Reizen van Udon Thani naar Vientiane

Discussie in 'Laos' gestart door steven, 5 apr 2008.

1. steven

steven New Member

Lid geworden:
    5 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om met Air Asia van Bangkok naar Udon Thani te vliegen(in Thailand, vlakbij Vientiane) Het schijnt dat er vanuit Udon Thani een bus gaat naar Nong Khai. Van daar uit kan je over de Vriendschapsbrug naar Laos reizen.
    Nou is het zo dat de vlucht van Air Asia in de middag pas laat in Udon Thani aankomt. En als ik dan de bus naar Nong Khai neem duurt dat ook nog een uur. Ik denk dat ik dan op z'n vroegst om 18.00 uur in Nong Khai zal aankomen.
    Kan iemand mij vertellen hoe laat de grens naar Laos bij de Vrienschapsbrug dicht gaat?
    Voor mij is dat slim om te weten want dan kan ik een hotel boeken - of in Nong Khai - of in Vientiane.

2. jeansambix-jr

jeansambix-jr New Member

Lid geworden:
    1 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de fietsreisgids "Kippen en kleefrijst" van Bernadette Speet (ed. 02/2007) is de grenspost bij de Vriendschapsbrug open van 08:00u tot 20:00u.
    Groeten van Kristof.

3. jurgen en anja legerstee

Lid geworden:
    29 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    wij zijn een gezin van 4 personen.2 ouders en 2 pubers en willen in augustus naar laos.Kan iemand mij wat vertelen over de discovery airpass.We zijn bang als we deze kopen de vliegtuigen erg vol zijn in augustus en we niet meekunnen.Wie kan me ook wat over stopovers vertelen met laoairlines.We zouden grag ook wat meer willen weten of je erg moeilijk kan reizen in augustus omdat het regenseizoen is.groetjes van jurgen en anja

4. pong2

pong2 New Member

Lid geworden:
    17 dec 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    is al weer VEEL beter
    de grens gaat eerder open en later dicht-maar dan moet je extra 2-3US$ BIJbetalen als ''overtime'' fe-dit is geen bedrog, maar wettelijk geregeld. Overigens staat AirAsia vooral bekend als Airdelaysia-dus hou plan B gereed.
    Vanaf vliegveld Ud gaat een direkte MINIBus direkt naar de brug-vol is vol. Een gewone bus door naar VTE vanaf BUSstation-dan moet je vooraf al je visum hebben-ze wachten niet en kontroleren dit ook.
    Het is Thaild-het is nergens nodig om vooraf hotels e.d. te boeken-keus zat en ook goejekoper.
    en jurgen etc: NOOIT een heel andere vraag zomaar aanplakken-dat heet ''kapen''=dan gewoon nieuw topic aanvatten.
    die disc. pas moet je VOORAF boeken-hier in NL dus-dus nix standby.

5. Jeroentje

Jeroentje New Member

Lid geworden:
    2 feb 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegenwoordig is Air Asia best wel goed in hun service. Af en toe hebben ze vooral van Bangkok naar Udon Thani zeer aantrekkelijke aanbiedingen. Ik ben een keer voor 1200 baht inclusief tax van Bangkok naar Udon Thani en terug gevlogen. Als je aankomt op Udon Thani vliegveld staan er minivans te wachten die je voor ongeveer 200 baht naar de grens brengen (45 minuten)

http://www.globaltravelmate.com/travel/197-traveling-from-bangkok-to-vientiane.html

Deel Deze Pagina