Wij zijn dus van half April t/m half Mei in Sri Lanka geweest. Ik had zelf in Nederland al een route uitgestippeld wat ik allemaal wou bezoeken en alles is gelukt, we hebben heel veel gezien en genoten. Intussen heb ik ons reisverslag klaar met daarin beknopt omschreven wat we hebben gedaan en natuurlijk prachtige foto's. Als iemand er interesse voor heeft, laat het mij dan even weten, stuur ik het naar je toe.
Hoi, als je wil mag je me dat doorsturen. Ik bn nog op zoek naar een reisbestemming, en Sri Lanka is een optie. Alvast bedankt. Grtz P
Hallo, Wij zijn van plan te vertrekken de 21ste maart tot de 8ste april. Graag zou ik je reisverslag eens lezen waar je kunt verblijven etc. Mijn email adres is B.oris@hotmail.com
Jouw verslag interessert mij ook. Wat is dat nu met de Tamils. Zijn die al dichtbij toeristische trekpleisters gekomen ? Lopen toeristen risico. We zijn in 1997 2 dagen voor de slachtpartij in de tempel van Hatsepsoet in Luxor geweest ...
Hoi Paul, Tamils hebben never nooit toeristische gebieden aangevallen en dat wordt ook niet verwacht. Er kan soms gevolgschade van hun aanvallen zijn voor toeristen, o.a. vliegveld-aanslagen van 2001 en 2007 maar het civiele vliegveld is nu eenmaal ook luchtmachtbasis. Een heel verschil met de motieven van terroristen in Egypte dus. Geen reden tot zorg dus voor toeristen, en dat zul je ook uit Danny's verslag lezen. Sterkte, -Erik> & [Sandya]
Hallo, Kan je met doorsturen ? We gaan volgend jaar in maart 2008 naar Sri Lanka en starten met de planning ervan. Met dnak Michel
Hallo, Kan je mij het verslag ook doorsturen. Ik wil in 2008 een 3 of 4 daagse rondreis doen en kan mooi de interesante plaatsen bekijken.
Als jullie het reisverslag willen, moeten jullie even je mailadres achterlaten, anders weet ik niet waar ik het naar toe moet sturen. Je mag natuurlijk mij ook een mail sturen met het verzoek. Mijn mail adres is dvandersluysnl@yahoo.com
Hallo Michel en Tonny Wil jullie graag info sturen Alleen zie ik jullie email adres niet Misschien kunnen jullie die even achterlaten Groeten Marianne
Hallo Danny, Mijn man en ik gaan eind van deze maand 4 weken fietsen op Sri Lanka. We zouden het reisverslag graag willen lezen. Met dank en de groeten. Wim en Coby Sessink.
he danny, ik ga 8 februari 3 week naar sri lanka. zou je mij je verslag kunnen mailen. ik moet nog een route uitstippelen. groetjes marijke
hoi Danny Waar blijft je verslag? We gaan 4 jan. hebben we nog even tijd om e.v.t. iets aan de route te veranderen. groet Johan.
Hallo Danny, Een beetje laat maar toch wil ik graag je verslag nog hebben. Mijn e-mail adres is asantman@hotmail.com
Hallo Marijke Wij zelf vertrekken ook op 8 februari voor 3 weken. Heb ook nog wel wat verslagen om te lezen. Wil je wel helpen met het uitstippelen. Mail me maar even jlgbouwman@home.nl Groetjes
Hallo Danny, Ik zou het verslag graag ook nog ontvangen. Wij willen in juni misschien een rondreis van 8 dagen gaan maken en afsluiten met 5 dagen malediven. Mijn email adres is bertinestevens@hotmail.com. Alvast bedankt Groeten
Ik heb zojuist verslagen naar Tonny, Bertine en Marianne verzonden. Jullie kunnen het ook aanvragen per mail op: dvandersluysnl op yahoo.com