Oppashuis Curacao aangeboden

Discussie in 'Curacao' gestart door katrien@walla.com, 31 mei 2006.

1. mary_draaijer@hotmail.com

Lid geworden:
    19 aug 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedenavond,

Ik ben van plan in januari 2010 voor een half jaar te gaan werken op curacao nou lees ik van alles over oppas huizen dit lijkt me een geweldig plan! Misschien weet iemand hier iets?

Groetjes Mary

2. borage17

borage17 New Member

Lid geworden:
    20 aug 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de periode 21/10 - 1/11 zoek ik een oppashuis, ik ben dol op dieren, en de planten verzorg ik natuurlijk ook, vergoeding voor electra is vanzelfsprekend. Ik zal uw huis netjes behandelen, alsof het de mijne is.

3. herman en lenie van beesten

Lid geworden:
    21 aug 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    wij beiden begin 60 zijn 3 mnd dit jaar op curaqao geweest en hebben vrijwillegerswerk in kindertehuis hebron op de bellisimaweg gedaan,wij woonden in een appartement v.d directeur,en pasten ook op zijn huis toen hij en zn vrouw naar nederland gingen,nu zoeken wij weer voor de komnende periode een oppasadres en willen ook graag vrijwillegerswerk gaan doen wie o wie weet iets voor ons??????????????????????????????????

4. beachgirl

beachgirl New Member

Lid geworden:
    1 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Belinda, ben jij dat? ...
    groetjes, Anya ...
    kontakt me via Syl ...

5. Marlene den Heijer

Marlene den Heijer New Member

Lid geworden:
    6 sep 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik zoek een oppashuis vanaf 18 okt.2009 voor ongeveer 2 weken.Ik ben stewardess bij de KLM, 57 jaar jong en dol op dieren. Als het kan met gebruik van auto maar dat is niet noodzakelijk.
    Ik ben in Curacao geboren en wil graag alles weer eens bekijken.

6. Greet Krikken

Greet Krikken New Member

Lid geworden:
    8 sep 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoek een oppashuis of huizen in de periode oktober/november/halfdecember 2009 en als het kan een vervoermiddel. Ben geboren en getogen op Curacao en heb er 20 jaar gewoond. Beslist betrouwbaar. Wat verschuiven van de data is eventueel mogelijk. Mailen naar greet1k@live.nl

7. stevemonsanto

stevemonsanto New Member

Lid geworden:
    6 okt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi.Wij zijn een gezin met 2 kids.(15 en 19 ) We zoeken een ruilwoning op curacao.We bieden aan een riante villa midden in Nederland.Periode 15 juli tot 6 aug 2010.We zoeken een vergelijkbaar huis.Liefst gelegen in een resort of dicht aan de kust.Gebruik van auto is bespreekbaar.

8. Yolanda Schoop

Yolanda Schoop New Member

Lid geworden:
    12 okt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriendin is z.s.m. opzoek naar een oppaswoning op Curacao voor 1 jaar of langer. Haar gezin bestaat uit man, vrouw en dochter van 16 jaar.

9. Yolanda Schoop

Yolanda Schoop New Member

Lid geworden:
    12 okt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn vriendin is z.s.m. op zoek naar een oppaswoning op Curacao voor 1 jaar of langer. Haar gezin bestaat uit man, vrouw en een dochter van 16 jaar.
    Neem kontakt met mij via e-mail Konseho@curlink.com of 698 64 70

10. Frans Bruyn

Frans Bruyn New Member

Lid geworden:
    4 nov 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn partner heeft 15 jaar (tot 2005) op Curacao gewoond en wil nu persé weer eens terug om wat herinneringen op te halen.
    Daar wij beide gepensionneerd zijn kunnen wij ons geen luxe hotel veroorloven - derhalve zoeken wij een oppaswoning.
    De bezoekperiode kunnen we afspreken.
    Laat eens wat horen - ben reuze benieuwd naar
    de reacties.
    Groetjes.
    Frans Bruyn

11. g.kroes

g.kroes New Member

Lid geworden:
    14 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn echtgenote en ik beiden fitte nette gepensioneerde personen zouden nog graag een paar weken op curacao door willen brengen.
    Ik heb er bij de mariniers mijn diensttijd doorgebracht ,zijn 10 jaar terug op vak. geweest.Vinden het heerlijk daar.
    Willen graag een oppas woning.Ik bied in mijn vrije tijd mijn diensten als klusser aan voor familie en bekenden in onze omgeving noordrand veluwe nederland.
    Ik heb meerdere complete huizen geschilderd
    gesausd behangen hou ook van tuinonderhoud en verzorg met liefde huisdieren.
    Ben bereid in deze oppastijd 1/3 aan klussen aan uw woning binnen /buiten te verrichten.
    Wij kunnen het hele jaar door ,wie durft het met ons aan , wij zullen u niet teleurstellen,
    en uw woning spic en span achterlaten,met gesloten beurs,zijn natuurlijk wel bereid water en stroomverbruik te voldoen.
    reageer.

12. Fam. Bouman

Fam. Bouman New Member

Lid geworden:
    29 mei 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Gezocht oppashuis Curacao van 26 juli t/m 13 augustus 2010 voor gezin met 3 kinderen. Wij kennen het eiland zeer goed (hebben er gewoond), wij kunnen in ruil een chalet (4 personen) aan de vinkeveense plassen (jachthaven Bon) bieden (incl moterbootje & parkeerplaats). Hondenverzorging geen probleem, poezen wel (allergie).

13. g.kroes

g.kroes New Member

Lid geworden:
    14 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Het mailadres van boven geplaatst bericht
    14-01-2010 van g kroes is
    g.kroes7@upcmail.nl

14. zonnetje

zonnetje New Member

Lid geworden:
    23 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil me aanmelden voor oppas voor woning in Curacao.
    Ben het hele jaar beschikbaar.
    e-mail adres jacqueline873@gmail.com
    telef. 0031610896931.

15. zonnetje

zonnetje New Member

Lid geworden:
    23 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil me graag beschikbaar stellen om op een huis te passen in Curacao.
    Ben het hele jaar beschikbaar, ben al 7 keer op vakantie geweest op het prachtige eiland.

U kunt mij mailen jacqueline873@gmail.com

16. Teresita

Teresita New Member

Lid geworden:
    3 feb 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Vakantiewoning op Curaçao te huur!!!

Voor een altijd zonnige vakantie op Curaçao bieden wij een gemeubileerde vakantiewoning aan de Kwenlunweg te huur, centraal gelegen in de rustige stadsdeel St. Helena.
    Binnen loopafstand vindt u locale winkeltjes en restaurants.

Punda(de stad) is vlakbij, de bus stopt om de hoek en in 10 minuten ben je er.
    Heeft u zin om lekker naar het strand te gaan? Piscadera baai is makkelijk te bereiken(lopend 30 min./per bus 15 min.)

De woning beschikt over 3 slaapkamers, 2 badkamers, woonkamer(incl. slaapbank) en kitchenette.

Geschikt voor minimaal 2 personen(max. 6 pers.), voor zowel vakantie als lange termijn.

De basishuurprijs bij gebruik van één slaapkamer is € 43,- (voor 2 personen) per nacht. Voor gebruik van de 2e slaapkamer betaald u €18,50 p.p. per nacht en voor de 3e slaapkamer betaald u slechts € 15,00 p.p. per nacht.

De kosten zijn gebaseerd op een verblijf voor 4 personen van minimaal 1 week.

Prijzen per week:
    1 slaapkamer(voor 2 personen) €300,-
    2e slaapkamer €129,50
    3e slaapkamer €105,-

Meerprijs 5e of 6e persoon 12.50 per dag.

prijs is incl. water, gas, internet, linnengoed en verrassingspakket.

Borg €75,- per geboekte week
    Dit bedrag krijgt u op de dag van uw vertrek terug, mits u de woning in schone correcte staat achter laat.

Door de vele boekingen hebben wij niet eerder plaats dan vanaf maart 2010. De maand juli tot en met 9 augustus 2010 en 18 t/m 30 oktober 2010 zijn al geboekt.

Zoekt u nog een nette, maar ook betaalbare verblijfsplaats. Neem dan geheel vrijblijvend contact met me op via vakantiehuis_curacao@live.nl

17. K. Versteeg

K. Versteeg New Member

Lid geworden:
    18 feb 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben opzoek naar een oppashuis op Curacao voor een ouder echtpaar uit Nederland voor de maanden april, mei en juni 2010. Voor meer info graag contact opnemen met 516 2015, K. Versteeg.

18. Otto Brink

Otto Brink New Member

Lid geworden:
    8 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben vanaf 1 januari tot en met 31 maart 2011 in Curacao en zoek een oppashuis...ben diverse keren op Dushi Korsou geweest....en dat bevalt prima....dieren absoluut geen bezwaar....

19. Otto Brink

Otto Brink New Member

Lid geworden:
    8 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Op bovenstaand mailtje kan gereageerd worden op mailadres: o.brink@chello.nl

20. Ilse Godtschalk

Ilse Godtschalk New Member

Lid geworden:
    22 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij gaan van 18 juni t/m 15 augustus voor 2 maanden naar Curacao om workshops te geven op Kidscity aan schoolkinderen en aansluitend ter voorbereiding van een onderwijsproject.
    Wij zoeken een oppashuis en vinden het leuk op honden en andere dieren te passen.
    Een kortere periode dan 2 maanden is ook mogelijk.
    Wij hebben zelf een leuk huis in Amsterdam en woningruil behoort ook tot de opties.

Wie kan ons helpen?

Deel Deze Pagina