is jeepsafari en giftun island mogelijk met 2 kindjes??

Discussie in 'Hurghada' gestart door wesley bollyn, 8 feb 2007.

1. wesley bollyn

wesley bollyn New Member

Lid geworden:
    8 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi ik ben wesley 27 en vertrek 1mei met vrouw en 2 kindjes 3,5 en 1,5 naar hurghada naar titanic resort. zijn uitstappen als giftun island en jeepsafari mogelijk met zo'n 2 kinderen of is de duur van de uitstap te zwaar of te lang?

groetjes

2. Josje Van bakel

Josje Van bakel New Member

Lid geworden:
    18 aug 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Wesley daar ben ik ook benieuwd naar!! Wij gaan in september met onze dochter van 21 maanden

3. desiree1990

desiree1990 New Member

Lid geworden:
    26 aug 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Wesley,

Ik ben zelf al meerdere keren voor langere tijd in Hurghada geweest. En heb bijna alle excursies gedaan, die je kunt bedenken.
    De jeep safari is echt een aanrader voor volwassenen.
    Maar met kleine kinderen, niet te doen. Vaak geen airco in de auto. Er wordt wilt gereden.

Giftun island is een stuk geschikter! De boten worden niet zo vol geladen met toeristen. Dus de kinderen kunnen ook gewoon lekker bewegen. Beneden dek is er vaak ook genoeg ruimte.

Ik heb al mijn excursies bij Medo geboekt. Die inmiddels mijn man is. Hij is gids bij de Jeep safari en city tour. En werkt voor een lokaal bedrijfje, dat excursies aanbied. Je kunt contact met hem opnemen op +201066619724 ook via de app. Altijd vrijblijvend! En de prijzen schelen heel veel met bijv Tiu of Corendon. Je kunt je speciale wensen door geven. ( zoals een niet afgeladen boot etc.) Zo is er bijvoorbeeld de mogelijkheid om een prive jeep safari te doen. ( misschien dan meer geschikt???) . En hij kan je verder adviseren, over leuke uitjes met kinderen. Maar ook weet hij leuke restaurantjes of barretjes.

Succes en alvast een fijne vakantie

Deel Deze Pagina