Last van Stakingen

Discussie in 'Kreta' gestart door Marianne@hotmail.com, 30 jul 2010.

1. Marianne@hotmail.com

Lid geworden:
    18 nov 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij vliegen maandag naar Kreta. Zijn er mensen die al last hebben van de stakingen?

Verwachten jullie dat wij last gaan krijgen?

2. franhol

franhol New Member

Lid geworden:
    31 jul 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij waren verleden week in Kreta. Prachtig verlof...
    Auto gehuurd, maar sinds maandagavond GEEN benzine meer te vinden. Ofwel is de pomp leeg ofwel durven de uitbaters geen benzine te geven uit angst dat de stakers (= de chauffeurs van de vrachtwagens) de boel kort en klein zouden slaan. We hadden geluk, want we moesten de wagen dinsdagavond inleveren. W>ze verloren maar één dag. Hoe de chauffeur van de verhuurfirma terug thuis geraakte weet ik niet, want wij hadden nog maar een 4tal liter in d etank ... en de aftand van Rethymno naar Heraklion (waar de wagen terug moest geraken) is 78 km ...
    Men verwacht blijkbaar wel problemen voor de bevoord-rading van hotels en restaurants moesdt de staking blijven duren.
    Ons zegde men dinsdag 27 juli dat het voor 3 dagen was, maar op de tv merken we dat het nog steeds duurt en steeds grimmiger wordt.

Ik denk dat je best GEEN auto huurt, maar met het openbaar vervoer reist of per taxi.

Een prettig verlof toegewenst

Frans en Liliane
    franhol@hotmail.com
    Belgie

3. marian

marian New Member

Lid geworden:
    31 jul 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou wel wat in de omgeving gaan bekijken als ik er ben. Iemand bekend of de bussen en taxi's nog wel normaal rijden dan?

Deel Deze Pagina