Iberostar Hacienda Dominicus of Iberostar Dominicana.

Discussie in 'Dominicaanse Republiek' gestart door manon, 1 apr 2009.

1. manon

manon New Member

Lid geworden:
    17 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo.

Vorig jaar in IB Dominicana geweest en dat is ons zeer goed bevallen. We zitten nu te kijken om terug te gaan naar de DR, maar dan naar IB Hacienda Dominicus in Bayahibe. Maar we vragen ons af of het daar ook geschikt is voor onze 10 jarige zoon. Wie kan ons hier hun ervaringen over vertellen?

Groet Manon.

2. manon

manon New Member

Lid geworden:
    17 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand die mij hier iets over kan vertellen???

3. Guest24019

Guest24019 New Member

Lid geworden:
    8 apr 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    uitstekend hotel met goede animatie,de zee is daar veel rustiger dus beter geschikt voor kinderen,wel een eindje rijden van de vlieghaven maar dit is zeker de moeite waard

4. manon

manon New Member

Lid geworden:
    17 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Amanda.

Bedankt voor je reactie.
    Vorig jaar in Punta Cana geweest, zeer goed bevallen. Nu willen we een keer naar Bayahibe, mede ook door de mooiere duiken daar. Maar onze zoon moet zich daar natuurlijk ook vermaken. Vroeg me af of er veel kinderen zijn, of veel oudere stellen of stellen zonder kinderen. Dat het verder rijden is, nemen we voor lief. En is er ook een ijstent? In punta cana had je zo'n barretje waar je schepijs kunt halen. Hoop dat je me hier nog op wilt antwoorden.

Gr. Manon.

5. Cees H. Bos

Cees H. Bos New Member

Lid geworden:
    1 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Manon,
    waar je naar toe wilt gaan voor de natuur maakt niet zo veel uit. Net zo min als voor iets dat je wilt eten/nuttigen. Maar als je kiest voor avontuur,natuur rtc. voor allee leeftijden kan je het beste naar Sosua gaan. Hier bij de site m.b.t. mogelijkheden: http://www.mel-tour.com/
    MVG
    Cees.

6. manon

manon New Member

Lid geworden:
    17 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Cees.

Bedankt voor je reactie. Wij hebben in zovere al gekozen voor deze 2 Iberostar hotels. Maar twijfelen welke van de 2 we zullen nemen. Vandaar mijn vraag. Wil dat onze zoon van 10 ook een heerlijke vakantie heeft en ook leeftijdgenootjes tegen komt.

Groetjes Manon.

7. Guest24019

Guest24019 New Member

Lid geworden:
    8 apr 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    het ijsbarretje stond in het strandrestaurant waar je naar hartelust kon gaan halen,er waren gezinnen,koppels ... en er waren verschillende kinderen aanwezig,ik denk dat dit ook afhangt van de schoolvakanties,onze vrienden hadden hun zoon van 13 jaar bij en deze heeft zich geen minuut verveelt,nog een tip blok 5 ligt direct aan strand

8. manon

manon New Member

Lid geworden:
    17 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Amanda.

Bedankt voor je reactie, heb ik wat aan. Wij gaan in de herfstvakantie. Blok 5 zal ik onthouden.

Groetjes Manon.

9. Guest24019

Guest24019 New Member

Lid geworden:
    8 apr 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Manon,
    sorry maar ik heb me vergist blok 4 ligt vlak aan strand,kijk ook is travel.webshots.com ,daar vind je foto's en plattegrond van het hotel
    veel plezier

Deel Deze Pagina