Ontwikkelingswerk in ZA

Discussie in 'Zuid Afrika' gestart door hannekeleeuwestein@hotmail.com, 18 jul 2010.

1. hannekeleeuwestein@hotmail.com

Lid geworden:
    18 jul 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik ben een meisje van 16 jaar. Dit jaar ben ik twee weken naar Zuid-Afrika geweest voor ontwikkelingswerk. Heb daar van alles gedaan, gebouwd maar ook erg veel met kinderen gespeeld. Ik zie er naar uit om terug te keren naar Zuid-Afrika en daar dan bijvoorbeeld bij een kinderopvang/weeshuis met de kinderen om te gaan in de vorm van ontwikkelingshulp. Na de vakantie ga ik naar VWO6 en ik ga er vanuit dat ik dan mijn diploma heb. Wat in ieder geval zeker is, is dat ik dan sowieso niet ga studeren. In juli/augustus wil ik dan eerst nog twee weken met dezelfde organisatie gaan, maar dat regel ik verder gewoon zelf. Daarna ben ik van plan om ongeveer in januari/februari 2011 voor ongeveer vier maanden te gaan. Ik wil dan wel met een organisatie gaan. Op internet heb ik al het een en ander bekeken en tot nu toe lijkt projects abroad mij de meest geschikte organisatie. Nu is mijn vraag: Hebben er mensen ervaring met deze organisatie? En zijn er hier mensen die mijn plannen wel aanspreken en misschien ook wel begin 2011 naar Zuid-Afrika willen reizen voor ontwikkelingshulp. Ik hoop op leuke reacties.

Deel Deze Pagina