id-kaart

Discussie in 'Bulgarije' gestart door siek, 22 feb 2007.

1. siek

siek New Member

Lid geworden:
    22 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ik nu wel of niet met een id-kaart naar bulgarije ?

2. hinsbergvan

hinsbergvan New Member

Lid geworden:
    8 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je kunt met een id kaart naar Bulgarije. Dit kan al sinds 22 oktober 2006. Bulgarije is lid van de EU en dus is een ID kaart voldoende. Iedereen die zegt dat dit niet klopt moet maar even bellen met de ambassade van Bulgarije. Ook kinderen kunnen tot 16 jaar gewoon als zij op de pas van hun ouders staan reizen naar Bulgarije. Geen probleem. Dat sommige reisburo's dit niet weten zegt misschien wel iets over deze "reisburo's".

3. Arjen van der Wal

Arjen van der Wal New Member

Lid geworden:
    27 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou sterker nog, de gemeente Soest wist het ook niet bij mijn aanvraag van mijn paspoort(toch maar voor de zekerheid).

4. Stania

Stania New Member

Lid geworden:
    31 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    En kinderen tot 12 jaar?

5. carbotjelie

carbotjelie New Member

Lid geworden:
    2 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    het is gewoon mogelijk om met je ID kaart naar bulgerije te gaan ,kinderen die ingeschreven staan op de pas van hun ouders is geen probleem tot 16 jaar .

6. Miranda.Lourens

Miranda.Lourens New Member

Lid geworden:
    2 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Das balen. Mij is bij het reisbureau verteld dat ik een paspoort moest hebben. Heb ik net vorige week aangevraagd voor mij en mijn man. Kostte even € 120,- euries.

7. Gezyna

Gezyna New Member

Lid geworden:
    22 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de reis naar Bulgarije in Duitsland geboekt en die konden mij vertellen dat je met een id-kaart gewoon naar Bulgarije kan.
    De gemeente wist het echter niet en zei dat ik voor de zekerheid beter een paspoort aan kon schaffen.

8. Lammens J�rgen

Lammens J�rgen New Member

Lid geworden:
    1 aug 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk deze info te lezen, maar ik kan jullie mede delen dat de "reisburo's" blijkbaar nog steeds niet op de hoogte zijn. Althans in België toch niet.
    Voor een kind van onder de 12j hebben wij dan maar voor alle zekerheid een internationaal paspoort aangevraagd (kostpr 41 Euro)
    Wij vertrekken binnenkort, ik laat wel weten hoe het nu uitdraaide met die paspoorthistorie :p

mvg,
    Jörgen

Deel Deze Pagina