overnachten

Discussie in 'Fuerteventura' gestart door P. Bechtold, 18 sep 2008.

1. P. Bechtold

P. Bechtold New Member

Lid geworden:
    18 sep 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, wij gaan in december 7 dec tot 14 dec naar fuerteventura. Wij willen eigenlijk een autohuren en niet de hele week op dezelfde plaats zitten. We haden het idee om enkle dagen in Corralejo, jandia (morro del jable)en Fustus te verblijven. Kan iemand mij vertellen of dit inderdaad de interressantste plaatsen zijn?

2. francois.erikse,@pandora.be

Lid geworden:
    3 sep 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    beste,

Corralejo is het uiteinde van Fuerteventura,
    heb ik nog gekend als klein vissersdorpje(niet meer te herkennen).Een goede raad je hebt daar 2 ferryboten die je over zetten naar Lanzarote(ong.1/2 uurtje) beslist de moeite om dit te doen(je bent daar direckt aan de vuurbergen).Andere plaatsen ken ik zo niet(veel ga je er toch niet zien).

Francisco

3. bezoeker

bezoeker New Member

Lid geworden:
    23 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuerteventura heeft mooie stranden en een apart landschap. Voor cultuur, duiken, snorkelen, shoppen en uitgebreid eten zou ik ergens anders naar toe gaan. Binnen 2/3 dagen het hele eiland gezien en bijna depri van het landschap. Zogenaamd 'grote steden' zijn nagenoeg uitgestorven met hier en daar een groep luidruchtige Britten..
    Leuk om gezien te hebben en lekker in de zon te hangen op het strand maar geen tweede keer.

Deel Deze Pagina