lobos bahia

Discussie in 'Fuerteventura' gestart door sabrinakees, 27 jan 2007.

1. sabrinakees

sabrinakees New Member

Lid geworden:
    27 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij gaan in juli naar lobos bahia club, nu kom ik erachter dat er geen airco is, klopt dat? Weet iemand dat? en zo ja is dat wel te doen met een klein kindje?
    please een reactie van iemand

2. Helma Ermers

Helma Ermers New Member

Lid geworden:
    6 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Sabrina,

Wij zijn afgelopen zomer in Lobos Bahia geweest en zij hebben idd geen airco. Maar ik zal je zeggen, die heb je daar ook niet nodig. Wij hadden een appt. op de begane grond en doordat het 's avonds waait en flink afkoelt, is het niet echt warm in het appt.
    Ik weet niet hoe het is met de appten die boven liggen, maar waarschijnlijk heb je met een klein kind al aagegeven dat je een appt. begane grond wil.
    Wij hebben niet echt last gehad van de warmte. Ik hoop dat je daar net zo'n leuke vakantie gaat hebben als wij afgelopen jaar hebben gehad. We hebben niet getwijfeld en dit jaar gewoon weer 2 weekjes Lobos Bahia geboekt!
    Groetjes Helma Ermers

3. sandragommans

sandragommans New Member

Lid geworden:
    29 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn 2 x in Lobos Bahia geweest, geen airco, maar goed uit te houden, ook in appartementen die niet op de begane grond liggen. 's nachts heb je wel een dekentje nodig..Dan koelt het wel af.

4. Heemskerk_pia

Heemskerk_pia New Member

Lid geworden:
    5 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook naar de Lobos bahia club, en mijn vraag is of het strand ook makkelijk dmv taxi`s te bereiken is? Ik las op andere fora`s dat taxi`s nl niet zo duur zijn daar.

5. Helma Ermers

Helma Ermers New Member

Lid geworden:
    6 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Linda,

Wij gingen vorig jaar regelmatig met de taxi naar het grote "Riu-strand". De receptie van Lobos Bahia Club belde een taxi en die was er dan binnen een paar minuten. Voor ongeveer €5 ben je dan op t strand. Ideaal dus...

Deel Deze Pagina