Oproep

Discussie in 'Polen' gestart door Milounpp, 10 jun 2013.

1. Milounpp

Milounpp New Member

Lid geworden:
    6 jun 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste forumleden,

Ik ben op zoek naar mensen die op zoek zijn naar de liefde van hun leven in het buitenland.

In een nieuwe televisieserie willen wij, een productiehuis in Hilversum, een mooi portret maken over ‘liefde uit het buitenland’ anno 2013. Na veel gelezen te hebben over mensen die op zoek gaan naar de liefde van hun leven in het buitenland, kan ik niet anders dan concluderen dat daar meer moois achter zit dan vaak wordt gedacht.

Ons doel is daarom om te laten zien dat allerlei soorten mensen om allerlei soorten redenen op zoek gaan naar hun levenspartner in het buitenland. De één heeft bijvoorbeeld altijd al een sterke voorkeur voor Poolse vrouwen gehad, terwijl de ander gewoonweg weinig ziet in een Hollandse partner. Ieder heeft zijn eigen verhaal maar uiteindelijk gaat het allemaal om de liefde. We maken het onderwerp bespreekbaar.

In een mooie, vlotte en frisse serie met een vleugje reisprogramma willen wij u uw verhaal laten vertellen en laten zien dat iedereen een eigen manier heeft om liefde te vinden. En dat het uiteindelijk allemaal gaat om het samenbrengen van mensen, om mooie relaties, om grenzeloze liefde in de moderne tijd. Op deze manier hopen wij het taboe op het onderwerp te doorbreken en tegelijkertijd u een handje te helpen in uw zoektocht door middel van onze samenwerking met betrouwbare, eerlijke bureaus.

Maar dat kunnen wij niet alleen!

Ik ben daarom op zoek naar mensen die de liefde van hun leven zoeken in het buitenland. Van het eerste berichtje tot de spannende ontmoetingsreis, van de eerste kus tot misschien wel de eerste keer samen op Nederlandse bodem; wij zijn op zoek naar al uw verhalen!

Bent of kent u iemand die graag naar het buitenland zou reizen om zijn droomvrouw te ontmoeten? Of droomt u hier stiekem van maar houdt iets u tegen, zoals het kostenplaatje? Durft u uw verhaal te delen, het taboe te doorbreken en samen met ons op zoek te gaan naar de liefde? Dan kunnen wij elkaar helpen!

Voor meer informatie, vragen of opmerkingen kunt u contact met mij opnemen via mail of telefoon, op Milou@nopicturesplease.tv of 035-7508238.

Vanzelfsprekend is contact over dit programma geheel vrijblijvend.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Milou

Deel Deze Pagina