oppashuis aangeboden

Discussie in 'Curacao' gestart door RK, 13 feb 2014.

1. RK

RK New Member

Lid geworden:
    13 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    In rustige groene wijk (Emmastad) een tropen oppashuis aangeboden. Periode van 16 juli t/m 7 augustus.

Er is hier qua planten en dieren wel wat te doen. Tuin staat vol planten en deze moeten eleke dag water krijgen. Verder hebben we een hond en een kat, vijf vogels en een aantal vissen. Dat dient als je bij ons oppast dus allemaal onderhouden te worden. Vooral de planten vergt behoorlijk wat tijd en zijn wij wel erg aan gehecht.

2. Veke

Veke New Member

Lid geworden:
    14 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste

Mijn naam is Veerle Jacobs, en ik ben maatschappelijk assistente van beroep. Ik heb zeer grote interesse om met mijn vriend Fabio op uw huis op te passen tijdens de periode die u vraagt.
    Mijn vriend is jeugdwerker en we hebben tijdens deze periode samen verlof.
    We zijn vertrouwd op het eiland, want in november 2012 zijn we er geweest.

Indien u interesse heeft kunnen we onze CV's doorsturen of zijn we bereid om een Skype gesprek te voeren.

We horen héél graag van u.

Met vriendelijke groeten

Fabio en Veerle

3. Veke

Veke New Member

Lid geworden:
    14 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verzorgen van u dieren en planten is voor ons absoluut geen probleem. We zijn grote dierenvrienden en hebben 5 jaar lang tijdens vakanties opgepast op de dieren van Fabio zijn broer. Dit zijn een hond, kat en 10 koi - vissen in vijver. We hebben eerlijk waar het hart op de juiste plaats, zijn zeer betrouwbaar en oprecht. We horen echt héél graag van u.

Groetjes, Ayo ;-)

4. Veke

Veke New Member

Lid geworden:
    14 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    Indien u verdere vragen heeft is hieronder het mailadres waar u ons op kan bereiken:

vekejacobs@hotmal.com

5. evyve

evyve New Member

Lid geworden:
    6 okt 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Rk,

Ben jij nog op zoek naar een oppas voor in de toekomst toevallig?

6. toby

toby New Member

Lid geworden:
    28 feb 2016
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste RK,

Gaan jullie dit jaar in de zomer nog weg? Wij (gezin met 3 kinderen) zoeken nog een plek op Curacao voor een oppasshuis. Wij hebben zelf 9 maanden op curacao gewoond en zijn bekend met het oppassen op woningen daar.

Met vriendelijke groet,

Stephan Toers Bijns

Deel Deze Pagina