Oppashuis Curacao aangeboden

Discussie in 'Curacao' gestart door katrien@walla.com, 31 mei 2006.

1. katrien@walla.com

katrien@walla.com New Member

Lid geworden:
    31 mei 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo
    We gaan van 17juni tot 1juli op vakantie in Belgie en zijn op zoek naar een koppel die op ons huis en onze honden willen letten. Enkel vergoeding water en elektriciteit. Interesse, mail me! katrien@walla.com

2. Marlene van der Willigen-Drok

Lid geworden:
    29 jun 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Deze periode komt me niet uit, maar in november zou ik graag weer naar Curacao komen. Mijn zusje woont er en ik ben er geboren en kom 1keer per jaar terug. Misschien een volgende keer of misschien heeft u vrienden die een zeer betrouwbare oppas zoeken. Ik ben verpleegkundige van beroep en heb 3 volwassen kinderen.
    Graag een reaktie als u iemand kent!

3. Matthijs Bekker

Matthijs Bekker New Member

Lid geworden:
    15 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Katrien,

mijn vriendin en ik(Merel Nijs en Matthijs Bekker) zijn op zoek naar een verblijfplaats op Curacao en ik ben reeds bekend met oppashuizen. Ik ben hier een paar keer geweest in mijn diensttijd bij de Marine. Nu woont er nog een vriend van me op Curacao en die heeft net een nieuw huis gekocht aan het Spaanse water. Ik had gehoopt bij hem in huis te kunnen, maar hij heeft in die tijd al logees. Vandaar dat we nu op zoek zijn naar een andere verblijfplaats en uit ervaring weet ik dat oppashuizen daar ideaal voor zijn. Bij de vorige oppashuizen moesten we ook voor de honden zorgen, wat uiteraard geen probleem is. Onze vakantieperiode is van 9 juni tot 1 juli. Ik was al aan het zoeken om in deze periode een hotel te boeken, totdat ik jullie advertentie zag.Is deze advertentie uberhaubt nog geldig? Ik hoor het wel!

M.v.g. Matthijs Bekker
    t.bekker@casema.nl

4. Marlene van der Willigen-Drok

Lid geworden:
    29 jun 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo