niks van te voren boeken in de zomervakantie

Discussie in 'Polen' gestart door marleenn1977, 8 feb 2009.

1. marleenn1977

marleenn1977 New Member

Lid geworden:
    14 nov 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij gaan in juli 2 weken naar omgeving wroclaw, krakow met de auto. Ik wil eigenlijk geen hotels vooraf reserveren. Te doen, of veel vol en/of duur? Alvast dank

2. P. van den Hurk

P. van den Hurk New Member

Lid geworden:
    19 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed te doen

3. mjansen22

mjansen22 New Member

Lid geworden:
    24 mei 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je op zoek naar een bijzondere manier om Polen te leren kennen? SIW, Stichting Internationale Vrijwilligersprojecten, is een non-profit organisatie met een breed en divers aanbod van internationale vrijwilligersprojecten in 70 landen (voor het complete aanbod zoek in de SIW projectendatabase op: www.siw.nl/index.php?option=com_projectendatabase&Itemid=220!

Voor aankomende zomer zijn in Polen nog plaatsen beschikbaar oa. in een natuur, constructie en sociale projecten in mooie Poolse omgevingen. De projecten duren 2 à 3 weken en zijn ideaal om met andere mensen uit de hele wereld een land op een bijzondere manier te leren kennen. De projecten zijn ook goed te combineren met een geplande vakantie.

Voor meer informatie kijk op www.siw.nl. Je kunt ook mailen via info@siw.nl, bellen op 030 231 7721 en/of komen op de speciale SIW informatiedag: Zaterdag 30 mei, 12:00 – 17:00 SIW kantoor, Willemstraat 7, Utrecht.

4. mjansen22

mjansen22 New Member

Lid geworden:
    24 mei 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, voorgaande reactie was bedoeld als een nieuw bericht en niet als reactie... :)

5. Pippa

Pippa New Member

Lid geworden:
    14 aug 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi ik ben pippa, ik ben 11 en ik samen met mijn moeder naar krakow. we hebben niks geboekt ofzo alleen de eerste 2 nachten.
    spannend!

Deel Deze Pagina