hulp gevraagd: 7 maanden blijven

Discussie in 'Peru' gestart door Stephanie86, 11 jun 2012.

1. Stephanie86

Stephanie86 New Member

Lid geworden:
    11 jun 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo!

23 augustus 2012 kom ik aan in Lima. Hoe kort ik daar blijf heb ik nog niet besloten, maar wat wel vast staat is mijn hoofdbestemming: Cuzco. Ik sta te popelen om daar mijn spirituele kennis uit te breiden en vooral om te leren, slash, voor mijzelf uit te zoeken hoe ik deze wijsheid zou moeten/kunnen integreren in mijn dagelijks leven. 9 juli word ik 26.
    Ja, ik ben redelijk impulsief en ik leef graag zo veel mogelijk in het moment...

Ik wil ongeveer 7 maanden in Peru blijven, maar nou realiseer ik mij dus dat je als simpele toerist slechts maximaal 90 dagen kunt blijven! Kan iemand mij adviseren over wat ik het beste kan doen, of hoe deze procedure in zijn werking gaat?
    Moet ik ergens een werkgever optrommelen? Kan dat ook vrijwilligerswerk betekenen? En wat nou als ik liever om de zoveel maanden verder trek?

Twee dingen op mijn planning: 1) in de leer bij een of meerdere sjamanen, en 2) kinderen helpen.

Tips? Iemand??

2. Huancaina

Huancaina New Member

Lid geworden:
    11 jun 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Zalig, Peru. Fantastische bestemming. Je kan als toerist tot 180 dagen visum krijgen, als ze vragen waarom zeg je gewoon dat je vrijwilligerswerk gaat doen. Daar doen ze over het algemeen niet moeilijk over. Zijn je 180 dagen voorbij, ga je 24 uur de grens over en kom je gewoon terug. Dit heb ik zelf een aantal keer gedaan en gaat vanzelf. Vermijd de immigratiedienst in Lima, daar word je alleen maar gefrustreerd van =)

Ik heb zelf geen ervaring met sjamanen, maar ik ken wel personen die super tevreden waren over 'the temple of the way of light in Iquitos. www.templeofthewayoflight.org

En kinderen helpen, wij hebben in Huancayo enkele projecten. www.peruperutravel.com/volunteering.

Niet in Cusco, maar zeker ook geweldige bestemmingen in Peru.

groetjes,
    Eva

Deel Deze Pagina