Onderschat de zee niet

Discussie in 'Isla Margarita' gestart door Nemual, 20 feb 2007.

1. Nemual

Nemual New Member

Lid geworden:
    20 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Op 4 februari 2007 zijn er 3 mannen verdronken, gewoon overdag in Playa El Aqua.
    44 jr 46 jr.
    En 33 jr mijn zoon pascal.
    Wees aub voorzichtig.

2. eeren020

eeren020 New Member

Lid geworden:
    22 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    ben er al twee keer geweest en wil dit jaar weer terug. Ik ben er echter nooit verder dan tot mijn knieen in zee geweest, zeker niet als er een rode vlag hing. Ben ook getuige geweest van dat ze iemand uit zee moesten halen, de onderstroming is daar vreselijk

3. macamba

macamba New Member

Lid geworden:
    7 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel veel sterkte gewenst met dit verlies. De mensen van Puerta del Sol waren inderdaad erg geschokt door dit ongeluk.

Een warme groet vanuit Isla Margarita!

4. fritz wunderlich

fritz wunderlich New Member

Lid geworden:
    16 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel tragisch om te moeten meemaken - bewonderingswaardig dat u toch positief blijft ten opzichte van een lokatie waar zoiets vreselijks is gebeurd! Ook mijn deelneming.
    Een deel van mijn vraag op dit forum over zwemmen/snorkelen is hiermee beantwoord.
    Hoe is de stroming bij El Humo / Playa Caribe?
    Fitz.

5. Nemual

Nemual New Member

Lid geworden:
    20 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    BEDANKT ALLEMAAL VOOR HET MEDELEVEN.
    iK BEN ER NOG STEEDS NIET OVERHEEN,ELKE DAG MOET IK DENKEN AAN WAT ER GEBEURD IS.
    MIJN ZOON WOU EERST NIET MEEGAAN EN IK HEB HEM OVERGAHAALD.BOVENDIEN HAD HIJ OOK NOG DE VLUCHT GEMIST.BIJ DE VOLGENDE VLUCHT HAD HET REISBUREAU EEN FOUT GEMAAKT MET DE DATUM, DUS OOK GEEN VLUCHT.HIJ BELDE MIJ EN ZIE MAM IK DENK DAT IK NIET KOM, DIT ZIJN TEKENEN DAT IK NIET KOMEN MOET.IK WEER ZEGGEN STEL JE NIET AAN WAT ZOU ER MOETEN GEBEUREN. EN DAN DAT.JULLIE KUNNEN JE VOORSTELLEN HOE SCHULDIG IK MIJ VOEL.HAD IK NIET ZO AANGEDRONGEN ZOU HIJ MISSCHIEN NU NOG LEVEN.

ELS

6. Nemual

Nemual New Member

Lid geworden:
    20 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    WIJ GAAN 2 JANUARI NAAR MARGARITA WAAR MIJN ZOON BEGRAVEN LIGT.HIJ VOND HET DAAR ZO MOOI, EN WAS VAN PLAN DAAR TE GAAN WONEN.
    DAAROM HEBBEN WE TOEN BESLOTEN OM HEM DAAR TE LATEN WAAR HIJ HET SUPER MOOI VOND.
    OOK WIJ VINDEN HET ER MOOI EN GAAN ER ONDANKS HET VERDRIET NOG ALTIJD GRAAG NAAR TOE.
    UITERAARD NAAR HOTEL PUERTO DEL SOL EEN UITSTEKEND HOTEL EN HET PERSONEEL IS EEN GROTE FAMILIE VOOR ONS GEWORDEN.

ELS

Deel Deze Pagina