Reis met kinderen naar Luzon

Discussie in 'Filippijnen' gestart door Stefan G, 4 jun 2017.

1. Stefan G

Stefan G New Member

Lid geworden:
    4 jun 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze Kerstvakantie ga ik met mijn drie zoons (17, 12 en 9) naar de Filipijnen om ze kennis te laten maken met de natuur, de cultuur en het leven aldaar. Dit omdat ik als alleenstaand ouder al 5 jaar werk met au pairs uit de Filipijnen en mijn jongens zich maar moeilijk kunnen voorstellen dat meisjes uit de Filipijnen hun familie achterlaten, om in het buitenland te gaan "werken". Omdat de tijd beperkt is (2 weken) moeten we keuzes maken in wat we wel en wat we niet gaan doen. Ik heb tot op heden alleen retourtickets Manila geboekt. Het idee is om een leuk programma te maken, dat voorziet in het leren kennen van de cultuur, het ervaren van de natuur en natuurlijk ook ontspanning. Wij reizen in ieder geval naar Limay Bataan, om een van de vorige au pairs te ontmoeten. Ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen / adviseren over de manier van reizen (taxi, zelf rijden) en wil graag weten of je op de bonnefooi kunt reizen, of dat het toch raadzaam is om hotels te reserveren. Het is wel Kerst natuurlijk. En ook of we echt wat missen als we op Luzon blijven en geen andere delen bezoeken. Dank jullie wel!

Deel Deze Pagina