reizen door bolivia

Discussie in 'Bolivia' gestart door e.l.wekken, 19 apr 2010.

1. e.l.wekken

e.l.wekken New Member

Lid geworden:
    5 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik wil een rondreis maken door Bolivia, in de maand juli.
    Wie heeft voor mij bruikbare tips??
    Alvast bedankt!
    Eliza.

2. Aron ten Brinke

Aron ten Brinke New Member

Lid geworden:
    21 jun 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb genoeg bruikbare tips, maar dat is wel een hele brede vraag. Wat wil je gaan doen? Wat wil je weten? Je mag me mailen: aron285@hotmail.com

Ik ben vorig jaar in Bolivia geweest en ga dit jaar 5 maand naar Peru en Bolivia. Kan je wel verder helpen denk ik...

groetjes Aron

3. Loesje

Loesje New Member

Lid geworden:
    26 jan 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd brede vraag. Waar vlieg je op? Hoe lang ga je?

Wij hadden grofweg de volgende route/planning;
    Via Chili binnengekomen, zoutvlakte tour met jeeps drie dagen lang over de hoogvlaktes rijden, slapen in zouthotel.
    Sucre was een heel bijzonder, kleinschalig plaatsje, hier zijn we 5 dagen gebleven
    Van hier naar samaipata, heel klein dorpje in het nevelwoud.
    Met de taxi naar santa Cruz en vandaar gevlogen naar LaPaz.
    Copacabana een paar daagjes relaxen in hostel LaCapula. Kies voor de honeymoon suite met uitzicht over lake titikaka. Plus wandelen en nachtje slapen op Isla del Sol.
    Sorata is een klein berg dorpje zonder toeristen. Vanuit hier start Travis een Amerikaanse gids elke maandag een tour van 2 dagen mountainbiken en 3 dagen boot, slapen in de jungle langs de oever, met eindbestemming Rurrenabaque.
    In Rurrenabaque kan je een geweldige drie daagje pampastour boeken, hier zie je veel alligators, apen, vogels en zoetwaterdolfijnen.
    Vanuit Rurre kun je terug vliegen naa laPaz, opstijgen vanaf een weiland in een veel te klein vliegtuigje.
    En dan is je rondreis af!

Heel veel plezier!

Deel Deze Pagina