Oppashuis Curacao aangeboden

Discussie in 'Curacao' gestart door katrien@walla.com, 31 mei 2006.

1. nancyofferman98

nancyofferman98 New Member

Lid geworden:
    22 mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

ik ben een vrouw van 43 jaar en zou graag terug naar mijn geboorte eiland terug willen keren. Ik woon al bijna 10 jaar in Nederland werkt in het onderwijs. Zou heel graag terug willen. Ben op zoek naar een baan, ook zit ik met mijn spullen die ik wil meenemen.
    Mijn vraag is: Wie kan mij informatie geven over remigratie kosten naar Curacao, adviezen en adressen van instanties die mij kunnen helpen. Bedankt alvast voor uw hulp.

2. nancyofferman98

nancyofferman98 New Member

Lid geworden:
    22 mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij informatie geven over remigratie kosten naar Curacao. Ik wil u vragen naar adviezen en adressen van instanties die mij kunnen helpen. Bedankt alvast voor uw hulp.

3. MHM B�r�nos

MHM B�r�nos New Member

Lid geworden:
    6 apr 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik ben 59 jaar en alleenstaand. Ik ben op zoek naar een oppashuis op Curacao, liefst voor een periode langer dan een maand. Maakt in principe niet uit welke tijd van het jaar. Ben bereid een kleine bijdrage te geven voor water en electriciteit, ben netjes en uw huis is bij mij in goede handen. Ik heb jarenlang op het eiland gewoond, was werkzaam in het onderwijs. Ik heb er mijn beste vrienden, maar omdat ik erg gesteld ben op privacy, wil ik het liefst mijn eigen plekje.
    Meer over mij weten? Mail mij; marqui50@hotmail.com
    PS. Ik heb doorgaans mijn eigen huurauto.

4. sail@home.nl

sail@home.nl New Member

Lid geworden:
    9 apr 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb belangstelling voor oppashuizen in de maanden dec. jan. en febr.(alleen in curacao).

5. F. Bloemendaal

F. Bloemendaal New Member

Lid geworden:
    14 apr 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen, op Curacao is het niet gebruikelijk oppashuizen in de aanbieding te doen. Mensen die op vakantie gaan laten altijd familie of vrienden voor het huis, planten en dieren zorgen en willen geen vreemden in hun huis.

Dus het wordt of een hotel of een vakantiehuis. Anders wordt de kans op uw vakantie op Curacao vrij klein tot nihil.

6. kessiewoo

kessiewoo New Member

Lid geworden:
    16 apr 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    In de periode van 24 juni tot 16 juli 2009 zoeken wij iemand die op ons huis en huisdieren kan passen tegen gemaakte kosten van elektra, water en telefoon.Het huis is gelegen in de rustige wijk Abrahamsz.
    Indien mogelijk woningruil met huis in Brabant.

7. Mercedes Levenston

Mercedes Levenston New Member

Lid geworden:
    17 apr 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Onze familie van 6 volwassene (ouders, grootouders en echtpaar) en 1 baby gaan op vakantie naar Nederland in period 20 mei tot 10 juni. Wij zoeken een oppashuis in Nederland regio zuid holland. Wij willen betalen voor het verbruik van electra, en water. Wij zijn een betrouwbare familie en heel verantwoordelijk met verbruik van andermans bezit. Mijn man zorgt thuis voor onze huisdieren, 3 katten, 2 honden en een aviary met papegaaien, parkieten en lovebirds dus U kunt uw huisdieren gerust achterlaten

8. claudia.heeren

claudia.heeren New Member

Lid geworden:
    20 apr 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Ineke,

Bent u nog op zoek naar iemand die op het huis wilt passen? De genoemde periode komt namelijk goed uit en ik heb daar zeker wel interesse in.

Ik hoor het graag, waarvoor bij voorbaat dank!

9. danielvanhuizen

danielvanhuizen New Member

Lid geworden:
    24 apr 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Ineke,

Wij (Ik en mijn vriendin 28 jaar) zijn zeer geinteresseerd in de oppaswoning. Wij hebben enkele jaren terug ruim een jaar gewoond op Curacao en hebben nu geboekt voor 27 juni t/m 17 juli 2009 voor onze vakantie.

Indien u geinteresseerd bent dan kunt u mij mailen op danielvanhuizen@hotmail.com.

Groet,

Daniel

10. J. Bouius

J. Bouius New Member

Lid geworden:
    7 mei 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Ned.gepens. leraar, 62, zoekt oppashuis op Curacao voor langere periode, 6 tot 12 weken buiten hoogseizoen.Vanaf sept. '09. Heb 9 jr. op C. gewoond, ben dus bekend met het leven daar. Wil graag auto kunnen gebruiken. In ruil daarvoor wil ik klussen doen: schilder-,tuinwerk en verzorging huisdieren. Wil ook graag voor ong. 3 weken een vriendin kunnen ontvangen.

11. D. Kool

D. Kool New Member

Lid geworden:
    26 mei 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag allemaal,
    Gepensioneerde leraar met echtgenote (van 1978 tot 1981 op Curaçao gewoond) zoekt oppashuis voor de periode 28 november 2009 tot 16 januari 2010.We kennen Curaçao nog heel goed. Willen graag weer alles "opsnuiven". Huizenruil met ons huis in Nederland is eveneens mogelijk. Ben heel benieuwd wie ons kan helpen!!! U kunt mij mailen:
    dkool@planet.nl

12. Wil de Cortie

Wil de Cortie New Member

Lid geworden:
    31 mei 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    In de periode van 29 juni tot 30 juli 2009 zoeken wij een gepensioneerde vrouw die op ons huis en huisdieren kan passen .Het huis is gelegen in de rustige wijk Nabij Brievengat

13. Wil de Cortie

Wil de Cortie New Member

Lid geworden:
    31 mei 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    In de periode van 29 juni tot 30 juli 2009 zoeken wij een gepensioneerde vrouw die op ons huis en huisdieren kan passen .Het huis is gelegen in de rustige wijk Nabij Brievengat
    Aletta_martha@hotmail.com

14. kessiewoo

kessiewoo New Member

Lid geworden:
    16 apr 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    In de periode van 24 juni tot 16 juli 2009 zoeken wij iemand die op ons huis en huisdieren kan passen tegen gemaakte kosten van elektra, water en telefoon.Het huis is gelegen in de rustige wijk Abrahamsz. reacties graag naar kessiewoo@hotmail.com

15. jhenever

jhenever New Member

Lid geworden:
    10 jun 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik ben op zoek naar een oppashuis op curacaou ben getrouwt hebben allebij een baan en een dochter van 17 willen op vakantie op curacao voor 1 mnd van 22 juni t/m 22 julie wie kan ons helpen.

groetjes natalie

16. C.Straks

C.Straks New Member

Lid geworden:
    10 jun 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek voor familie een oppashuis in de periode 29 juli tot ong.13 aug 2009

Wie weet of heeft wat, bel of mail me.
    Ik woon zelf op Curaçao Julianadorp.
    6652625

17. Catharina

Catharina New Member

Lid geworden:
    10 jun 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Gezocht/gevraagd oppashuis Curaçao periode
    29juli - 13 aug 2009.

Ik ben op zoek voor mijn vriendin 2 volw. en 3 kinderen 13,10 en 4 jaar een oppashuis in deze periode.
    Ik woon zelf ook op Curaçao Julianadorp.
    Wie weet of heeft wat in deze periode beschikbaar? Eventueel vergoeding water en electra.
    Bel of mail tel:6652625/8880636

18. Catharina

Catharina New Member

Lid geworden:
    10 jun 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben met spoed opzoek naar een oppashuis voor vriendin vriend en 3 kinderen. periode 28 juli tot 13 aug. 2009 Of een betaalbare woning,appartement. Low budget!

Verzorging voor honden of planten geen probleem en eventueel vergoeding voor water en electra.

Catharina Julianadorp Curacao)

19. Kirstin van galen

Kirstin van galen New Member

Lid geworden:
    18 jun 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedendag,

Ik zoek een oppashuis voor ongeveer de laatste 2 weken van dec 1e week januari 09 op Curacao.
    We willen graag komen met 4 personen. Geen kleine kinderen.
    En uiteraard passen we op de dieren.

groetjes Kirstin

20. harmke leijenhorst

harmke leijenhorst New Member

Lid geworden:
    17 aug 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    wij zoeken een huis om op te passen, voor 14 dagen aankomst curacao rond 5 januari voor 2 personen.

Deel Deze Pagina