kreta , wie weet leuk app./hotel?

Discussie in 'Kreta' gestart door vdbroek.p, 12 okt 2006.

1. vdbroek.p

vdbroek.p New Member

Lid geworden:
    12 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij willen voor volgende week (herfstvac.)nog een weekje Kreta boeken. Zijn drie jaar geleden naar Mallorca geweest met toen 9-jarig zoontje. Zaten toen in een enorm groot hotel, dat helemaal op Duitsers gericht was en veraf gelegen van een breed zandstrand.
    Nu wil ik een leuker complex boeken. Zijn er op Kreta ook van die leuke kleine strandjes? Het lijkt me mooi om daar vlakbij te zitten. En weet iemand een gezellig complex waar bv. ook Nederlanderse/Belgische gasten vertoeven?

2. navao

navao New Member

Lid geworden:
    9 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    elke,

ik heb een reis geboekt met Jiba (www.jiba.be) naar Cretan Village in Nicolaos Agios. Jiba heeft een speciale charter voor de belgen die herfstvakantie hebben, en die dus net als wij (mijn dochter en zoon en ik)naar Kreta gaan. Het is gelegen aan een klein strandje, plus een zwembad. All inclusive en de prijs valt enorm mee. Ik ben er nog niet geweest, maar denk wel dat het er tof zal zijn... :))

3. vdbroek.p

vdbroek.p New Member

Lid geworden:
    12 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Nancy,

Bedankt voor je berichtje. Zijn jullie afgelopen week nog geweest? Zou je als jullie terug zijn even willen laten weten hoe het bij cretan Village is bevallen? Ben er erg benieuwd naar want we willen graag binnenkort voor een volgende vakantie gaan boeken. Door de slechte weersvoorspellingen op Kreta is het nl. nu een midweekje Veluwe van Landal geworden. Was maar goed ook, we hoorden daar op het journaal dat het vreselijk weer op Kreta was.

4. Chantal.Kunst

Chantal.Kunst New Member

Lid geworden:
    1 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Boek gewoon een vlucht naar Kreta. En kijk ter plaatse accomodatie zat. Zelfs in het hoog seizoen is dit geen probleem

Deel Deze Pagina