interieur boeing 767-300 ER

Discussie in 'Dominicaanse Republiek' gestart door JoyceHupkens, 29 aug 2011.

1. JoyceHupkens

JoyceHupkens New Member

Lid geworden:
    13 jul 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik vlieg 18 september met een 767-300 ER naar de D.R. ik vlieg premium comfort class en daar zitten 12 stoelen in. Heeft iemand foto's of video's van het interieur van dit type vliegtuig!!!! Ben namelijk erg nieuwschiering hoe het eruit ziet!!!!!

2. Guest117

Guest117 New Member

Lid geworden:
    2 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk even in het topic
    http://www.reisstart.nl/dominicaanserepubliek/forum/22915/1/

www.thelatinworld.nl/vluchtinfo.html

3. Guest117

Guest117 New Member

Lid geworden:
    2 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Link van reisstart werkt niet. Er is een topic over het toestel. 8e topic van boven.

Op mijn site vind je ook een filmpje over de Premium Comfort Class, maar ook de link om het gehele toestel te bekijken, inclusief cockpit.

4. Guest117

Guest117 New Member

Lid geworden:
    2 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt het over 12 stoelen Premium Comfort Class. In de nieuwe B767-300ER winglet zitten er 30.
    Dan zou je zeggen dat je niet in het nieuwe toestel vliegt, maar in de oude die 12 stoelen Premiun Comfort Class bevat (voorheen Starr Class). Dit betekend wel bredere stoelen en meer beenruimte, dan in de nieuwe toestellen.
    Volgens vluchtschema van Niels (B767-300ER) http://grootjen.home.xs4all.nl/zomer2011.htm vlieg je met de nieuwe.

Niels zal je hier zeker meer over kunnen vertellen.

5. JoyceHupkens

JoyceHupkens New Member

Lid geworden:
    13 jul 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik dacht ook dat we met het nieuwe toestel zouden vliegen, maar bij het maken van de stoelreservering had ik keuze uit 12 stoelen. Vandaar dat ik denk dat het een ouder toestel is. Maakt me niet uit maar ben wel benieuwd hoe het eruit ziet, zeker na het zien van het interieur van het nieuwe toestel, erg mooi!

6. B767-300ER

B767-300ER New Member

Lid geworden:
    1 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, met de laatste update van mijn webiste is een eerder gemaakte aanpassing verloren gegaan. Dit betrof voetnoot nummer 4. Hij staat er weer op. en inderdaad, 18/9 een oudje.

www.grootjen.home.xs4all.nl

7. JoyceHupkens

JoyceHupkens New Member

Lid geworden:
    13 jul 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is m inderdaad, toppie! Bedankt, en je hebt een mooie en vooral handige site!!!

8. B767-300ER

B767-300ER New Member

Lid geworden:
    1 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak er gebruik van en zegt het voort...

Deel Deze Pagina