Nederlands gerund Excursiebureau

Discussie in 'Sharm el Sheikh' gestart door Percie, 12 dec 2009.

1. Percie

Percie New Member

Lid geworden:
    12 sep 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Sharm vakantiegangers,

Na 3 jaar hier met veel plezier gewoond te hebben, veel gezien , meegemaakt en gedaan ga ik binnenkort een nieuwe uitdaging van start.

Mijn nieuwe uitdaging wordt een Nederlands gerund Excursiebureau, veel mensen zullen denken ja maar dat is er toch al, klopt maar ga het net even anders doen en ook de prijs zal anders zijn.

Ik zal meeste van mijn trips zelf verzorgen of er als reisbegeleider bij zijn en de groep zo klein mogelijk te houden waardoor mijn gasten optimaal kunnen genieten van hun Excursies.

Natuurlijk kan ik de beroemde trips niet weglaten zoals Quadbiking in de woestijn ,boottocht , Sint Catherine klooster etc etc,
    Maar er zullen ook meerdere nieuwe dingen op komen te staan , die nog niet gedaan worden in Sharm.

Ik hoop dit in het begin van het nieuwe jaar allemaal rond te hebben, sommige trips zijn al beschikbaar en ook mijn website zal snel volgen, ook zal ik gaan adverteren op deze site en ik hou jullie op de hoogte.

Voor meer info of een meeting in Sharm , stuur me gerust een mailtje .

Groetjes vanuit een zonnig Sharm el sheikh te Nabq.

Percie

2. jolijnslot

jolijnslot New Member

Lid geworden:
    17 mrt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Interessant, wij verrtekken 2 april naar Sharm el Sheikh en ik ben al een beetje op zoek naar dingen die we eventueel kunnen doen. Heb je al een website of meer informatie?

Met vriendelijke groet,
    Jolijn

3. dorien23

dorien23 New Member

Lid geworden:
    23 mrt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    wij hadden begrepen van het prikbord dat het uitgesteld is helaas ,wel hadden we een andere site tegen gekomen

http://www.sharm-activiteiten.hyves.nl
    Wel leuk hier op staat veel informatie over sharm el sheikh zelf en ook het een en ander over excursies met een site erbij.

Groetjes

4. jolijnslot

jolijnslot New Member

Lid geworden:
    17 mrt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg bedankt:)

5. YAssin

YAssin New Member

Lid geworden:
    26 mrt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo iedereen
    ik zou van de zomer naar sharm el sheik willen vertreken met mijn vriendin
    zou er iemand mij kunnen helpen met de keus van het hotel liefstst in de buurt van strand met veel watersport en excursies.
    dankuuuuuu

6. dorien23

dorien23 New Member

Lid geworden:
    23 mrt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zaten in Reef oasis Blue bay.
    Echt een heel mooi en netjes hotel! de kamer was keurig en voor de rest was er was eigelijk niks aan op te merken. vriendelijke mensen
    Er is ook een watersport team op het strand en er was een 5 sterren duik centrum gevestigd op het strand.
    Er zijn veel leuke dingen om te doen, wij hadden van te voren al wat uit gezocht via excursies-sharm-el-sheikh.nl , Contact persoon is een Nederlandse die ook persoonlijk langs komt in het hotel, heel netjes geregeld allemaal.
    Vergeet ook niet om eens de taxi te pakken naar het centrum is ook erg gezellig savonds.
    Wij hopen volgend jaar ook weer terug te komen en dan voor ons duik brevet te gaan!

7. ingebaars

ingebaars New Member

Lid geworden:
    29 mrt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn op dit moment in Sharm el Sheikh aan het genieten van een welverdiende vakantie. we zijn een ook een Nederlands koppeltje tegen gekomen die excursies doen. Misschien heb je wat aan hun website.

http://www.everyoneweb.com/excursionsinsharm/

Deel Deze Pagina