Oppashuis Curacao aangeboden

Discussie in 'Curacao' gestart door katrien@walla.com, 31 mei 2006.

1. deknog

deknog New Member

Lid geworden:
    26 sep 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik en mijn gezin, bestaande uit 2 volw en 2 baby's zoeken voor de gehele maand januari een oppashuis. Enige tijd op Curacao gewoond, dus ik ken het eiland. Met de baby's zullen we veel aan huis gebonden zijn. Ik hoor graag wie er belangstelling heeft. Vrienden van ons wonen op Curacao en zij kunnen evt. bij u langs komen.

2. Stijn Tijdhof

Stijn Tijdhof New Member

Lid geworden:
    7 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

ik ben stijn tijdhof en zoek samen met mijn vriendin voor 10 dagen een oppashuis op curacao.
    we zijn allebei goed opgeleid en komen uit een goed milieu.
    we roken niet.
    en huisdieren geen bezwaar.
    ik zoek een huis van ongeveer 8 of 10 november tot 18 november.

als u iets heeft, heeel graag bellen of mailen
    0643507623
    stijntijdhof@hotmail.com

3. Ria  Aleida de Waard

Ria Aleida de Waard New Member

Lid geworden:
    8 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    oppashuis op Curacao gevraagd door gepensioneerd stel.4 weken tot 4 maanden

4. sweetlady_teiturtur

sweetlady_teiturtur New Member

Lid geworden:
    22 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik ben joyce.
    ik ga met mij vriendin en onze kind naar curacao we zijn allebij geboren op curacao maar we wonen al jaren in ned.
    We gaan op vakantie.
    voor 2weken ongeveer.
    We zijn op zoek naar een goedkope verblijfplaats kamer,studio ken je iemand of waar je zelf was op vakantie laat me graag weten.
    vriendelijke groet Joy

5. HarryZutphen

HarryZutphen New Member

Lid geworden:
    7 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn een echtpaar van 60 jaar en zoeken een oppashuis voor rond de kerst 2008. We hebben 3 jaar op Curacao in Julianadorp gewoond toen ik bij de UNA werkte. Kunnen met honden overweg en kennen het eiland goed. Spreken ook een weinig Papiamentu. We waren er afgelopen oktober voor het laatst. We zijn benieuwd naar de reakties.

6. HarryZutphen

HarryZutphen New Member

Lid geworden:
    7 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja, we zijn bereid een vergoeding te betalen. Tenslotte verbruiken we energie en water. Voor uitgaande prive-gesprekken gebruiken we uiteraard onze eigen cell-phones. Zou wel prettig zijn alks er een internet aansluiting is voor mijn lap-top.
    Groeten Harry

7. Hanny  van Leeuwen

Hanny van Leeuwen New Member

Lid geworden:
    7 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij( echtpaar 50+) zijn op zoek naar een oppashuis op Curacao of St-Maarten tussen 10 november en eind december 2008 voor minimaal 4 weken.
    We zijn al vaker op Curacao geweest en willen graag nog eens hier verblijven.
    I.v.m. allergie kunnen we helaas niet op honden passen.

8. marcella engel

marcella engel New Member

Lid geworden:
    11 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik zoek een oppas huis.
    van 19 dec t/m 1feb 2009
    of korter.Weet of ken u iemand?
    Ik woon nu zelf sinds 4aug 2008 op Curacao.

Groetjes Marcella

marcellaengel@hotmail.com

9. Fazid

Fazid New Member

Lid geworden:
    16 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hay ik ben Farid en ik ben van Suriname 22 jar oud wil graag naar Curacao komen om daar te werken maar voor dat ik daar werk heb ik een werkvergunning nodig wie kan me mischien helpen met en werkvergunning mijn msn adres a_ilahi1986@hotmail.com tel +597-8367270

10. Ellen Dekker

Ellen Dekker New Member

Lid geworden:
    6 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

wij zijn 3 zussen (en 2 echtgenoten)en willen in 2009 dolgraag een keer met zijn vijfen naar curacao. Wij hebben in 1959 4 jaar daar gewoond. Wij zoeken mensen die hun huis op curacau willen ruilen met het huis van ons in Den Helder (eengezinswoning 3 slaapkamers). liefst 14 dagen de tijd valt over te praten. we kunnen over allerlei dingen die je zou willen van gedachten wisselen.

Groetjes Ellen

11. Ellen Dekker

Ellen Dekker New Member

Lid geworden:
    6 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

wij zijn 3 zussen (en 2 echtgenoten)en willen in 2009 dolgraag een keer met zijn vijfen naar curacao. Wij hebben in 1959 4 jaar daar gewoond. Wij zoeken mensen die hun huis op curacau willen ruilen met het huis van ons in Den Helder (eengezinswoning 3 slaapkamers). liefst 14 dagen de tijd valt over te praten. we kunnen over allerlei dingen die je zou willen van gedachten wisselen. ellen.dekker@quicknet.nl

Groetjes Ellen

12. mevrouw Kroon

mevrouw Kroon New Member

Lid geworden:
    7 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, wij gaan met vakantie naar curacao van 4 juli tot 25 juli 2009.Wij zijn op zoek naar een oppashuis. 2volwassen en 2 kinderen van 10 en 8 jaar.wij zijn ook bekend met oppashuizen.laat het even weten door ons te mailen naar deobian@hotmail.com
    bedankt

13. ilsecp

ilsecp New Member

Lid geworden:
    3 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zoeken voor de kerst 2009(rond 18 dec t/m3 jan 2010) een oppashuis.Wij zijn een moeder en zoon van 18, 7 jaar op Curacao gewoond en komen nog zeker ieder jaar.Honden/katten geen probleem.Ik hoor het graag, mail naar ilsecp@gmail.com

14. marijke

marijke New Member

Lid geworden:
    1 mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik ben een Nederlandse vrouw op zoek naar een oppashuis voor de maanden Maart, April en mischien gedeeltelijk Mei 2009. Kan ook deel daarvan zijn. Ik ben al op het eiland.
    Ben betrouwbaar, vriendelijk en kan voor jullie planten en dieren zorgen. Ben alleenstaand en zoek een veilige buurt.
    Laat het me even weten.
    groetjes

15. marijke

marijke New Member

Lid geworden:
    1 mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik ben een Nederlandse vrouw op zoek naar een oppashuis voor de maanden Maart, April en mischien gedeeltelijk Mei 2009. Kan ook deel daarvan zijn. Ik ben al op het eiland.
    Ben betrouwbaar, vriendelijk en kan voor jullie planten en dieren zorgen. Ben alleenstaand en zoek een veilige buurt.
    Laat het me even weten. Stuur je bericht naar marijke@miracle.org
    groetjes
    Marijke

16. wendy merkx

wendy merkx New Member

Lid geworden:
    11 mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,Ik wil in augustus 2009 grrag voor 4 maanden naar Curacao,en zoek daarom een oppashuis.Ik hoop snel wat horen van iemand die iets weet of heeft.alvast bedankt.

groetjes wendy

17. ilsecp

ilsecp New Member

Lid geworden:
    3 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek een oppashuis voor de periode 21 dec 2009 tot 4 januari 2010.Ik kom zo'n 2 a 3 keer per jaar naar het eiland, heb er 7 jaar gewoond.Normaal slaap ik altijd bij vrienden, maar met de feestdagen heb ik liever een eigen stek.We roken niet,dieren natuurlijk geen bezwaar.

18. familie Hato

familie Hato New Member

Lid geworden:
    17 mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal, mijn man; schoonmoeder en ik zoeken een oppashuis (evt. met gebruik van auto) voor de periode juni/juli. Het liefst midden in de driehoek Schiphol/Arnhem /
    Rotterdam, waar wij onze kinderen hebben wonen. Als wij iets ervoor moeten betalen is geen probleem. Om verdere arrangementen vroegtijdig te kunnen regelen horen wij graag spoedig van een van U.

19. familie Hato

familie Hato New Member

Lid geworden:
    17 mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal, mijn man; schoonmoeder en ik zoeken een oppashuis (evt. met gebruik van auto) voor de periode juni/juli. Het liefst midden in de driehoek Schiphol/Arnhem /
    Rotterdam, waar wij onze kinderen hebben wonen. Als wij iets ervoor moeten betalen is geen probleem. Om verdere arrangementen vroegtijdig te kunnen regelen horen wij graag spoedig van een van U.mail ons op: secretaresse@vpco.org

20. R. Hoffman

R. Hoffman New Member

Lid geworden:
    19 mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik zoek een oppas-huis op Curacau voor de periode 11 t/m/ 31 aug. 2009.
    Het gezelschap bestaat uit 5 personen.
    Dochter van 17, dochter met vriend van 20, ik en mijn vriendin. Dieren zijn geen probleem.
    Wij kennen Curacau en hebben er vrienden.
    Ben uiteraard bereid onkosten te betalen.
    Als U een referentie wilt geef ik die, het betreft een dame waarvan ik al twee jaar op haar huis gepast heb. Dit jaar kon niet.

Deel Deze Pagina