OPPAS HUIS GEZOCHT OP CURACAO

Discussie in 'Curacao' gestart door bauke de vries, 4 dec 2009.

1. Nienke Bee

Nienke Bee New Member

Lid geworden:
    24 jun 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeps iets te snel: nj_berends@msn.com

2. jeannette van santen

Lid geworden:
    28 jun 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel wat vroeg, maar mijn man gaat vlg.jaar juli 2011 in de vut. Wij zouden het dan heerlijk vinden om voor enkele weken of maanden op een huis te passen in Curacao. Onze jongste zoon en schoondochter wonen in Curacao. Zij zitten daar al ruim een jaar. Mocht u nu al interesse hebben dan horen wij dat graag.

3. kimbackontrack

kimbackontrack New Member

Lid geworden:
    5 jul 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht een korte periode, maar ook ik ben op zoek naar een oppashuis ( 6 - 13 september 2010). Ben bekend met het eiland en oppashuizen, honden, hekken etc.
    Het bezoek aan Curacao is dit keer werk/vakantie gerelateerd.

4. najobri@hotmail.com

najobri@hotmail.com New Member

Lid geworden:
    29 jun 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

wij zijn een gezin die ontzettend graag naar curacao willen verhuizen,ons gezin bestaat uit 2 volwassenen en een kind van 4 wij willen in eerste instantie voor een paar weken maanden naar curacao om ons te orienteren ik ben van beroep kunstenaar en mijn vrouw heeft 13 jaar ervaring in de schoonmaak branche alfahulp bij oudere mensen thuis en hotel ik zelf heb 12 jaar ervaring in de spoelkeukens transport e.d.maar zou graag een gallery op willen zetten op curacao met in en verkoop van moderne kunst en event lessgeven als r dus mensen zijn die ons op curacao willen en kunnen helpen horen wij dat graag voor kost en inwoning wil ik uiteraad mijn steentje bijdragen als kunstenaar...gratis wel te verstaan en misschien kunnen we samen iets opzetten op gebied van de kunst ideeen en ervaring genoeg....dus laat wat van u horen als u ons voor een paar weken wilt helpen dan zorgen wij voor uw woning dieren en natuurlijk elke dag uw huis blinkend schoon voor kost en inwoning wel te verstaan...mvg

fam v uit nederland

5. Robertico Jansen

Robertico Jansen New Member

Lid geworden:
    20 jul 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Tafel massage
    Nette Jonge man geeft massage aan dames & heren.
    Mijn specialiteit is vermoeidheid, vocht en stress, enz…
    Alle klachten zijn welcome.
    Massage type zijn met kleren, zonder, rugmassage, sportmassage, ontspanningsmassage, relaxmassage, afslankmassage.
    Wacht niet tot het probleem erg wordt, begin nu met de oplossing.
    Alleen met afspraak, ook bij jou thuis.

6. e.kokkeler@home.nl

e.kokkeler@home.nl New Member

Lid geworden:
    31 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn een echtpaar van 70jr en 63 jr. en zoeken voor 3 weken in jan. of febr. 2011 een oppashuis. Komen de laatste 10 jr. elke maand jan. naar Curacao om onze dochter en schoonzoon te bezoeken op de Bottelier.
    Wij passen graag op eventuele huisddieren.
    Vr. groet
    Frits en Emmy

7. tuttiefrutie_3

tuttiefrutie_3 New Member

Lid geworden:
    12 sep 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Wij zijn 4 volwassenen(allen 40+) en komen in de maand februari 2011 naar curacao en willen graag op uw huis passen.We zullen er een maand verblijven.

Heeft u oppas nodig dan horen wij het graag.

8. g.kroes

g.kroes New Member

Lid geworden:
    14 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn echtgenote en ik beiden fitte gepensioneerden zoeken vanaf jan 2011 een oppaswoning op curacao ,ik heb een deel van mijn diensttijd op curacou doorgebracht,Marn.
    zijn al eens terug geweest ( vd Valk plaza)
    Willen nog graag dit eiland bezoeken
    Ik als vrije tijds klusser voor fam en vrienden bied aan 1/3 van de oppastijd aan klussen te besteden
    sauzen ,behangen ,schilderen ,
    verzorging planten dieren.
    met gesloten beurs , zijn uiteraard bereid water en energie te voldoen .
    Wij zullen uw woning spic en span achter laten.
    graag reactie.
    gr. Gerrit en Rika Kroes(omgeving zwolle).

9. g.kroes

g.kroes New Member

Lid geworden:
    14 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Email adres van Gerrit en Rika kroes
    geplaatste advertentie 01-11-2010
    g.kroes7@upcmail.nl

10. e.deheer@gmail.com

e.deheer@gmail.com New Member

Lid geworden:
    30 nov 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Wij zijn op zoek naar een grote dierenvriend die in de periode van 16 februari tot 13 maart op ons huis en onze hond wil passen.

Lijkt het je iets? mailen kan naar: e.deheer@gmail.com.

Groetjes,
    Anne & Erik

11. lady_inge25

lady_inge25 New Member

Lid geworden:
    6 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil op ons huis passen in de periode 15 maart tot eind september 2011 in Curacao.
    Eventuele kortere periode is bespreekbaar.
    Reacties graag naar: lady_inge25@hotmail.com

12. Marjolein de Wit

Marjolein de Wit New Member

Lid geworden:
    18 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Willemstad Nederland wil graag oppassen of huis ruilen met Willemstad Curacao! In de periode tussen ongeveer 20 juli en 20 augustus 2011 willen we naar Curacao. We zijn er goed bekend en hebben al vaak opgepast. Onze volwassen kinderen zullen ook een deel meewillen. We zoeken een huis voor 6, ergens tussen Boca Sami en Jan Thiel, incl. Willemstad. Huis ruilen met evt auto is bespreekbaar. Wij wonen in Willemstad, West Brabant. Geen huisideren, geen rokers. Zin? reageer meteen!

13. R.R vd laars

R.R vd laars New Member

Lid geworden:
    16 feb 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

wij zijn een stel van 21 jaar oud en zijn op zoek naar een huis waar we voor u de gasten kunnen ontvangen, het huis schoonmaken alles klaar maken van te voren hun ophalen op het vliegveld,klusjes,reparaties in het huis noem maar op. We gaan in augustus 2011 naar curacao voor minimaal een jaar.

zoekt u iemand die alles regelt voor u vakantie huis die te huur staat. iemand die het huis kan opknappen en de schoonmaak in het huis doen. mail ons dan naar Roy__0@hotmail.com

gelieve wel een huis waar wij alle tijden ook zelf kunnen verblijven.

14. Francis Stoltenborg

Francis Stoltenborg New Member

Lid geworden:
    19 feb 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, wij, 2 wat oudere dames, zijn op zoek naar een oppashuis voor januari 2012. Liefst met een auto erbij. We willen ons orienteren en kijken of wonen op Curacao iets voor ons is.

15. Francis Stoltenborg

Francis Stoltenborg New Member

Lid geworden:
    19 feb 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriendin en ik (zestigers) zijn op zoek naar een oppashuis voor de maand januari 2012. Wij willen ons orienteren en kijken of definitief wonen op Curacao een optie is.

16. Hannie en Bert Ligtenberg

Lid geworden:
    24 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zoeken een oppashuis in de periode van 26 augustus 2011 en 20 september 2011. Zijn beiden 60plus. Huisdieren vinden wij geen enkel bezwaar.
    Ons emailadres: bert.han@tele2.nl

17. Bart en Susan

Bart en Susan New Member

Lid geworden:
    27 feb 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

We zijn een gezin met twee kinderen dat drie jaar op Curacao gewoond heeft. We willen nu weer terug voor 3 a 4 weken vanaf 18 Juli ongeveer. Wie heeft er nog een huis dat ze veilig willen achter laten aan ons. We horen het graag

18. Glennmaduro

Glennmaduro New Member

Lid geworden:
    12 apr 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Jantiel graag ik wil de buurt van mijn zus vila zuurzak

Wij zijn een betrouwbaar en net stel en eens terug. op curacao 3 maanden

Graag zouden wij dan op uw huis, en evt. huisdieren (maakt niet uit wat voor huisdieren) willen passen. Het maakt ook niet uit in welke periode, maar wel na 7 december 2011

Hans & Glenn

19. Rob Stark

Rob Stark New Member

Lid geworden:
    2 mei 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Gezocht
    Oppashuis voor de periode van 11 t/m 29 juli 2011 (of een gedeelte ervan). Wij zijn een echtpaar uit Nederland met twee kinderen van 8 en 10 jaar en komen ieder jaar op vakantie naar Curacao. Huisdieren zijn uiteraard geen probleem.

20. najobri

najobri New Member

Lid geworden:
    5 mei 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    wij zijn een gezin uit nederland ons gezin bestaat uit 5 peronen ,wij willen ons heel graag vestigen op curacao voor kost en inwoning willen wij graag werken als oppasser in de schoonmaak hotels schoonmaken ben zelf kunstenaar kan voor u schilderen en alle andere werkzaamheden zijn welkom...

Deel Deze Pagina