Laatste Martinair Vlucht

Discussie in 'Dominicaanse Republiek' gestart door B767-300ER, 28 sep 2011.

1. B767-300ER

B767-300ER New Member

Lid geworden:
    1 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Op 29-10-2011 vertrekt vanaf Amsterdam Aiport Schiphol de laatste MP Passage vlucht ooit. Om 13.50 uur vertrekt vlucht MP 0623 naar Havana en Punta Cana om de laatste vlucht uit te voeren. op 30-10-2011 landt deze weer om 13.45 uur, waarna deze onder begeleiding van de Schiphol Follow me Cars en een watersaluut van de brandweer naar de gate zal worden gereden, waar (helaas) voor het laatst het licht uit zal worden gedaan.

Vanaf 31-10-2011 neemt KLM de vluchten over naar Punta Cana, ook via Havana, 2x per week met een MD11.

Voor de precieze tijden kunt u kijken op www.vliegschemas.nl
    Onder het knopje Martinair vindt u ook de laatste MP vluchten terug.

2. Johan59

Johan59 New Member

Lid geworden:
    27 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijft zonde.
    Vroeger diverse keren naar Florida gevlogen met Martinair.
    Mooie maatschappij, goed material en goede service aan boord.
    Weer een stukje Hollands Glorie naar de kl..ten.
    Zonde.

3. B767-300ER

B767-300ER New Member

Lid geworden:
    1 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het met je eens ben. "Rood" was een mooi product. De laatse jaren al enorm uitgekleed door "blauw" en nu definitief exit..... Eeuwig zonde!!

4. Guest117

Guest117 New Member

Lid geworden:
    2 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Uw Martinair-herinneringen in woord en beeld

http://www.luchtvaartnieuws.nl/nl-NL/Article.cms/Airlines/Uw_Martinair-herinneringen_in_woord_en_beeld

5. Guest117

Guest117 New Member

Lid geworden:
    2 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Francisco

Francisco New Member

Lid geworden:
    2 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    thelatinworld of B767-300ER

ik heb gisteren vernomen dat de Duitse vliegmaatschappij CONDOR van uit Brussel met tussen stop in Frankfurt zo verder naar Puerto Plata(POP) zal vliegen vanaf 18/10/11 op dinsdag/vrijdag en zondag.Weten jullie daar iets meer over???

7. Guest117

Guest117 New Member

Lid geworden:
    2 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is mogelijk om op diverse dagen te reizen van Frankfurt naar Puerto Plata.
    Tot eind oktober vliegen ze op dinsdag en vrijdag. Vanaf 6 november op dinsdag en zondag. Vanaf Brussel kom je toch gauw uit op 800-900 euro voor een retour.

8. Guest117

Guest117 New Member

Lid geworden:
    2 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Van Brussel naar Frankfurt wordt volgens de website van Condor de vluchten uitgevoerd met Lufthansa. Per dag heb je dan meestal voor dat traject de keuze uit 3 vluchten voor zowel heen als terug. Kijk even op www.condor.com en je krijgt de details van de vlucht. Als je een datum kiest zie je de prijzen van aardig wat datums.

Deel Deze Pagina