Reisgeno(o)t(en) Tanzania

Discussie in 'Tanzania' gestart door tfkramer@hotmail.com, 13 okt 2008.

1. tfkramer@hotmail.com

Lid geworden:
    13 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek (voor de periode van 9 augustus t/m ongeveer 26 augustus 2009) naar een reisgenoot of reisgenoten die samen met mij een rondreis willen maken door Tanzania. Een van de dingen die ik wil gaan doen is de Kilimanjaro beklimmen.
    Als je interesse hebt graag een reactie.

P.S
    Ik zelf vertrek in week 11 2009 naar Malawi samen met een vriendin. Zij gaat in week 23 weer naar huis. In week 30 t/m 32 (tot ongeveer 6 augustus) komen mijn ouders naar Zuid-Afrika. Dus de periode van de rondreis zou ook rond 6 augustus kunnen beginnen maar zou ook ergens in de periode van week 23 t/m 30 plaats kunnen vinden. Ik heb momenteel ook nog geen terug ticket, dus kan de periode in Tanzania nog aangepast worden.

Mocht je nog vragen hebben of is iets niet duidelijk ook dan kan je natuurlijk reageren.

Groeten Tineken (22 jaar)

2. vinny_flex

vinny_flex New Member

Lid geworden:
    9 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi Tineke,

ik wil volgend jaar ook naar Tanzania en/of Kenia. Probleem bij mij is dat er om me heen geen mensen zijn die deze droom ook hebben.
    Wellicht kunnen wij elkaar vergezellen.

Dingen die ik wil doen zijn Safari('s) en als de mogelijkheid er is bij stammen een kijkje nemen. Daarnaast wil ik van zoveel mogelijk moois foto's maken.

Vincent (28)

Deel Deze Pagina