reisorganisatie Neckermann

Discussie in 'Tenerife' gestart door remcobremcob, 4 okt 2010.

  1. remcobremcob

    remcobremcob New Member

    Lid geworden:
    4 okt 2010
    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Uw organisatie staat bekend om zijn goed verzorgde reizen met uitstekende service. Wij hebben in de week van 4 aug t/m 11 aug een vakantie geboekt naar Tenerife. Bij aankomst in Tenerife werden wij verwelkomt door de reisleiding van Neckermann en zijn wij netjes per bus naar het door ons geboekte verblijf, Hotel/app. Santa Maria gebracht.
    Vervolgens hebben wij de gehele vakantie niets meer van de plaatselijke reisleiding vernomen. Het enige waar wij (via de receptie) op geattendeerd werden was dat er informatie over de organisatie te vinden was in een daarvoor speciaal ingerichte ruimte in de lobby van het verblijf.

    Nou is het probleem dat op de borden die in die ruimte te vinden waren geen informatie gegeven was over de terugreis. Daarna zijn wij nog verschillende malen naar de receptioniste gegaan om te vragen wanneer die informatie aanwezig zou zijn in de lobby. Ons werd verteld dat deze informatie er daags voor de vlucht zou moeten zijn. En zelfs toen konden wij deze informatie niet terugvinden op de borden.

    Vervolgens hebben wij onszelf verkeken op de datum van vertrek die op het ticket stond (11 aug, 23.00u) en gingen wij er vanuit dat we i.p.v. woensdagavond, donderdagavond terug zouden vliegen. Dit komt mede door het feit dat wij een vakantie hadden geboekt van 8 dagen en niet van 6 dagen. De heenweg vlogen we namelijk ook al laat waardoor we op 4 aug. pas om 23.00u op Tenerife aankwamen. Hierdoor stonden we donderdag klaar voor vertrek, een dag te laat. De vlucht gemist.

    Op woensdag 11 aug. heeft niemand ons telefonisch geattendeerd op het feit dat wij: niet op tijd uitcheckten bij het hotel, niet aanwezig waren voor de transfer naar het vliegveld en niet aanwezig waren bij het boarden. Dit ondanks wij onze mobiele telefoon nummers hebben afgestaan tijdens het boeken van deze reis. Door het gebrek aan contact kwamen we er de volgende dag om 12.00u tijdens het uitchecken bij de receptie achter dat we onze vlucht gemist hadden. Hier kregen wij ook te horen dat we een extra hotelovernachting moesten betalen zonder dat we hierover waren ingelicht. Dit vinden wij een groot gebrek van de service van uw reisorganisatie. Zeker aangezien wij lastminute voor 6 dagen € 750,- p.p. moesten betalen voor deze vakantie. Daar zou je toch betere service voor mogen verwachten.

    Deze extra hotelovernachting bij Hotel Santa Maria kostte ons €70 en wij hebben ook zelf een extra terugvlucht moeten boeken bij een andere organisatie t.w.v. €300,- p.p. Voor het boeken van een andere vlucht werd nauwelijks hulp aangeboden door de plaatselijke reisleiding. Bij onze telefonische roep om hulp werden we van de kast naar de muur gestuurd. Nadat we 6 verschillende nummers gebeld hadden werden we doorverwezen naar het plaatselijke Neckermann kantoor. Een medewerker legde ons lachend uit dat Neckermann hiervoor niet verantwoordelijkheid was. In principe moesten we het zelf maar uitzoeken.

    Zoals u kunt begrijpen zijn wij over de door jullie geboden service zeer ontevreden en hopen wij dat hiervoor een gepaste oplossing gezocht wordt.

    Conclusie:
    - Neckermann is niet ingesteld op hulp van gestrande passagiers. Als het mis gaat gaat het goed mis.
    - Klachtenafhandeling is zeer slecht. Vaak wordt je aan het lijntje gehouden of afgescheept. Op menselijke problemen gaan ze nooit in, het is altijd zwart-wit
     

Deel Deze Pagina