Oppashuis Curacao aangeboden

Discussie in 'Curacao' gestart door katrien@walla.com, 31 mei 2006.

1. katrien@walla.com

katrien@walla.com New Member

Lid geworden:
    31 mei 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo
    We gaan van 17juni tot 1juli op vakantie in Belgie en zijn op zoek naar een koppel die op ons huis en onze honden willen letten. Enkel vergoeding water en elektriciteit. Interesse, mail me! katrien@walla.com

2. Marlene van der Willigen-Drok

Lid geworden:
    29 jun 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Deze periode komt me niet uit, maar in november zou ik graag weer naar Curacao komen. Mijn zusje woont er en ik ben er geboren en kom 1keer per jaar terug. Misschien een volgende keer of misschien heeft u vrienden die een zeer betrouwbare oppas zoeken. Ik ben verpleegkundige van beroep en heb 3 volwassen kinderen.
    Graag een reaktie als u iemand kent!

3. Matthijs Bekker

Matthijs Bekker New Member

Lid geworden:
    15 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Katrien,

mijn vriendin en ik(Merel Nijs en Matthijs Bekker) zijn op zoek naar een verblijfplaats op Curacao en ik ben reeds bekend met oppashuizen. Ik ben hier een paar keer geweest in mijn diensttijd bij de Marine. Nu woont er nog een vriend van me op Curacao en die heeft net een nieuw huis gekocht aan het Spaanse water. Ik had gehoopt bij hem in huis te kunnen, maar hij heeft in die tijd al logees. Vandaar dat we nu op zoek zijn naar een andere verblijfplaats en uit ervaring weet ik dat oppashuizen daar ideaal voor zijn. Bij de vorige oppashuizen moesten we ook voor de honden zorgen, wat uiteraard geen probleem is. Onze vakantieperiode is van 9 juni tot 1 juli. Ik was al aan het zoeken om in deze periode een hotel te boeken, totdat ik jullie advertentie zag.Is deze advertentie uberhaubt nog geldig? Ik hoor het wel!

M.v.g. Matthijs Bekker
    t.bekker@casema.nl

4. Marlene van der Willigen-Drok

Lid geworden:
    29 jun 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo
    Ik zoek nu ipv november, een oppashuis voor 3 weken in de maand september.
    Misschien hebben jullie vrienden die een oppas zoeken. Ben zeer betrouwbaar, mijn zusje woont op Curacao en kan dat bevestigen.
    Met vriendelijke groeten.....Marlene van der Willigen

5. rilana

rilana New Member

Lid geworden:
    23 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    halllo mijn naam is rilana,
    en mijn vriend heeft ook bij de marine gezeten. en ik zoek ook een oppashuis voor de periode van 5 augustus tot 20 augustus.
    weet iemand een oppashuis voor me voor die periode??
    groeten

6. ingevangastel

ingevangastel New Member

Lid geworden:
    23 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zoeken ook iemand die vanaf 22 juni tot ongeveer 19 juli in ons huis wil zitten en voor de hond en poes kan zorgen. In ruim huis tegen onkosten vergoeding (water elektra)

7. b.vanderhilst

b.vanderhilst New Member

Lid geworden:
    1 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan Inge,
    Ik zou graag op uw huis willen passen, ik verblijf op Curacao van 16 mei tot en met 7 augustus. Ik heb al een appartement voor de eerste paar weken, een oppashuis in de periode juni/juli is ideaal. Voor meer informatie kunt u mailen naar b.vanderhilst@chello.nl
    Met vriendelijke groet,
    Benjamin van der Hilst

8. sibrine

sibrine New Member

Lid geworden:
    12 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    aan Marlene van den Willigen:

Stuur een mail naar mij! Wij gaan op vakantie van 1 t/m 22 sept. en wonen dus ook op Curacao (Ik ken Katrien;-).....ajo Katrien..!)

mail: harry_sibrine@hotmail.com

9. Marlene van der Willigen-Drok

Lid geworden:
    29 jun 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een mail eruit gedaan naar een nieuwe vraag van iemand om op het huis te passen. Denk dat dezelfde is als deze.
    In ieder geval, ik wil graag kijken of het voor mij/ons, mijn man en ik haalbaar is komende sept. Als u mij uw yelefoonnr. mailt dan bel ik een keer, dat praat wat makkelijker.
    Met vriendelijke groeten, Marlene van der Willigen.

10. sibrine

sibrine New Member

Lid geworden:
    12 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    was idd een oproep van mij....heb mail terug gestuurd ;-)

11. Jacqueline Stad

Jacqueline Stad New Member

Lid geworden:
    18 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    wij zoeken een woning in Curacao voor ca 3 weken in de periode tussen 6 juli en 20 aug (weken zijn nog flexibel te kiezen).
    Als je interesse hebt kun je ruilen voor ons huis in Amstelveen

12. anita brouwer

anita brouwer New Member

Lid geworden:
    18 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,wij zijn opzoek naar een oppashuis in curacao,voor de periode 01-05-2008 tot 17-05-2008.
    We kunnen ook evt woningruilen voor 2 weken.
    Als je interesse hebt laat het dan even weten.

13. LM Blom

LM Blom New Member

Lid geworden:
    8 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Bert vd Jagt sgt-majoor bij de marine.
    en Lilian Blom gaan 20 juli trouwen .
    Ze hebben jaren geleden alle twee al eens in curacao gewoond .
    En nu hebben we het plan opgevat om ze voor hun trouwen 2 weken vakantie te geven naar Curacao- van 21 juli tot 4 augustus .
    Is er iemand die weet wie er in die periode een oppas voor hun huis nodig hebben in Curacao.
    graag een mailtje van iemand.
    Ze zijn zeer betrouwbaar allebei
    46 lentes jong en zuinig op hun spullen.
    En ze zijn gek op honden ze hebben er zelf 3.
    ( die gaan overigens niet mee op vakantie )
    met vriendelijke groet.
    LM Blom

14. Rob van Ooijen

Rob van Ooijen New Member

Lid geworden:
    11 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij, Ineke & Rob, 60 jaar jong, gaan met prepensioen en hebben ons hart verloren aan Curacao. Als u en vertrouwde oppas zoekt voor uw huis, dan zijn deze dierenvrienden voor u beschikbaar. Referenties op Curacao na te trekken.

15. marian bakker

marian bakker New Member

Lid geworden:
    12 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek een oppashuis op Curacao.'t liefst Julianadorp,Emmastad of st michiel..De datum maakt niet zoveel uit,omdat m'n dochter stage gaaat lopen.November/dec.komt 't beste uit.2/3 weken.Woningruil is ook mogelijk.We wonen in Den- helder.
    we hebben in 1978 3 jaar in willemstad gewoond en zijn nog een aantal keer terug geweest. geweest.

16. anita brouwer

anita brouwer New Member

Lid geworden:
    18 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,ik had een advertentie geplaatst,voor een oppashuis op curacao voor de periode
    01-05-2008 tot 17-05-2008.
    Maar de periode is verschoven naar juli of augustus 2008 voor een periode van 2 weken.
    Op dieren passen is geen probleem,we hebben zelf nml ook een hond.
    Als u iemand weet voor die periode houden wij ons aanbevolen,en wilt u ons dan een mailtje sturen.

17. @nya

@nya New Member

Lid geworden:
    27 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    januari, februari en maart, een lange periode, ik weet het, maar toch ...
    wie weet of er iemand is die zo lang van Curacao weggaat en oppas in z'n/haar huis wil hebben ... ik vraag dit voor een oudere kennis van me, die die periode uit Nederland naar ons dushi Korsou komt ...

zelf woon (appartementje) en werk ik hier al 12 jr ...
    Nederlandse verpleegkundige ...
    ik wil en kan ook heel gemakkelijk op uw huis passen, honden, planten, geen bezwaar, als er maar internet is :D ...
    heb zelf duitse doggen gehad ...
    stuur email naar she_diver52@hotmail.com plus een duidelijk subject in mail ...

groetjes ...

18. Rene en Loes Koole te Nijmegen

Lid geworden:
    10 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij,Rene (ex marinier) en Loes,52 jaar jong,zijn regelmatige bezoekers van Curacao(2 x per jaar) We zoeken een oppashuis voor de periode oktober 2008 voor gedurende 2 weken. Voor een vertrouwde oppas van uw woning.Eventueel kennismaking in januari 2008,wij zijn dan 3 weken op het eiland.(woningruil ook bespreekbaar)

19. Debby van den Bergh

Debby van den Bergh New Member

Lid geworden:
    3 sep 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik wil volgend jaar (2008) met mijn 2 meiden weer naar Curacao, en zoek daarom een oppashuis in de zomervakantie 2008. Ik denk aan een periode van 3 weken, maar weet nog niet precies welke 3 weken (moet in overleg met ex, vandaar). Als iemand iets weet zou ik erg blij zijn met een mailtje, bedankt alvast.

20. Debby van den Bergh

Debby van den Bergh New Member

Lid geworden:
    3 sep 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn emailadres is trouwens jo-bob@hotmail.com.

Groetjes
    debby

Deel Deze Pagina