Overwinteren in tenerife

Discussie in 'Canarische Eilanden' gestart door Lily broers, 6 dec 2007.

1. Lily broers

Lily broers New Member

Lid geworden:
    6 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    We zoeken een appartement of een huisje in Tenerife,graag Costa del silencio,maar niet echt aan de kust het mag een beetje in het binnenland zijn,we willen er jaarlijks 3 maanden verblijven

2. willem2222

willem2222 New Member

Lid geworden:
    12 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    huren of kopen?

3. a.nijland15

a.nijland15 New Member

Lid geworden:
    30 mrt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo wij zoeken een vakantie woning /appartement met een slaapkamer in Tenerife in het plaatsje Costa Adeje in de maanden november,december,januari.2008/2009.

4. Lady_carm

Lady_carm New Member

Lid geworden:
    22 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, Mijn vriend en ik zijn van plan om voor1/2/1 jaar te gaan wonen en werken of tenerife. Nou wil ik graag van iemand wat info over het huren van een huisje appartementje en het werk in de minder drukke maanden.? Alvast bedankt...

5. frans1@hotmail.com

frans1@hotmail.com New Member

Lid geworden:
    9 sep 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Tony, Vakantiewoningen en of appartementen zijn schaars in Costa Adeje, Ik ben in mei naar Teneriffa geweest en wij hebben in Playa de Fanabe gezeten(naast Costa Adeje). Daar zaten we op Laguna Park II.
    Dat is een park met alleen maar vakantiewoningen. En ongeveer op 15 min lopen van Costa Adeje.
    TIP: de taxi's hier zijn goedkoop dus je kunt hier makkelijk gebruik van maken. Des Noods nog afdingen:p hehe

Het appartement was niet alles. Maar het park had daarvoor ook maar 3 sterren. Ook de prijs was erg aantrekkelijk van het park.

Op www.holidaycheck.nl kun je het park even opzoeken en bekijken, en kun je lezen wat andere vakantiegangers hiervan vonden. Ook de prijzen staan vermeld

Hoop je zo voldoende te hebben geinformeerd!
    Groetjes Frans

6. http://www.vakantiereizenspanje.nl

Lid geworden:
    17 sep 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou huren, minder gezeur en zo. In de winter moet dat helemaal geen probleem zijn.

7. francois.erikse,@pandora.be

Lid geworden:
    3 sep 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo Tony,

bent u Belg of nederlander.Ik zelf heb niets
    aldaar,maar misschien moet u even op de PC bij (www.google.be)koopjeskrant nemen onder de
    rubriek vakantie nemen,daar ga je verschillende mogelijkheden vinden om iets te huren in Tenerife zuid of elders.

groetjes,
    Francisco

8. Lmarchant

Lmarchant New Member

Lid geworden:
    15 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers te huur in het gedeelte La Paz in Puerto de la Cruz. Het is op de begane grond en heeft eigen ingang met achtertuin en gebruik van zwembad. Eventueel te huur met garage.Het is gedeeltelijk gemeubileerd.

9. x_Tas3

x_Tas3 New Member

Lid geworden:
    8 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

kijk eens op www.vakantiekoopwijzer.nl hier is vanalles te vinden.

Mvg, Maikel

10. groen

groen New Member

Lid geworden:
    24 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo madeleine

ligt dat appartement aan zee
    en wat is de prijs

11. Lmarchant

Lmarchant New Member

Lid geworden:
    15 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Groen,

Het gedeelte La Paz ligt boven de oude stad en wel 5 min. lopen van de Botanische tuinen. Het is een heerlijk rustig gedeelte. Het appartementen gebouw ligt in een doodlopend straatje dus geen verkeer. De kosten bedragen 55 euro per nacht voor 2 personen en 5 euro pnpp voor elke extra gast + 55 euro eindschoonmaak. Lakens en bad/keukenhandoeken inbegrepen. Het heeft 2 dubbele slaapkamers. U kunt kijken op http://www.vakantiehuizenspanje.nl/vakantiehuis/huren/5709/Puerto+de+la+Cruz/15/Tenerife/3/Canary+Islands/Puerto+de+la+Cruz.html

mvg
    Madeleine

12. Lmarchant

Lmarchant New Member

Lid geworden:
    15 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    schijnbaar is er iets mis met de verbinding maar u kunt het ook zo opzoeken:
    www.spanjevakantiehuizen.nl
    Tenerife
    Puerto de la cruz
    referentie nummer 5709

mvg

Madeleine

13. Lmarchant

Lmarchant New Member

Lid geworden:
    15 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    www.vakantiehuizenspanje.nl
    Tenerife
    Puerto de la Cruz
    referentie nummer 5709

het spijt me dat ik geen dingen kan veranderen op m'n eigen post. Zo blijf je bezig. haha
    computer nam het verkeerd over.

Madeleine

14. overwintertenerife

overwintertenerife New Member

Lid geworden:
    16 sep 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Bent u op zoek naar een accomodatie op Tenerife om te overwinteren dan hebben wij voor u in het zuiden van Tenerife(Los Christianos)een geschikte plek voor u!
    In dit gedeelte van Tenerife kunt u ook s'winters genieten van een heerlijke temperatuur.
    Dit vanwege de gunstige ligging tenopzichte van de vulkaan de Teide.
    Wilt u het koude natte Nederland(of Belgiƫ)ontvluchtten in de herfst en/of de winter,kom naar Tenerife het eiland van de eeuwige lente!

Neem contact op met ons voor de mogelijkheden en prijzen.

klik hier:http://www.wix.com/Lionzion/Overwinter-op-Tenerife
    Hasta luego!

15. overwintertenerife

overwintertenerife New Member

Lid geworden:
    16 sep 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Bent u op zoek naar een accomodatie op Tenerife om te overwinteren dan hebben wij voor u in het zuiden van Tenerife een geschikte plek voor u!
    In dit gedeelte van Tenerife kunt u ook s'winters genieten van een heerlijke temperatuur.
    Dit vanwege de gunstige ligging tenopzichte van de vulkaan de Teide.
    Wilt u het koude natte Nederland(of Belgiƫ)ontvluchtten in de herfst en/of de winter,kom naar Tenerife het eiland van de eeuwige lente!

Neem contact op met ons voor de mogelijkheden en prijzen.

Ga naar www.overwintertenerife.com
    Hasta luego!

16. ellen.webby

ellen.webby New Member

Lid geworden:
    13 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Overwinteren op Tenerife, kijk hier voor het vinden van de juiste accommodatie op Tenerife, maar ook voor de overige Canarische Eilanden:
    http://www.overwintereninspanje-info.nl

Groet en succes!

17. tina

tina New Member

Lid geworden:
    18 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor alle informatie omtrent accomodaties, excursies, vliegtuigtickets en veel meer contacteer Tenerife Sunshine. website www.tenerifesunshine.com en voor informatie in het Nederlands vraag naar Tina of email info@tenerifesunshine.com !! of bel +34 922 751 867 !!

18. eddy.mertens6

eddy.mertens6 New Member

Lid geworden:
    9 feb 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    zoek voor de maand januari 2012 een appartement voor 2personen in los cristianos of las americas 1 slaapkamer in tenerife

19. C.Y.G.M. Duits

C.Y.G.M. Duits New Member

Lid geworden:
    24 mei 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn partner en ik willen kijken wat de opties zijn om iets te huren (appartement)
    Voor enkele maanden.
    Bijvoorbeeld van januari tot eind maart

20. leon vugts en ellen de mol

Lid geworden:
    12 mei 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Mensen,
    Mijn vriendin en ik willen graag een jaar gaan werken op Tenerife of op Cran Canaria in de horeca/entertainment/zanger als kapper,kinderopvang of in de administratie zijn er mensen die ons kunnen helpen alvast bedankt

Deel Deze Pagina