MAROKKO - MARRAKESH.

Discussie in 'Marokko' gestart door biencop, 4 okt 2012.

1. biencop

biencop New Member

Lid geworden:
    23 okt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan, samen met mijn echtgenote, begin februari 2013 een 8-tal dagen
    in de nabijheid van Marrakesh te verblijven - hotel "all in".

Kunt u mij wat informatie over het land en Marrakesh verschaffen, inzonderheid betreffende de persoonlijke veiligheid, het huren van een wagen, de wegen, wat te doen én niet te doen?

Alvast bedankt.

2. Berber Rafting Adventures

Lid geworden:
    4 dec 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Raften expedities in Marokko!

Wil je actief zijn in Marokko en de natuur optimaal ervaren? Als je aan een rondreis door Marokko denkt, denk je al snel aan de Sahara, kamelen, zon en exotisch landschap. Maar heb je ook wel gehoord van het Atlasgebergte? Mt Toubkal is na Mt Kilimanjaro de hoogste berg (4167m) van Afrika. In de winter ligt het er vol met sneeuw en in de zomer vormen zich uit het smeltwater hiervan enkele grote rivieren. Dit heldere, blauwe, ijskoude wildwater baant zich onder een temperatuur van soms wel 30 graden een weg door het roodkleurige gebergte. Het is een ideale combinatie van woestijn en bergachtig landschap. Het raftseizoen is tussen maart en juni en is afhankelijk van de hoeveelheid sneeuw in de bergen en de temperatuur (om deze te laten smelten).

Meer vragen?
    info@berberraftingadventures.com
    www.berberraftingadventures.com

Met vriendelijke groet,

Berber Rafting Team

Deel Deze Pagina