Playa del carmen excursies

Discussie in 'Mexico' gestart door amber_metselaar, 15 aug 2006.

1. dj_arson_hcp

dj_arson_hcp New Member

Lid geworden:
    2 aug 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dat ligt er helemaal aan welke variant je wilt doen...

We hadden Coba en Tulum op 1 dag, met de bus.
    Kostte 70 US Dollar p.p.
    Chichèn Itza is iets duurder, omdat dat verder weg is.
    De prijs was inclusief een warme maaltijd tussendoor.

2. WarZir

WarZir New Member

Lid geworden:
    10 mrt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Op welke manieren kunnen excursies eigenlijk betaald worden? Alleen dollars in contanten of kan het ook met een creditcard?

3. dj_arson_hcp

dj_arson_hcp New Member

Lid geworden:
    2 aug 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan bij wie of waar je boekt.
    Wij boekten bij zo'n kerel van Neckermann die dagelijks langskwam. Die had het liefst contant (euro's of dollars maakte niet uit). Als je bij locals iets boekt, dan zou ik niet graag mijn cc afgeven, maargoed.

4. elly.wubben

elly.wubben New Member

Lid geworden:
    22 mrt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben onze excursies geboekt bij Arke/HI en daar konden we gewoon met credit card betalen, de valuta was dan gewoon in mexicaanse pesos, wat een heel klein beetje scheelt (goedkoper dan US dollar en Euro).

5. keverspost

keverspost New Member

Lid geworden:
    7 apr 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Leo:

Leo, wat zijn de prijzen van het zwemmen met dolfijnen via Neckermann? Ik ga deze zomer samen met mijn vriendin 16 dagen naar het Iberostar Paraiso Maya complex en we willen graag enkele excursies doen...

Wij willen graag naar een natuurpark

6. le_d

le_d New Member

Lid geworden:
    8 apr 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Elly,

Elly, zag dat je excursies had geboekt via Arke. Mijn vriendin en ik gaan voor onze verloving ook met Arke op 19 mei naar Playa!
    Weet je misschien nog welke excursies ze aanboden?

Alvast bedankt

Groetjes Dennis

7. vermolen.t

vermolen.t New Member

Lid geworden:
    19 apr 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,
    Ik en mijn vriendin gaan komende zomer naar Playa del carmen en hier heb ik een paar vraagjes over wat betreft de excursies!
    Kan iemand mij hiermee helpen en terugmailen!
    Ik heb de volgende vragen:

- Waar kun je zoal gaan quadrijden ( ik ben zelf geoefend en kan ruig gebied wel hebben )en ook boeken?

- Wat is er te beleven op de vogel-eilanden?

- Is het bijzonder om de cenotes te zwemmen?

- Wat is verstandig qua geld mee te nemen en in welke valuta?

Wilt u mij hierover informeren! mail dan even naar: vermolen.t@live.nl

8. shuiberse

shuiberse New Member

Lid geworden:
    30 apr 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga samen met mijn beste vriend op vakantie naar playa del carmen en willen uiteraard met dolfijnen zwemmen. kan iemand mij de ervaring van "trainer for a day" vertellen en waar je die zoal kan boeken?

- Is er af te dingen mbt die fotos en films?

9. Guest24415

Guest24415 New Member

Lid geworden:
    26 mei 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    [-X
    Volgens mij, heb ik hier op deze site, al veel over het zwemmen met dolfijnen gelezen.
    Wat was de vraag ook al weer?
    Groet........... Danny :^o

10. dj_arson_hcp

dj_arson_hcp New Member

Lid geworden:
    2 aug 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    @Hans: Sorry beetje laat antwoord ;)
    Prijzen voor Dolfijn zwemmen waren vanaf 99 dollar. Dan lig je een half uurtje in het water, en dat is al een prachtige ervaring. Voor 150 krijg je ook een foot-push erbij, en duurt het allemaal net iets langer. Train

11. fahwkersten

fahwkersten New Member

Lid geworden:
    8 jun 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik ben Romy 11 jaar en ga met mijn ouders naar Mexico deze zomer van 18 juli tot 08 augustus naar hotel Ocean Maya bij Playa del Carmen. Zijn er meer Nederlandse kinderen die deze tijd hierheen gaan, lijkt me leuk om vooraf al iemand te leren kennen.
    groetjes Romy

12. Guest24415

Guest24415 New Member

Lid geworden:
    26 mei 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    :)

Die buitenlandse kinderen zijn meer interessanter ohohohoh, groet Danny

13. dennisvandrunen

dennisvandrunen New Member

Lid geworden:
    12 jun 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    niet met mannetjes dolfijnen zwemmen, waarom, daar kom je wel achter

14. Guest24415

Guest24415 New Member

Lid geworden:
    26 mei 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, hallo? Zo interessant jij zeg. Ben jij zwanger geraakt? Of wat? Dus hoe weet ik of dolfijn male of female is? Als ik wat in mijn oor voel, is male? hahahahaha.
    Groet.... Danny.........

15. dini

dini New Member

Lid geworden:
    13 jun 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook excursies doen met iemand in een rolstoel? of zijn de meeste niet haalbaar? deze persoon kan nog een beetje stappen, dus in en uit zijn stoel gaan...

16. tomploegaert

tomploegaert New Member

Lid geworden:
    1 jul 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn in 2007 geweest en gaan deze zomer nog eens terug. Voor een rolstoel zijn er niet zoveel dingen. Ik ga niet opnoemen wat niet kan maar wel wat eventueel wel mogelijk is. Sian Kaan is volgens mij mogelijk maar met enkele kanttekeningen. Je zal al moeten vragen of je plaats kan innemen voor een rolstoel. Verder kan je na de safari misschien niet mee in het bootje, als je terugkomt moet je immers een klein stukje door ondiep water (dat moet je navragen bij bv een touroperator. Als hij niet mee kan in het bootje moet die persoon in kwestie vrij lang wachten en is het volgens mij geen goed idee.

Xcaret is te doen als er iemand bij is die met een rolstoel kan rijden, af en toe heb je daar wel eens een trap. Mogelijks zijn er kleine percentages van het park waar hij niet geraakt maar het overgrote deel zeker wel. Zeker na te vragen: of er plaatsen zijn voor rolstoelen bij de avondshow. Die is echt de moeite en zou je niet mogen missen.

Alle maya tempelbezoeken lijken me onmogelijk door de grondoppervlakten. Wij zijn enkel in Chitzen Itza geweest maar dit zal overal wel hetzelfde zijn.

Cosumel bezoeken kan perfect!

17. diny plasmeijer

diny plasmeijer New Member

Lid geworden:
    14 aug 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    wij gaan 8 sep naar mexico
    kunnen mensen als wij van 70 jaar ook nog veel excurus doen wij zijn wel goed te been en ook niet onsportief
    ben benieuwd
    ook hebben we al heel wat van de wereld gezien dus we zijn niet heel erg onbekend zou ook graag met dolfijnen zwemmene is dit aan teraden en een jiepsafarie

18. diny.plasmeijer

diny.plasmeijer New Member

Lid geworden:
    14 aug 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    wij zijn mensen van in de 70
    kunnen wij ook een jiep safari maken wij zijn wel goed te been en ook nog wel sportief

19. Guest24415

Guest24415 New Member

Lid geworden:
    26 mei 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    @diny, zeker weten dat je dat kan doen. Ik zit in een sportclub, wandel/fiets, ik word overtroffen hoor door die "lieu" ik zeg niet ouwe, want mijn tijd komt ook nog :D. Maar volgens mij wil je vragen of iemand je op weg kan helpen, want de vraag of je ma

20. rinke

rinke New Member

Lid geworden:
    27 okt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    ik las over het zwemmen met dolfijnen in het wild.maar kan daar op internet niets over vinden. hebben jullie een idee??

Deel Deze Pagina