reisboek zakynthos

Discussie in 'Zakynthos' gestart door rianne_kootstra, 17 jan 2007.

1. rianne_kootstra

rianne_kootstra New Member

Lid geworden:
    17 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, wij gaan in juni naar zakynthos. Nu willen wij altijd graag voor wij ergens heen gaan op vakantie, informatie over het land ed. Daarom kopen wij vaak een reisboekje. NU zijn wij al meerdere boekenzaken bij langs geweest en nergen kunnen wij een boekje vinden dat specifiek over zakynthos gaat. Weet iemand of dit wel bestaat en welke titel het boekje heeft???

Met vriendelijke groet,

Rianne

2. sonja de backer

sonja de backer New Member

Lid geworden:
    24 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo rianne,

het eiland is zo klein dat er geen totaalboekje aan kan besteed worden. ik heb er eentje met de ionische eilanden, en daar staat de meest uitvoerige info in over zakynthos, maar ze beginnen wel met korfoe. het is de "globus reisgids" met het nr isbn 90-438-1227-7. elke goede boekhandel kan je daar wel bij helpen. prettige vakantie!
    sonja

3. rianne_kootstra

Lid geworden:
    17 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    he dank je sonja. Dat boekje heb ik ook gezien ja, maar we hebben nu besloten dat we wachten tot we op het eiland zijn, zodat we daar een boekje kunnen kopen, als dat er is. Maar dat neem ik aan van wel.
    Groetjes

4. kyrox

kyrox New Member

Lid geworden:
    30 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar vind je inderdaad boekjes genoeg, zelfs in het Nederlands. En omdat het zo'n klein eilandje is, hoef je het niet echt op voorhand te plannen. Geniet ervan!

5. thea schaap

thea schaap New Member

Lid geworden:
    17 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    beste Rianne

Stuur een e-mail naar het griekse verkeersbureau en je krijgt een prachtige brochure over zakynthos toegestuurd. is wel engelstalig maar met alle informatie die je nodig heb. Wij gaan in juli er naar toe. we twijfelden nog of het zakybthos zou worden, maar na het zien van die brochure wisten we het zeker.

6. rianne_kootstra

Lid geworden:
    17 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    dank je wel allemaal voor jullie reacties

7. erikmiranda

erikmiranda New Member

Lid geworden:
    11 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Zakynthos, vroeger en nu. Reisgids, uitgeverij Michalis Toubi's, in het Nederlands. Complete gids met 168 kleurenfoto's en kaarten. 1993. ISBN 960 - 7504 - 18 - 6. Prehistorie, historie, romeins, byzantijns, westers, venetiaans, franse repl. ionisch, engels, eenwording griekenland. Daarnaast rondtoer, routes en info. Zelf boekje 2e hands gekocht voor 1,50 euro. Of het nog te koop is in de boekhandel weet ik niet. Succes met een eventuele zoektocht naar dit prachtige boekje.

8. erwin bijl

erwin bijl New Member

Lid geworden:
    5 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Luitjes,

Erik schrijft hieronder over het prachtige boekje zakynthos.
    Ik heb dit boekje eens in mijn bezit gehad.
    Graag zou ik dit willen lenen/kopen of wat dan ook.
    Wie kan mij helpen?

9. mverniers@hotmail.com

Lid geworden:
    6 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Erwin Bijl,

de Engelse versie is via internet te bestellen bij De Noorderzon Reisboekhandel voor €14.40 inclusief verzendkosten. Toubis / Zakynthos today and yesterday 9789607504425

Groet,
    Menno

10. jelle_vanderspikken@hotmail.com

Lid geworden:
    23 feb 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het email adres van het griekse reisbureau alst u blieft?

11. Ton&Jos�

Ton&Jos� New Member

Lid geworden:
    4 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Rianne;
    het boeje wat je zoekt is alleen op het eiland te koop,wij hebben een boekje wat alleen over Zante gaat .
    Wij gaan 24 mei 2 weken naar Laganas.voor de 5de x

12. Christy van den Berg

Lid geworden:
    26 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Weet iemand hoe ik aan wandel- en fietstochten op Zakynthos kom ?

Groetjes, Christy

13. ilsedijkhoff@hotmail.com

Lid geworden:
    1 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik ben Ilse en wij gaan in augustus naar Zakynthos met onze twee jongste kinderen van 16 en 15. Wij hebben geboekt via Eliza was here. Ik heb gisteren een reisboekje, Nederlandstalig, 158 pagina's dik vol kleurenfoto's van mijn collega gekregen. Zij heeft het destijds op het eiland zelf gekocht. Het boek heet: Zakynthos, vroeger en nu.Uitgeverij Michalis Toubis NV, Athene.http://www.toubis.gr/index.php?pathID=1_818_819_878_882_889&aid=1383 Zie er geen Ned. versie meer bij.
    In het blad Reiz& magazine van de ANWB staat deze maand ook een artikel over het eiland.

Deel Deze Pagina