Punta cana

Discussie in 'Dominicaanse Republiek' gestart door swinnen_veerle, 12 sep 2006.

1. swinnen_veerle

swinnen_veerle New Member

Lid geworden:
    12 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb een reis gewonnen naar DR, Punta Cana, Hotel Canoa Coral by Hilton ****. Ik heb niet zoveel reiservaring en zeker niet voor zo'n verre bestemming. Zijn er speciale zaken waarmee ik rekening moet houden, ik heb vernomen dat ik ginder met VISA kan geworden,het hotel is wel ALL INCLUSIEF, maar voor uitstapjes ed. Wat zou ik zeker moeten zien als we daar zijn. We vertrekken op 4/10 en gaan 9 dagen
    Groetje

2. mirjamdewolf

mirjamdewolf New Member

Lid geworden:
    6 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Veerle...
    Gefeliciteerd joh geweldig. Maar een keer naar de D.R. is dan volgend jaar weer hoor, een verslavend land.

Maar bel eerts even de GGD, voor inentingen (DTP). Je hebt GEEN malaria nodig ook al zegt de GGD van wel.
    Verder een hoge factor en dat kan je later afbouwen.
    Neem ook inklapbare parapluutjes mee, want het KAN in de avond nog wel eens kort maar hevig regenen.De temperatuur blijft dan gewoon lekker hoor.
    De Fun Buggy tour is erg leuk je mag dan zelf in een buggy rijden, maar je kan ook met iemand anders meerijden. Wij doen hem elk jaar weer. De gids is een belg dus lekker verstaanbaar. En voor de rest zijn eigenlijk de meeste excursies boeiend.
    Als je nog vragen hebt, dan lees ik het wel, vraag gerust.
    Gr. en prettige vakantie, maar dat zal zeker lukken.

Deel Deze Pagina