Onze redding - INRI

Discussie in 'Brazilië' gestart door Nordestino, 24 nov 2014.

1. Nordestino

Nordestino New Member

Lid geworden:
    6 okt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk denk ik dat Brazilie na al deze corruptie tot de inkeer komt, en dat we INRI Cristo tot president verkiezen.

http://www.inricristo.org.br/

INRI is een oprecht, door De Heer gezonden iemand.
    Zie hem hier met Jo Soares:

http://m.youtube.com/watch?v=7-R_TDFrvYo

Maar dat is het niet alleen, INRI en z'n wijven.
    Niet één presidentsvrouw, maar hele hordes, de ene nog lekkerder dan de andere.

http://m.youtube.com/watch?v=cyDQKiOn6p4

http://m.youtube.com/watch?v=BWR_P6H3wz8

Vertrouw hem, steun hem.

2. Felix

Felix New Member

Lid geworden:
    28 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Incristo voor síndico! Já!

3. Felix

Felix New Member

Lid geworden:
    28 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Inricristo, ik had al over hem gehoord, is catarinense. Vandaar ook dat zijn accent in Jô Soares niet helemaal goed te begrijpen is als hij bijvoorbeeld spreekt over o 'PHOI', maar ook bij andere woorden. Ik vraag me af of zijn wijfjes binnenshuis, in de pastorie, ook al die zware kleding moeten omhouden of dat er af en toe ook lekker een bacchannaaltje wordt gehouden, net zoals vroeger in de tijd dat Johannes de Doper nog leefde. Trouwens, Eddy Merkx werd na zijn vele niet helemaal onverdachte tourzeges ook wel Eddy de Doper genoemd.

4. Nordestino

Nordestino New Member

Lid geworden:
    6 okt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heet,
    Nee INRI Cristo is zo'n vent.
    Ik mag hem wel, vertrouw hem meer dan welke politicus dan ook.
    Voor wie geen portugees leest, hier een mooi stuk in een Engelse krant:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2535168/Man-thinks-hes-Jesus-hundreds-young-women-follow-world.html

En hij kan ook aardse dingen zoals sinuca:

http://m.youtube.com/watch?v=TViN-Ab3OYo

En je kan wel fotos van hem vinden met die meiden in het zwembad, hij op een surfplank enzo.
    Weg met Lula en Dilma of zelfs Aecio, INRI CRISTO president.

5. Dutch_man

Dutch_man New Member

Lid geworden:
    2 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Inri Cristo...
    Hemeltje lief, die gekke Brazilianen ook.
    Gisteren hoorde ik van zo'n preker dat Brazilië de meeste evangelisten kent, bijna 100% en dat er daarom geen aardbevingen, cyclonen en vulkanen zijn...

Het is niet alleen corruptie maar ook religie waardoor het gewoon niets meer gaat worden met dit land.
    Wie gaat er samen met mij een coup plegen?
    Ik weet wie er nu gaat reageren...
    Het zit hoog op de keizerstroon... hehehe
    Zelfs die akela zou nog eerder mijn stem krijgen dan al die zakkenvullers en andere religieuze oplichters... sorry hoor, incarnatie van Jezus...
    Ik van Napoleon dus op naar Brasilia met mijn pistool...

zucht...

6. Felix

Felix New Member

Lid geworden:
    28 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    @Doetechie Mannie,
    De evangelisten buiten hun gelovigen behoorlijk uit. Maar aan die gelovigen geven ze op hun beurt wel arbeidsethiek en andere normen en waarden mee (waar ze zich zelf niet aan houden) die hen vaak tot sobere, productieve en brave bur

7. Felix

Felix New Member

Lid geworden:
    28 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    @Nordestino, Ik heb ooit een kerel gekend, 'seu Vicente' die altijd stomdronken was. Hij liep dan wiebelend en zigzaggend rond en als hij je aankeek keek hij van beneveldheid recht door je heen naar een of ander ver punt of naar zijn neus, sei lá. In de

8. Nordestino

Nordestino New Member

Lid geworden:
    6 okt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat klopt.
    In de regel zijn die crentes goede werknemers.
    Ken er niet één die met leugens naar de Justiça do Trabalho stapt.
    Ze komen niet met fake atestados aan, van dokters, als ze niet willen werken.
    Zijn de buschauffeurs in staking, ze vinden wel een manier om toch op het werk te komen. De rest kunnen bij busstakingen niet op het werk komen, maar zijn dan wel in staat om de hele dag naar het strand te gaan.
    Die crentes liegen niet.

Ja hun bisschoppen en bispas, natuurlijk zijn die niet te vertrouwen. Dat vind ik.

9. Dutch_man

Dutch_man New Member

Lid geworden:
    2 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt niet, het is hier bar na kerk na bar na kerk, oh ja, niet te vergeten de hotelletjes... èh met in de praktijk een M ipv de H en voor drie uur a 30 R.
    Ik heb er weles gezeten als enigste slapende bezoeker en druk dat t was. Ik had gelukkig oropax bij mij. Puxe Puxe Puxe... gerente zei lachend dat andere nacht Bate Bate Bate was...
    Ik bedoel, file dus om ff te mogen vreemdgaan!!! In dit gehucht, nou ja, middelgrote plaats is er GEEN hotel wel onnoembare motels..... en altijd lawaai van de kerken binnen handbereik...
    Oma's met jongemannen, kerel met twee vrouwen.
    De helft van de gelovigen zal wel sporen maar ik geloof dat de andere helft vooraan staat te schreeuwen met de armen in de lucht om er de volgende dag weer een rotzooi van te maken.
    Ik bedoel, Brazilië is focking religieus maar een puinhoop dat het is en de graaiers graaien zich in het rond, van de prekers tot aan de politici.
    Iets klopt hier niet...
    My two cents...

10. Dutch_man

Dutch_man New Member

Lid geworden:
    2 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    PS
    Ik kan er wel om lachen hoor maar dat crenche neem ik allang niet meer serieus...

11. Felix

Felix New Member

Lid geworden:
    28 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Dutchie mannie, dan gaat het echt niet om evangelische gelovigen want die gedragen zich eenvoudigweg niet zoals jij hier beschrijft. Het tegendeel is waar.

12. Dutch_man

Dutch_man New Member

Lid geworden:
    2 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan het te maken hebben met de regio?
    Ik zit in een nogal arme plaats in RJ, capita 7 mille.
    Het is hier echt een ongelooflijke puinhoop en echt elke straathoek een kerk.
    Je kan hard roepen maar de logica van de harde praktijk zegt wat anders.
    Het gaat pas beter de dag dat men tijd en geld investeert in opleiding en geestelijke ontplooing, zaken als cultuur en ontspanning, hier vooralsnog ver te zoeken.
    Als iemand ZEGT crente te zijn ben ik al een gewaarschuwd mens...
    Ik zeg altijd dat ik de weg bewandel ;-) hehehe

PS Het is trouwens crente zag ik net... Helaas geen edit mogelijkheid.

13. Nordestino

Nordestino New Member

Lid geworden:
    6 okt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Dutch man,
    Jij spoort niet helemaal denk ik.
    Beetje moeilijk om uit te leggen hoe dat komt, eigenlijk hoofdzakelijk door zout gebrek in de sapjes die in je hersenen zitten. Neuronen moeten altijd goed electrisch contact maken, en als het vocht verkeerd is, niet goed geleidend, dan draai je soms doormekaar. Jij dus.

Helaas heeft mijn vrouw Amaí me verlaten een tjjd geleden. Maar bij de verlossor, met wie ze nu leeft, doet ze veel aan dit soort dingen.
    Ze heeft zelfs dit filmpje over jouw problemen op het internet gezet.

http://m.youtube.com/watch?v=ckRoRC9BpIw

14. Felix

Felix New Member

Lid geworden:
    28 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    @Nordestino, het moet je in ieder geval een stevige troost zijn dat Amaí (is zij van oorsprong Belgisch?) zich nu in de veilige (én heilige!) handen van Inri bevindt die op zijn beurt weer direct in contact staat met 'O PHOI'.

Inri is wel grappig, m

15. Dutch_man

Dutch_man New Member

Lid geworden:
    2 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie Nederlanders laten vooral een gebrek aan goed fatsoen zien. Dat is het probleem van dit hele land. Het is letterlijk vies met gebrek aan van alles, het is corrupt van hoog tot laag terwijl Brazilië ook voor de gewone man een rijk land had kunnen zijn.
    Had kunnen zijn...
    Jij doet de deur voor een fatsoenlijke discussie dicht. Je snapt niet eens mijn sarcasme!

De groeten

16. Dutch_man

Dutch_man New Member

Lid geworden:
    2 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat betreft die video; in één woord: Gestoord!
    Doe mij maar Brother Nathanael, die is als orthodox tenminste nog authentiek en navolgbaar:
    https://www.youtube.com/user/zionget
    Jongeluy

17. Nordestino

Nordestino New Member

Lid geworden:
    6 okt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallelua, Dutch man.
    Maar jij zegt zelf regelmatig dat je niet goed spoort hier, ik heb je zelfs de mooie spoorreis Belo Horizonte - Vitória aangeraden.
    Volgens jou moet alles hier zijn zoals in Nederland, ook
    het sporen:

http://m.youtube.com/watch?v=UtTcYaCbWhg

Deel Deze Pagina