Oppashuis Curacao aangeboden

Discussie in 'Curacao' gestart door katrien@walla.com, 31 mei 2006.

1. ladyrush71

ladyrush71 New Member

Lid geworden:
    12 mrt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb een nette woning in een rustige wijk niet ver van Julianadorp op Curacao die ik graag wil verhuren voor langere tijd. De woning is per direct beschikbaar heeft 5 slaapkamers met airo en 3 badkamers.Voor meer info kan men gerust kontakt opnemen.

2. ron en hennie

ron en hennie New Member

Lid geworden:
    25 mrt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    wij zijn een net stel 35 en 43 jaar oud,zeer gek met dieren,we zoeken een oppashuis,vanaf nu tot8-6-2008,we zijn al op curacao,bij vrienden die hier wonen,maar we zoeken wat voor ons zelf.

3. ROb en Dolly Bas.

ROb en Dolly Bas. New Member

Lid geworden:
    6 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn op zoek naar oppashuis voor winter 2008.Eventueel huizenruil mogelijk.Ben gepens.marineman.Honden geen bezwaar hebben zelf ook een hond.(Gaat niet mee.)

4. ROb en Dolly Bas.

ROb en Dolly Bas. New Member

Lid geworden:
    6 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    voor Hans en jenny wij zijn ook geinteresseerd
    Ons emailadres is boesendol@quicknet.nl.
    Ben een gepens.marineman.En bekend met Curacao.Gek van honden zelf ook een hond,maar kan ten alletijden bij dochter.

5. beachgirl

beachgirl New Member

Lid geworden:
    1 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi Jenny en Hans ... ik woon op Curacao, heb veel vrije tijd en werk part time als verpleegkundige ...
    als ik jullie kan helpen met huis/hond oppassen, laat maar weten ...
    she_diver52@hotmail.com ...
    greetz,
    Anya

6. Klaas Koster

Klaas Koster New Member

Lid geworden:
    17 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Katrien,

wij sluiten onze 1-jarige rondreis door Midden en Zuid Amerika af in Curacao en zijn op zoek naar een oppashuis voor de periode van 30 juni t/m 11 juli ´08. Dus jouw periode komt helaas niet overheen, maar misschien kan je ons wel verder helpen?

We zijn zelf zeer netjes, niet rokers en weten hoe het is om mensen in je huis te hebben (wij hebben ook oppassers in ons huis in Nederland)

Groeten Klaas en Ingrid Koster

(kijk eventueel eens op http://maktub.punt.nl om meer over ons te weten te komen)

7. Ilona van Wijk

Ilona van Wijk New Member

Lid geworden:
    23 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik ben op zoek naar een oppashuis op Curacao voor de periode 14 oktober tot 4 november. Ik ben zelf 31 jaar en ga samen met m'n nichtje van 21 op vakantie. Ik ben zelf half Antilaanse (Curacao) half Nederlandse. Ik ben zelf al meerdere malen op Curacao geweest.

Groetjes,
    Ilona

8. Marlene van der Willigen-Drok

Lid geworden:
    29 jun 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Katrien,
    Bovenaan jouw berichtje sta ik al. Ik ben in sept. 2007 3 weken in het huis van Sibrine geweest, om op te passen.
    Ik zoek nu voor goede vrienden, met pensioen en erg zorgzaam een oppashuis voor volgend jaar, het liefst voor 4 weken!Kan je me helpen?
    Groeten, Marlene van der Willigen

9. John T.L.Rijkens.

John T.L.Rijkens. New Member

Lid geworden:
    19 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Mijn naam is John Rijkens en ben op zoek naar mensen die mijn vader Eppo Luppo Rijkens hebben gekend,die van 1969 tot 1989 op Curacao heeft gewoond,oa in de Rifwaterstraat!Hij is op 21-03-1989 op 72jarige leeftijd overleden en ligt begraven op Curacao.Mocht er nog een oude bekende of vriend van hem in leven zijn,zou ik dat graag per e-mail vernemen!
    Hij ging ook veel om met oud Shell mensen.
    Bij voorbaat mijn hartelijke dank.

10. Ellen.vanheusden

Ellen.vanheusden New Member

Lid geworden:
    19 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Sonia, heb je wat meer info over je oppashuis met 5 slaapkamers?
    Wij zoeken iets voor 8 tot 10 personen voor juli of aug. 2009
    Vr.gr.

11. b.soemanta

b.soemanta New Member

Lid geworden:
    19 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen,

Ik ben opzoek naar een oppashuis voor de periode van 3 juli t/m 11 juli. Mag ook tot 22 juli. Ik ben bekend met het eiland, heb er een lange tijd gewoond en ook vaak in oppashuizen gezeten. Ik heb zelf 2 honden en 1 paard dus het verzorgen van honden en uw planten is geen probleem.

Ik woon in Nederland maar zit van 3 juli tot 22 juli op het eiland in verband met de bruiloft van mijn zus die sind april op het eiland woont.

Graag hoor ik het.

Groetjes

Björn

12. b.soemanta

b.soemanta New Member

Lid geworden:
    19 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen,

Ik ben opzoek naar een oppashuis voor de periode van 3 juli t/m 11 juli. Mag ook tot 22 juli. Ik ben bekend met het eiland, heb er een lange tijd gewoond en ook vaak in oppashuizen gezeten. Ik heb zelf 2 honden en 1 paard dus het verzorgen van honden en ook uw planten is geen probleem.

Ik woon in Nederland maar zit van 3 juli tot 22 juli op het eiland in verband met de bruiloft van mijn zus die sinds april op het eiland woont.

Graag hoor ik het.

Groetjes

Björn

13. b.soemanta

b.soemanta New Member

Lid geworden:
    19 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen,

Ik ben opzoek naar een oppashuis voor de periode van 3 juli t/m 11 juli. Mag ook tot 22 juli. Ik ben bekend met het eiland, heb er een lange tijd gewoond en ook vaak in oppashuizen gezeten. Ik heb zelf 2 honden en 1 paard dus het verzorgen van honden en ook uw planten is geen probleem.

Ik woon in Nederland maar zit van 3 juli tot 22 juli op het eiland in verband met de bruiloft van mijn zus die sinds april op het eiland woont.

Graag hoor ik het.

Groetjes

Björn (basoemanta@hotmail.com)

14. Lucinda van den Dungen

Lid geworden:
    21 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,
    Ik heb voornemens half juli 2008 naar curacao te gaan voor min. 3 maanden. Ga daar ook werken.
    Kan ik ergens in een oppashuis?
    Alvast bedankt.

Lucinda

15. windtl_16

windtl_16 New Member

Lid geworden:
    30 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo beste mensen

wij zijn een gezin van 7 pp. waarvan 3 kinderen 1 schoondochter en 1 kleindochter, onze leeftijden zijn tussen de 53 en 1 jaar. 27 juni 2009 willen wij naar Curacoa komen met vakantie voor een periode van 28 dagen. wij zoeken een oppashuis of een betaalbare woning om in te mogen verblijfen als we voor de dieren en planten moeten zorgen is dat geen enkele probleem.

16. tjn.vanstein

tjn.vanstein New Member

Lid geworden:
    8 jul 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou hoi,

Wij willen graag in november 2008 met 6 volwassenen voor ong. 2 weken naar Curacoa komen en zoeken een oppashuis. Wie kan ons helpen????

17. maud coffie

maud coffie New Member

Lid geworden:
    12 aug 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    gevraagd oppashuis eventueel te huur voor de periode van begin november 2008 tot en met februari 2009.

18. Cora Zbinden-van der Waal

Lid geworden:
    19 aug 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen,

Gevraagd; een oppashuis in juli 2009.( 2-3 weken) We zijn een echtpaar met 3 teenagers.(jongens,18,15,12 jaar)

19. Jenny Schutte

Jenny Schutte New Member

Lid geworden:
    22 sep 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, Wij, Marcel en Jenny (bijna 40ers), bieden ons aan voor het oppassen op uw woning in Curacau. Wij hebben beiden een goede baan en kinderen van eerdere partners maar zoeken naar een plek waar vanuit we -met z'n tweeen- onze hobbie kunnen beoefenen, duiken.

20. Beppie van de Poll

Beppie van de Poll New Member

Lid geworden:
    23 sep 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, wij zijn op zoek naar woningruil op curacau het liefst in de omgeving van het kwartje. ond huis staat dan voor ruim 3 weken terbeschikking voor degene die wilt ruilen onze woning is geheel aangepast voor invaliden. Wij komen in de periode van 21-nov t/m 12 dec. 2008 op curacau. Mocht U dieren hebben dat is geen bezwaar want wij hebben ook een kat waarvoor wij dan oppas zoeken. Als u interesse heeft kunt U met ons contact opnemen via het e-mail adres hansenbeppie@versatel.nl en kunt U met ons kennismaken als wij in november op curacau zijn. Beppie en Hans van de Poll

Deel Deze Pagina