Oppashuis Curacao aangeboden

Discussie in 'Curacao' gestart door katrien@walla.com, 31 mei 2006.

1. marlinyard@gmail.com

Lid geworden:
    10 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    CaribHousing.com - voor huurders en verhuurders in de Cariben!

VOOR HUURDERS: Opzoek naar woonruimte in de Cariben?

Schrijf je dan GRATIS in op www.CaribHousing.com en kom direct in contact met lokale verhuurders. Daarnaast kunnen leden per email en SMS op de hoogte gesteld worden op beschikbare woonruimte in de Cariben. En zo bieden we meer faciliteiten aan voor zowel huurders als verhuurders.

VOOR VERHUURDERS:
    We zoeken Caribisch gevestigde verhuurders (Landlords, Huiseigenaren, Makelaars etc) om beschikbaare woonruimte op www.caribhousing.com aan te bieden.
    Wij vragen geen bemiddelingskosten waardoor Verhuurders/Huiseigenaren gratis hun accommodaties kunnen promoten. Hierdoor krijgt verhuurders gratis toegang tot onze huurdersdatabase waaruit potentiele kandidaten benaderd kunnen worden.

SAMENWERKING - VOOR IEDEREEN - AFFILIATE PROGRAM

Wij bieden ook een affiliate programma (5% -20% commissie) aan een ieder die met ons samen wilt werken en eventueel CaribHousing.com zou willen promoten.
    Meer informatie hierover surf: http://www.caribhousing.com/general/affiliates

2. Giliam

Giliam New Member

Lid geworden:
    14 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Gezocht: oppashuis op Curacao zomer 2011!!
    Wij zijn een gezin (twee volwassenen en 1 kind van 5 jaar), wonen in de buurt van Haarlem, en wij zouden graag in augustus 2 à 3 weken naar Curacao gaan. Daarvoor zijn wij op zoek naar een oppashuis. Wij zijn bekend met het eiland en hebben er bovendien familie wonen.
    Bovendien zijn wij gek op dieren, dus de verzorging van uw huisdieren kunt u rustig aan ons overlaten. Wij hopen op een leuke en spoedige reactie op zinne10@hotmail.com

3. H.P.Jutte

H.P.Jutte New Member

Lid geworden:
    23 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij wie zouden wij (2 volwassenen + kind 16 en 21) in de zomervakantie 2011 op uw huis kunnen passen??
    Na enkele malen in Curacao op vakantie te zijn geweest, zijn we op zoek naar een mogelijkheid om 3 - 4 weken daar te kunnen verblijven. Oppas voor dieren geen probleem. Eventuele woningruil/auto mogelijk (Amstelveen).
    Referenties beschikbaar.
    Tot horens,
    Hans & Jacqueline

4. Hannie en Bert Ligtenberg

Lid geworden:
    24 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Enkele malen waren wij op Curacao en verbleven met de gehele familie in Villa Cas Grandi. Zo ook afgelopen december. Wij zijn 60+ en willen eigelijk dit jaar nog eens naar dat mooie eiland. Om wat kosten te besparen willen wij het liefst een zogenaamd oppashuis.
    Wij hebben vakantie van 26 augustus tot 20 september. We kunnen hier eventueel wel wat van afwijken.

5. Femke Groskamp

Femke Groskamp New Member

Lid geworden:
    24 feb 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn op zoek naar een oppashuis voor de periode 11 augustus tot 30 augustus 2011.
    Wij zijn met 2 kinderen van 2 en 6 jaar oud.
    Wij hebben 3 jaar zelf op Curacao gewoond. Wij komen nu op vakantie. Oppassen op uw huisdieren is geen probleem
    Groetjes Femke

6. Hannie en Bert Ligtenberg

Lid geworden:
    24 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Ons emailadres is bert.han@tele2.nl
    Zie bericht 23-01-2011

7. Bendanon

Bendanon New Member

Lid geworden:
    27 feb 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij gaan in juli voor 1 jaar na curacao.
    Ons gezin (2 volwassen en 3 kinderen) is op zoek naar een (oppas)woning.
    Evt is woningruil ook mogelijk.
    Groet,
    Fam. Bendanon

8. deletter1

deletter1 New Member

Lid geworden:
    6 mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    wij zoeken een oppashuis voor periode begin mei tot 21 mei zo ongeveer,

9. theo van stratum

theo van stratum New Member

Lid geworden:
    6 mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    wij zoeken een oppashuis gedurende pakweg de eerste drie weken van mei 2011 (data zijn nog flexibel). Huisdieren en tuinonderhoud geen probleem. We zijn beiden gepensioneerd en willen het gezin van onze zoon bezoeken, die sinds kort op Curacao werkt.
    Woningruil is mogelijk, wij wonen in een klein dorpje in midden-brabant

10. Jolanda Hutte en Fokje ter Veen

Lid geworden:
    23 mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo lieve mensen,Wij, Fokje en Jolanda- 57 en 63 jaar oud - willen deze zomer ook heel graag naar jullie eiland. Ergens tussen 18 juli en 2 september voor bv. 3 weken, eventueel langer. Jullie kunnen dan in onze heerlijke, grote schoolmeesterswoning in Sauwerd ( bij Groningen )Het is een prachtig gebied waar we wonen, het Reitdiepdal.We passen graag op poezen, hebben er zelf 3.
    Fietsen, eventueel de auto ter beschikking. Station en bus om de hoek.

11. miss_sixty700

miss_sixty700 New Member

Lid geworden:
    3 apr 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Mijn naam is Kim en ik loop vanaf 4-02 stage op een kinderdagverblijf op Curacao, wat erg leuk is.
    Omdat ik het leuk vind om met kinderen te werken en graag iets bij wil verdienen ben ik op zoek naar een oppasbaantje.

Ik hoop snel van u te horen.

Groetjes,

Kim

12. deletter1

deletter1 New Member

Lid geworden:
    6 mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    wij zoeken een oppashuis in Curacao. Mijn zoon woont er en wij willen graag vanaf 6 mei tot 24 mei accomodatie. Hondenoppassen geen bezwaar.

13. Alegonia

Alegonia New Member

Lid geworden:
    20 mei 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Ik ben Petra .
    Ben al verschillende keren in Curacao geweest.
    Spreek ook de taal en zijn bekend met dieren.
    Zoek n oppas huis voor de maanden juli september voor ongeveer drie weken .
    Wil mijn vriendin Curacao laten zien .
    Comendamento Petra.

14. wouton

wouton New Member

Lid geworden:
    2 jan 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo wij zijn een kopel 50 plus die graag in de maand sepetember of oktober op u huis in cuarcao willen passen wij zijn er bekend mee groetjes wout en ton

15. tr

tr New Member

Lid geworden:
    15 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo wij zijn op zoek naar een oppashuis voor een langere tijd ,dieren zijn geen probleem.

trudie smulders

16. boogschutter

boogschutter New Member

Lid geworden:
    28 nov 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, allemaal, wie weet een oppashuis voor mijn man en ik, in rolstoel, maar wel een aangepaste, dus kan overal overheen rijden, mijn moeder en aangenomen zoon, dus 4 personen, vanaf 2 maart tot eind maart. Ons Keinkind wordt dan namelijk geboren en zou reuze zijn als we dan op curacao zouden zijn, omdat onze zoon en schoondochyer daar wonen, alvast bedankt groet Teun en Ria Vis

Deel Deze Pagina