Oppashuis en of woningruil

Discussie in 'Bonaire' gestart door Rob en Conny Feenstra, 1 jan 2007.

1. Rob en Conny Feenstra

Lid geworden:
    1 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben van 1998 tot en met 2001 op Bonaire gewoond en komen in de mei-vakantie (5 mei t/m 19 mei 2007) lekker op vakantie naar dushi Bonaire. Tickets zijn geboekt! Wie heeft er in die periode een oppashuis beschikbaar en/of is geinteresseerd in woningruil. Onze mooie woning staat in Tilburg.

2. Debby Tops

Debby Tops New Member

Lid geworden:
    19 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Rob en Conny

Via het forum las ik dat jullie 4jaar op Bonaire gewoond hebben. Wij zouden in october 2007 een weekje naar Bonaire willen gaan om te duiken. We zijn ondertussen 4keer in Egytpe geweest en we wilden eens iets anders. Momenteel heb ik echter nog gemengde gevoelens over Bonaire en zijn duiklocaties.
    Via de website www.visitbonaire.tv/duiken heb ik gisteren enkele filmpjes bekeken en ik had niet zo dat wauw-gevoel. Misschien vanwege het gebrek aan kleuren. Ook heb ik gelezen dat er vrij veel koraal is maar dat kwam op de filmpjes niet echt tot uiting.
    Duiken jullie ook ? Indien ja, is Bonaire echt de moeite ? Hebben jullie al ergens anders gedoken en hoe vergelijkt dit zich met Bonaire ? Alvast bedankt voor jullie reactie en veel plezier in mei.
    Groetjes,
    Debby

3. mischa_li

mischa_li New Member

Lid geworden:
    11 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Begin augustus 2007 komen wij 2/3 weken naar Bonaire (flexibel, tickets moeten nog worden geboekt!), daarom zijn wij op zoek naar een oppashuis. Wie zoekt er nog een oppas voor een huis in deze periode? Graag reageren op volgend emailadres: mischa_li@hotmail.com

4. Willem-Jan

Willem-Jan New Member

Lid geworden:
    13 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Oppashuis gezocht op Bonaire voor een jaar.
    Naast een af te spreken huurprijs ben ik bereid tuin/zwembad en schilderwerk te verrichten. Ik ben 38jaar alleenstaand en heb vast werk op het eiland.
    Periode; vanaf half juni 2007.

5. Lucky Luk

Lucky Luk New Member

Lid geworden:
    8 jan 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Woningruil: Wijk aan Zee Noord Holland - Bonaire Ruilen een 2 of evt. 4 persoons appartement aan de Noord Hollandse Zeekust tegen een 2 persoons appartement op Bonaire voor een periode van 3 maanden. Periode nader overeen te komen. Groeten Ginny en Georges.

Deel Deze Pagina