kosten visum aan vraag voor nederland vanuit de fillipijnen

Discussie in 'Filippijnen' gestart door Martin79, 21 jan 2014.

1. Martin79

Martin79 New Member

Lid geworden:
    17 dec 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste,
    Ik zou graag weten of je €34,00 per dag x het aantal dagen dat mijn vriendin naar nederland komt vanuit de filipijnen aan haar mee moet geven wanneer ik zelf alles voor haar betaal om naar nederland te komen?
    groet martin

2. vliegende hollander

vliegende hollander New Member

Lid geworden:
    1 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt ook voor haar garant staan dmv ondertekening garantverklaring bij je gemeente in Nederland, dan deze garantverklaring met loonstrookjes, bankafschriften inleveren bij de visumaanvraag.
    Overigens sta je dan wel garant voor 2 jaar tot een maximum van 20.000 euro als derving voor de kosten van vreemdelingendetentie en deportatie als je vriendin om wat voor reden dan ook er voor mocht kiezen er vandoor te gaan. (en illegaal te worden.)

3. hovenier

hovenier New Member

Lid geworden:
    2 sep 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    tja het leven is 1 groot risico, maar een garantverklaring is wel het meest veilige, je kunt overigens ook het ticket per email naar haar sturen want je zult niet de eerste zijn waarbij vrouwlief er met de poet vandoorgaat en never nooit niet naar Nederland gaat. Het is wel een uitstekende test voor de betrouwbaarheid van je relatie.

Deel Deze Pagina