November: maand naar Kenia of Tanzania. Welke van de twee?

Discussie in 'Tanzania' gestart door ninastaal, 26 mrt 2009.

1. ninastaal

ninastaal New Member

Lid geworden:
    26 mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal!

Ik verblijf tot oktober 2009 in Asmara, Eritrea. Daarna wil ik graag een maand trekken/ vakantie houden.

Ik twijfel daarbij heel erg of ik dat in Kenia of Tanzania zal doen. Ook weet ik niet hoeveel dat me zou kosten.

Tijdens mijn verblijf daar wil ik uiteraard op safari, maar voornamelijk gewoon het land (of beide landen) bekijken.

Mijn plan is om in november te gaan.

Kan iemand mij aan informatie helpen?

Groeten,
    Nina

2. liesje1982as@hotmail.com

Lid geworden:
    23 feb 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi nina,
    3 jaar geleden stond ik voor dezelfde keuze. Bij mij is de keuze gevallen op Tanzania, omdat hier meer nationale parken bij elkaar liggen die je in een meerdaagse safaritour kunt maken. We vlogen wel via Kenia omdat voordeliger was.
    Als afsluiting hadden we en week in Zanzibar, waar ik absoluut geen spijt van heb. Het is een schitterend eiland waar je verschillende tours kunt maken. Persoonlijk vond ik de stranden vele malen mooier dan de stranden van Mombasa. Maar smaken verschillen natuurlijk.
    Destijds was ik 1200 euro kwijt voor de kosten terplekke, dus accomodatie, 4 daagse safari, eten een vlucht Zanzibar - Mombasa en souvenirs. Dit was voor een vakantie van 2 weken.
    Ik hoop dat ik je een beetje verder heb geholpen. In iedergeval een hele fijn reis en ook een fijne tijd in Eritrea.

Groetjes Elizabeth

www.elizabeth-ontheroad.nl

Deel Deze Pagina