorina. Het zelf verbouwen en doorverkopen van woningen hebben zij, bij mijn weten, nooit gedaan. Zij kopen en verkopen "What you see is what you get"

5. www.bulgariandreamhouses

Lid geworden:
    28 mei 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Holli Marijke

wij hebben een boerderij gekocht wat is de vraag?

groetjes Susanne
    www.bulgariandreamhouses.nl

6. Jon Millard

Jon Millard New Member

Lid geworden:
    21 jul 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie informatie over vastgoed kopen in Bulgarije vind je op deze website: www.vastgoed-bulgarije.info/content/koopgids-bulgarije

7. Margareth Minkes

Margareth Minkes New Member

Lid geworden:
    28 aug 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb voor iemand advertenties van huizen in bulgarije geplaatst. Kijk eens op kapaza, marktplaza, enz. http://www.kapaza.nl/detail/19384484/
    Voor informatie kan je me altijd bellen.
    +31 636585789 of de persoon die erover gaat. +31 622352243

8. Margareth Minkes

Margareth Minkes New Member

Lid geworden:
    28 aug 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor, goede en leuke appartementen en studios en woningen te koop
    vanaf € 15.000,-- tot € 150.000,--, zijn goede huizen, kijk op deze link.
    http://www.kapaza.nl/detail/19384484/
    wil je meer informatie, bel me gerust, of degeen die erover gaat.

+31 622352242 of +31 636585789

9. leroy

leroy New Member

Lid geworden:
    19 okt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

Ik zou in de toekomst iets willen kopen in Bulgarije om hier winst of eventueel een huisje op te zetten. Ik heb alleen geen idee waar, welke plaats ed. ik zou moeten zoeken. Heeft iemand suggesties?

10. Natalia

Natalia New Member

Lid geworden:
    19 okt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi Leroy.
    I'm Natalia from Bulgaria and I have a real estate agency in Bulgaria (region Razgrad). This is the web site of the company: www.newbulgarianland.com
    You can see, what the company propose and if you have any questions I'll answer it.

11. w.proost

w.proost New Member

Lid geworden:
    21 okt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik zou graag een huisje of studio willen kopen in de buurt van burgas zijn er mensen die er ervaring mee hebben want er staan er genoeg goedkoop te koop. maar zit daar geen addertje onder graag reactie

12. peerpol

peerpol New Member

Lid geworden:
    25 okt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan men weten of er al dan niet kan bijgebouwd worden (zonder daarvoor veel te moeten betalen voor vergunningen ed).
    Er zijn genoeg goedkope huizen (waar er nog werk aan is!!), maar ik zou graag weten als dat een probleem zou vormen om uit te breiden/ nieuw huis te zetten

13. niekduc750@hotmail.com

Lid geworden:
    25 okt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo leroy
    ik kom hier voor het eerst op deze site en heb effe rondgesnufeld.
    ben zelf aantal jaren actief in bulg in de buurt van stara Zagora en doe dit met heel veel plezier.
    om antw op je vraag te geven: het ligt er maar helemaal waar je van houd en wat je doel is, je kunt me mailen als je wil communiceren. groet
    niek

14. w.proost

w.proost New Member

Lid geworden:
    21 okt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik wil eens aan iemand vragen die in de regio dobrich woon hoe het daar is en of er veel westeringen wonen ik zou graag met 1 van hun is contact hebben graag reacties gr anneke

15. sophiegilt

sophiegilt New Member

Lid geworden:
    16 aug 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedenmiddag

Late reaktie maar toch
    kijk ook eens op www.bulgaarswonen.nl
    voor professioneel werk Verbouwen en verkoop van kleine huisjes tot grote verbouwingen

Groetjes Susanne

16. jansentommie

jansentommie New Member

Lid geworden:
    20 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Dear Natalia,

Your website doesn't work. I wanted to look at it, but it cannot be found.

17. Natalia

Natalia New Member

Lid geworden:
    19 okt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Dear Jan
    I tried, it's working. Try to write in Google: new bulgarian land. I hope you'll succeed

18. office

office New Member

Lid geworden:
    21 feb 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Anneke,
    Wilt u me bellen of e-mailen. Ik heb klanten die in de buurd van Dobrich een wooning hebben.

Groeten
    Diana
    www.reabg.nl

19. michel.cijs

michel.cijs New Member

Lid geworden:
    13 nov 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal, ik heb eens wat rond gesnuffeld op deze site omdat ik van plan ben een huis te kopen in Bulgarije, ik zit alleen vol met vragen en als ik zo willekeurig wat berichten lees krijg ik er alleen maar meer vragen bij. Waar ik naar op zoek ben zijn mensen waar ik mee in contact kan komen die zelf ervaring hebben met het kopen van een huis aldaar en me misschien kunnen vertellen waar ik op moet letten en wat belangrijke zaken zijn. Mijn voorkeur gaat uit naar een bestaand huis dat ik zelf kan opknappen/verbouwen.

20. sophiegilt

sophiegilt New Member

Lid geworden:
    16 aug 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedemorgen Michel

kijk even bij bulgaarswonen .nl

wijzelf hebben twee boerderijen in bulgarije gekocht en laten opknappen.
    maar zijn er zelf ook nog druk mee bezig .
    als je vragen hebt kun je me altijd mailen

of

sophiegilt@hotmail.com

gr Susanne

Deel Deze Pagina