oproep voor colombianos uit Cali

Discussie in 'Colombia' gestart door andres, 11 jul 2006.

1. andres

andres New Member

Lid geworden:
    11 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier is een oproep voor een aantal colombianos uit Cali:
    Onderstaande Colombianos hebben voor hun adoptie enige tijd bij een pleegmoeder in Cali gezeten. Deze pleegmoeder heet Marleny De Paz. Zij zou het leuk vinden om te horen hoe het met haar pleegkinderen gaat. Ben jij een van deze personen of ken je ze? neem contact met me op via email en dan zal ik meer informatie geven.

Het gaat om de volgende personen. Zover ik na heb kunnen gaan wonen zij niet meer op de betreffende adressen.
    Nilson Bochhoven, woonachtig geweest op de Hoogaarslaan te Nieuw lekkerland
    Jose Heber Garcia Kramer, woonachtig geweest op de Mozartstraat te Bunschoten
    Gildardo Perfors/Duif, woonachtig geweest op de Dijnselweg te Zeist
    Sandra Liman, woonachtig geweest op de weesperzijde te Amsterdam
    Andres Schuuring, woonachtig geweest op de Gorewijnstraat of K(?)udelstraat te Aalsmeer
    Carmen van der Meer, woonachtig geweest op de Omloop of Fok te Heerenveen.

2. pperfors

pperfors New Member

Lid geworden:
    26 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    in 1982 hebben we Gildardo en Nayibe uit Cali opgehaald. Zij hebben 5 maanden bij mama Marleny gewoond.He bericht dat ze leeft en contact zoekt is heel goed nieuws We plannen een reis naar Cali en zullen haar graag bezoeken. Ik woon in Zeist. Gaarne meer informatie en contact

3. Carmen van der meer

Carmen van der meer New Member

Lid geworden:
    31 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat lijkt de wereld klein door internet.
    Marleny heeft ook een tijdje voor mij gezorgd.
    In 1980 ben ik geadopteerd,toen hebben mijn ouders en zus mij opgehaald.
    Leuk dat Marleny De Paz nog aan ons denkt.
    Hoe kom ik in contact met haar?
    Carmen van der Meer

4. andreskleverlaan

andreskleverlaan New Member

Lid geworden:
    6 sep 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    He Perry,

Wat een fantastisch nieuws. Ik heb Marleny afgelopen jaar weer gezien en gesproken. Ze maakt het goed. Mail me anders even op andreskleverlaan#hotmail.com dan stuur ik je mijn contactgegevens. Ik vind het fantastisch nieuws je hier te lezen!!!!!!!!! Groetjes Andres Kleverlaan..

5. Jo�lle

Jo�lle New Member

Lid geworden:
    1 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik ben een tweedejaarsstudente journalistiek en voor school maak ik een opdracht over Colombia. Wie kan me iets meer vertellen over het leven in Colombia tussen al de conflicten. Of misschien willen jullie wel vertellen waarom jullie geadopteerd zijn geworden in Nederland?

Groetjes,

Joëlle

6. William Daniel Lerma ()

Lid geworden:
    24 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Andres Schuuring? Broer van Xiomara?? Woont die niet in Leimuiden?

7. Andr�s Schuuring

Andr�s Schuuring New Member

Lid geworden:
    9 aug 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet meer.... Woont tegenwoordig in Nijmegen

8. limasaco1

limasaco1 New Member

Lid geworden:
    12 sep 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk hiernaar www.colombiatropical.com

net gevonden

9. Francisco Buurman

Francisco Buurman New Member

Lid geworden:
    25 jul 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Ik ook ben door Marleny de Paz voor dat ik geadopteerd werd verzorgd. Op mijn 3de (1983) ben geadopteerd.
    Sinds kort ben ik meer bezig met de adoptie en groei ik nu om opzoek te gaan naar mijn bioligische ouders en zou ook graag weer een ontmoeting willen hebben met Marleny de Paz.
    Wat fijn en goed om te horen dat alles nog steeds goed gaat met Marleny de Paz (wooow.
    Wat ben ik blij dat internet bestaat.
    Graag zou ik ook wat meer informatie willen hebben over Marleny de Paz.

Mijn officiele naam is:
    Francisco Muñoz

10. Rubena Abrahams

Rubena Abrahams New Member

Lid geworden:
    16 nov 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik ben op zoek naar Carmen. Carmen is geadopteerd uit Colombia en heeft ergens tussen 1989 en 1993 in een begeleid kamerwonen project in Delft gewoond tegenover de GIST BROCADE naast de HUBO. De achternaam weet ik helaas niet meer maar door een ruzie zijn we uit elkaar gegroeid. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Rubena Abrahams

11. oo

oo New Member

Lid geworden:
    11 mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bedoelt een andere Carmen,deze carmen heeft niet in Delft gewoont.Succes met zoeken!!

12. Timo Kramer

Timo Kramer New Member

Lid geworden:
    17 mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi.

Ik ben Timo Jose Garcia Kramer en komt uit Cali ( Colombia). Ik kom uit 1979. Mijn adoptievader heeft me opgehaald uit Colombia toen ik 1 jaar was. Nu las ik deze forum en tot me grote verbazing staat Jose Heber Garcia vemeld en tevens ben ik woonachtig geweest op de Mozartstraat in Bunschoten. Dus ga er vanuit dat ik die persoon ben. Ik weet niet wat de relatie van Marleny de Paz tot mij was tijdens de periode dat ik in het kindertehuis zat.
    Ik zou zo graag meer informatie willen hebben betreft evntuele familie die ik in Cali zou kunnen hebben en sowieso informatie over de gegevens van het kindertehuis waar ik toen gezeten had. Wie kan mij helpen met het verstrekken van informatie?

Groetjes Timo Kramer

Deel Deze Pagina