Reisleider Peru gezocht

Discussie in 'Peru' gestart door Marien, 3 mrt 2011.

1. Marien

Marien New Member

Lid geworden:
    3 mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Mijn webside (Peru rondreis) is bijna klaar en ben op zoek naar een reisbegeleider ( geen gids), die de toeristen van de ene naar de andere plek brengt. Hij moet terplekke waar men aankomt Hotel,bus en excursies regelen.
    Vertrek Lima,Paracas,Nazca,Arequipa,Puno, Cuzco. Ik wil niets van te voren reserveren omdat ik de ervaring heb als ik ergens ben en nog wat wil zien men een dag langer kan blijven. Behalve Cuzco want daar is alles wel geregeld vanwege dat men daar ver van te voren alles moet reserveren.
    Als je interesse hebt en meer wilt weten mail me even.

2. robin schattefor

robin schattefor New Member

Lid geworden:
    9 mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag Marien,
    Dat is koren op mijn molen: ik organiseer graag,spreek Spaans en ben beschikbaar.
    Ik ben 52 jr en jong van geest en lijf(sportacademie) Heb de halve wereld bereisd, 3 jaar in Andalucië gewoond en altijd leiding geven of als reisleider gewerkt. HBO opleiding als docent lichamelijke opvoeding, ben trainer/coach en NLP practioner, heb reisleiderservaring in Mallorca, Tenerife, Ardeche, Andalucië.Mijn verantwoordelijkheidsgevoel en actiegerichtheid zorgt ervoor dat reisgroepen het naar hun zin hebben. Ik doe aan diepzeeduiken, mountainbiken, was kano-instructeur in de Ardeche en wandelgids in Andalucia. Actieve vakanties in Europa of culturele trips in Azië en Afrika begeleid ik van harte.

Reizen oa.:Cuba, Kenia, Tanzania, Zuid Afrika, Malediven, Mnemba, Chumbe, Krugerpark, USA, Mexico, Indonesië, Thailand, Maleisië, Verenigde Arabische Emiraten, Egypte, Israël.

Wensbestemmingen:peru,Okavanga Delta, Mozambique, Midden Afrika, Australië, Canada/

Ik spreek vloeiend Nederlands, Duits en Engels, goed Frans en redelijk goed Spaans. Ben beschikbaar per direct; ben in het bezit van een VAR verklaring.

Ook voor part time werk als product manager, branch manager of locatiemanager, productmanager ben ik beschikbaar:
    Ik ben een creatieve en innovatieve professional met een commerciële instelling, ondernemend, flexibel en stressbestendig, een goed organisator ,een enthousiaste teamspeler die ook goed zelfstandig kan werken en uitstekend in staat is goede relaties op te bouwen en te onderhouden, zowel met collega´s als met leveranciers, bureaus en partners. Verder ben ik proactief en resultaatgericht.

Ik wil alleen nog als zelfstandige of reisleider werken, de hectiek van internationaal werk bij een multinational zeg ik vaarwel en ruil ik in voor plezier en internatinaal werk en reizen.

Ik ben direct beschikbaar.

vriendelijke groet,

Robin Schattefor
    www.schatteforsale.com

3. pascallie1

pascallie1 New Member

Lid geworden:
    1 apr 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Marien,

Ik ben wel geinteresseerd.

Zou je me even kunnen mailen.

email: pascallie1@hotmail.com

Groetjes,

Pascal

4. Leonel

Leonel New Member

Lid geworden:
    23 mei 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Marien,

Ik ben afkomstig uit Cusco-Peru en heb daar toerisme gestudeerd. Gedurende 4 jaar heb ik daar als toeristische gids gewerkt.
    Mijn moedertaal is Spaans en daarnaast praat ik vloeiend Quechua, Engels, Nederlands en behoorlijk Frans.
    Momenteel woon en werk ik in België.
    Jouw aanbod spreekt mij wel aan.
    Kan je mij meer gedetailleerde info sturen?
    Je kan mij contacteren op het volgende mailadres : lvillalobosm@hotmail.com

mvg,
    Leonel

5. Diedrik Van Vlaenderen

Lid geworden:
    20 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Marien,

Ik heet Diedrik, 37.
    Ik ben Belg, maar woon reeds 17 jaar in Cusco, Peru. Weliswaar ben ik nu enkele maanden in Belgie. Ik werk echter sinds 2000 als begeleider, voor verschillende organisaties. Meestal Peru, maar ook midden-amerika en buurtlanden van Peru. Ik ben gaag bereid een flexibele tour door Peru te begeleiden. Graag meer details.
    Vriendelijke groet,

Deel Deze Pagina