huis kopen

Discussie in 'Bulgarije' gestart door lou, 25 nov 2006.

1. Campi2009

Campi2009 New Member

Lid geworden:
    8 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Allemaal,heeft iemand weleens zaken gedan met Andre Dintchev,ik zie Uw reactie tegemoet.

2. herbalife-bulgaria

herbalife-bulgaria New Member

Lid geworden:
    20 dec 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste lezers,

Algelopen zomer ben ik wederom op vakantie geweest in BG omgeving Razgrad en de kust. Heb moeten constateren dat de woningmarkt op z'n gat ligt. Bedrijven zoals bijv. Sunny Bulgaria verkopen niets en hebben geen verbouwingen meer. Zij hebben veel (verbouwde) woningen te koop staan op hun sites, maar ze zakken nauwelijks met de prijzen. Wie wil kopen in BG moet dat nu doen. Vooral particuliere eigenaren benaderen levert veel rendement op! Eigenaren zijn bereid hun verlies te nemen (als ze hun woning/boerderij willen verkopen). Je kunt 40 tot 50% van de vraagprijs af krijgen.

Ik heb gekocht!

Dus: doe uw voordeel!!

Groetjes,

Herman Jonkers

3. Faruk

Faruk New Member

Lid geworden:
    16 sep 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    de woning verkoop is door de crisis flink naar beneden gezakt, maar sunny Bulgaria is de enige in de omgeving van Razgrad die woningen heeft verkocht dit jaar. Welliswaar 75% minder dan voorheen, maar het staat niet geheel stil. Verbouwingen blijven ook doorgaan, hoewel dit met 50% naar beneden is gedaalt. Het is te hopen voor alle makelaars die in Bulgarije aktief zijn, dat de verkoop weer wat gaat stijgen. Uiteraard is het voor de kopers een groot voordeel, want er valt zeker te onderhandelen over de prijs. Dus wilt u een woning kopen in Bulgarije is het inderdaad NU de tijd om dat te doen!

4. office

office New Member

Lid geworden:
    21 feb 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Herman,
    Wat ben je competent man! Wat en waar heb je gekocht? Ik ben zeer benieuwd.

Groetjes,

Diana Valstar - Rea Nederland

5. Natalia

Natalia New Member

Lid geworden:
    19 okt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    There are more real estates in Razgrad (Bulgaria) that sell houses in the region. One of them is NEW BULGARIAN LAND -www.newbulgarianland.com. There are a lot of cheap houses.

6. Erol

Erol New Member

Lid geworden:
    22 nov 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    We verkopen ook woningen in regio Razgrad ( en ook in gehele Bulgarije ) en we doen ook het renovatiewerk.

Groetjes,
    Immo Bulgarije
    www.immo-bulgarije.nl

7. afbouwvanschalm

afbouwvanschalm New Member

Lid geworden:
    1 dec 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij van Bulgaars Wonen zijn actief in omgeving van Razgrad en het is ook nu de tijd om te investeren in Bulgarije.

Neem eens een kijkje op

www.bulgaarswonen.com

8. a.kuipers7

a.kuipers7 New Member

Lid geworden:
    15 dec 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedemorgen,

hallo allemaal, ik wil graag een tweede woning aanschaffen in Bulgarije. Maar kan door (privé)omstandigheden nu even niet weg. Dus had bedacht vast een EOOD op te richten en dan later een woning te kopen. Is dat mogelijk? En zo ja, kan iemand me dan vertellen hoe ik dit het handigst kan regelen? alvast bedankt

9. Natalia

Natalia New Member

Lid geworden:
    19 okt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi Alexandra.
    You can register a company (EOOD) and when you want later, you can buy a property. If you have any other questions, you can write me on newbulgarianland@yahoo.com
    Best regards

10. Natasa

Natasa New Member

Lid geworden:
    11 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben geïnteresseerd in het kopen van onroerend goed in de Dobruja regio en ik wilde vragen of iemand ervaring heeft met de makelaar Skyline Bulgarian Properties.

11. Lesjkal

Lesjkal New Member

Lid geworden:
    17 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    De meeste makelaars in Bulgarije zijn behoorlijk fout. 90% zeg maar.

Heb met een aantal te doen gehad en de enige die waar ik redelijk vertrouwen in heb is Dorina en haar partner. Ze zijn ook uitermate behulpzaam na uw aankoop.

De eerste reactie omtrent bulintro en Dorina sprak van een huis gekocht voor veel geld.
    Welnu, zij hebben geen huizen te koop voor veel geld. Nooit gehad.
    Bulintro rekent geen extreme prijzen aan zoals de andere makelaars wel doen.
    De service en hulp die je er bovenop krijgt, zie je nergens.

Door de crash in het vastgoed concentreren zij zich nu overigens op agrarisch land. Bulgaarse prijzen. Heel netjes allemaal.

12. vanrooyen_9@hotmail.com

Lid geworden:
    11 sep 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag mensen.

Ik heb in 2009 een app gekocht in Aheloy.
    Ik heb er ong anderhalf jaar over gedaan om alles uit te puzellen, en om een ned sprekende makelaar te vinden.
    Ik ben zelf in mijn 2 weken vakantie naar app wezen kijken met de makelaar, en heb een app gekocht in Aheloy.
    Er zijn best dingen waar je rekening moet huoden, zoals de bulstat (registratei) en bv de service kosten pj.
    Dat zijn een paar voorbeelden van kosten die erbij horen.
    Ik heb er geen spijt van, en ga nu 2 x per jaar op vakantie, en ken de lokale bevolking al aardig, en hun mij ook, erg gezzelig, en gastvrij !
    Heeft u vragen, mischien kan ik ze bantwoorden.

Gr Maurice

13. petty

petty New Member

Lid geworden:
    17 dec 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een stom gelul hier zeg over tom en sonja het zijn gewedige mensen wij heben er in 2006 gekogt en een gewedige vacanti gehad daar het alemaal niet ront kwam van onze zijde gwoon ons geld terug gehad dus zo doen die mensen zaaken geweldig dus zou zo weer zaken met hun doen steek die maar in julie zak groetjes petty

14. Sander van Stee

Sander van Stee New Member

Lid geworden:
    23 mrt 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen, ik hoop dat iemand nog actief is op dit forum. Mijn ouders hebben 5 jaar geleden een prachtig huis gekocht in Bulgarije en sindsdien kom ik er elk jaar regelmatig. Inmiddels ben ik 4e jaars student International Tourism & Travel Industry aan de NHTV in Breda en ben ik in contact gekomen met veel enthousiaste en eerlijke personen in Bulgarije. Ik heb stukken grond gekocht waar verschillende bungalows op worden gebouwd. Mijn contacten zijn zeer variërend en hierdoor kan ik u alles bieden in Bulgarije, omgeving Veliko Tarnovo en Gabrovo. Hierbij kunt u denken aan het kopen van een huis, een stuk grond of gewoon even lekker op vakantie in luxe appartementen of bungalows in Bulgarije. Voor u kan ik regelen: een persoonlijke makelaar, tolk, adviseur, appartement/hotel/bungalow, pick up en drop off vanaf Sofia Airport en nog veel meer. Mocht u interesse hebben kunt u alvast een kijkje nemen op:

http://www.facebook.com/pages/Bulgarije/221716911308059?ref=hl

Voor meer informatie kunt u een bericht achterlaten of een email sturen naar:

sander_tourism@hotmail.com

Ik hoop u van dienst te kunnen zijn!

Mvg,

Sander van Stee

15. Mbin

Mbin New Member

Lid geworden:
    12 jul 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste lezers,

Heb ook een huis gekocht in Bulgarije in een klein dorpje niet ver van Isperih.
    Het huis wordt momenteel opgeknapt.
    Alles verloopt naar wens.
    Weet iemand hoe ik wat spulletjes daar kan krijgen niet te duur?

16. Mbin

Mbin New Member

Lid geworden:
    12 jul 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Heb ook een huis gekocht in Bulgarije in een klein dorpje niet ver van Isperih.
    Weet iemand hoe ik wat huisraad goedkoop van Nederland naar Isperih krijg?

Mbin@home.nl
    Bij voorbaat dank...

Deel Deze Pagina