Lek hotel

Discussie in 'Pattaya' gestart door evert@live.nl, 20 feb 2010.

1. evert@live.nl

evert@live.nl New Member

Lid geworden:
    10 feb 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is al de zoveelste keer dat ik negatieve berichten lees over het Lekhotel,2e pattaya road.Ga er dan niet heen,voor low budget,het Arcadia mansion,grote schone kamers 670Bath voor 2pers.(soi14)

2. Thaico

Thaico New Member

Lid geworden:
    20 apr 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was voor het laatst in 2004 in het Lek hotel maar toen was er nog niets mis mee.
    Maar je kunt nu beter naar Villa Oranje
    hotel in Pattaya gaan of het Tulip Hotel Jomtien niet duur en erg goed.

Thaico

3. marianne

marianne New Member

Lid geworden:
    17 jul 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet dat vieze vuile gore onvergetelijke hotel,en ga direct naar Piet,Malee Hotel,Soi 11 Honeyinn,succes ermee

4. kaars

kaars New Member

Lid geworden:
    15 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    near central pattaya and walking street and located on beach road, room was very clean, totall service level was good and the staff was very kind even when they were to busy sometimes because according to them the hotel is full since the opening.

Internet is really high speed not like other hotels that promise to have high speed connexion but when you get there you will find a slow and ennoying connection.

Rooftop swimmingpool is to recommend because it has a good sea view same as the Sea me deluxe rooms.

I really recommend this one to all!

5. mounir_al

mounir_al New Member

Lid geworden:
    15 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor iedereen die op zoek is naar een leuk hotels in Thailand om de vakantie door te brengen met of zonder kinderen..

Vlakbij het bruisende Pattaya centrum en walkingstreet en gevestigd op Beach road een relatief goedkope spik splinter nieuwe 3 ster hotel genaamd: Sea me spring hotel***, check http://www.seamespringhotel.com (de website is nog wel tijdelijk onder constructie omdat het net deze maand geopend is)

Voor een wat luxere en rustigere vakantie adviseer ik het 4-ster Dor Shada Resort by the sea****, gevestigd aan Jomtien Beach met prive strand en niet ver van Pattaya. check de website: http://www.dor-shadaresort.com.

Doei doei

Deel Deze Pagina