Dit verslag maken neemt veel tijd en moeite in besalg en ik vond het leuk mijn ervaringen met anderen te delen. Wat mij wel een beetje tegenvalt is het volgende; Ik heb in totaal naar 15 a 20 mensen via deze oproep verzonden en geen 1 persoon heeft daarna ook maar de moeite genomen om op een kort bedankje terug te sturen. Dit valt mij enorm tegen!
Hallo, Ik ben zeker geïnteresseerd in jouw reisverslag. Ik zou het op prijs stellen als je die naar me zou willen mailen. Alvast bedankt, Groetjes.
wij zijn ook van plan dit jaar nog te gaan ! naar ons mag je het dus ook sturen! alvast bedankt! mvg, nele
ik zou heel graag je verslag willen hebben wij zijn van plan om begin april ook een rondreis te maken.
Hi Danny, Ik zou het verslag ook graag willen hebben. Welke tijd van het jaar is het beste? Niet te warm en droog, weet u dat misschien. Mijn adres: tinyvanbeers@hotmail.com Alvast bedankt. Groet, Tiny
Tijd van 't jaar: in onze winter zuidwesten, in onze zomer oosten. Zie overzichtje in Engels op http://www.tripadvisor.com/Travel-g293961-c176578/Sri-Lanka:Areas.And.Seasons.And.Tourist.Climate.html Sukses, -Erik> & [Sandya]
Hi Danny, Ik heb het reisverslag nog niet ontvangen, krijg ik het nog, ik ben erg nieuwsgierig om het te lezen. tinyvanbeers@hotmail.com Groetjes....