Kids

Discussie in 'Fuerteventura' gestart door Simone, 16 dec 2006.

1. Simone

Simone New Member

Lid geworden:
    16 dec 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi hoi...

Wij vertrekken 24 december naar Fuerteventura heeft iemand nog leuke tips om met mn zoontje van 6 jaar te doen/bezichtigen?

Hoop iets van jullie te horen.....

2. Nathalie Hinlopen

Nathalie Hinlopen New Member

Lid geworden:
    18 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Simone,

Ik was vandaag op zoek naar dezelfde "dingen" als jij 2 maanden geleden, nl: Wij gaan in juli met ons dan bijna 6 jarige dochtertje naar fuerteventura (Jandia). En net als jij.... heb ik tot nu toe nog steeds weinig gevonden. Kun jij me misschien vertellen wat voor een leuke dingen jullie met je zoontje gedaan / bezichtigd hebben? Alvast bedankt voor je genomen moeite! vriendelijke groetjes, Nathalie Hinlopen

3. Helma Ermers

Helma Ermers New Member

Lid geworden:
    6 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,
    Wij zijn afgelopen zomer met onze kinderen naar Corralejó geweest. We hadden toen een dag een auto gehuurd en zijn het eiland rond gaan rijden. Vandaar dat ik weet dat (volgens mij) niet zo heel ver van Jandia een dierentuin was. Wij zijn er zelf niet geweest, maar ik heb van mensen uit ons app.complex gehoord dat het best leuk was. Verder zit er in Corralejó een erg leuk waterpark, waar je makkelijk een hele dag kunt vertoeven. Het is alleen vanaf Jandia een dik uur rijden, maar goed, dan zie je ook wat van het eiland.
    Succes en veel plezier!
    Helma Ermers

4. josehermsen@skynet.be

Lid geworden:
    25 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    halo samen

Er is inderdaad net voor Costa Calma een hele mooie dierentuin en hierbij zit ook een heel groot tuincentrum bij de dierentuin word ook een papagaaienshow en een show met krokodillen gegeven tevens kun je daar ook op kamelen rijden.
    Verder zijn er veel mooie plekjes op het eiland namelijk La Pared een heel klein plaatsje maar de zee is er geweldig mooi wel gevaarlijk let op een hele sterke onderstroming !!! Jandia is een mooie plaats met leuke winkeltjes en ga je in juli dan moet je zeker naar Costa Calma gaan om naar de wereld kampioenschappen windsurfen te gaan kijken dit is helemaal geweldig gewoon vanaf Jandia de eerste borden nan Eagle volgen dan kom je aan het strand uit bij een hele grote tent. Heel veel plezier en succes zijn er nog vragen ik help jullie graag verder als ik kan er zijn daar best veel leuke dingen.
    Groetjes Jose

Deel Deze Pagina