Riu Palace Macao

Discussie in 'Dominicaanse Republiek' gestart door B767-300ER, 31 jan 2012.

1. B767-300ER

B767-300ER New Member

Lid geworden:
    1 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede vlucht Natje

De PH-AHQ zal je naar PUJ brengen.

2. Tompoesje

Tompoesje New Member

Lid geworden:
    19 jul 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Hannzie en Natje,

Wat een verhaal zeg, jammer dat het allemaal zo moet lopen!
    Natje, schrijf je nog hoe je hotel is bevallen?
    Ik hoop dat jullie beiden een leuke vakantie zullen hebben! Veel plezier!

3. Tompoesje

Tompoesje New Member

Lid geworden:
    19 jul 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Natje,
    Zojuist even op de website gekeken van jullie hotel. Dat ziet er prima uit! Ik denk dat dit luxer is dan Macao, dus misschien is dit een geluk bij een ongeluk!

4. Natje

Natje New Member

Lid geworden:
    13 sep 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste B767-300ER,

Dank je, het gaat vast goed komen !!
    Wij hebben alleen maar goede vluchten gehad met Arkefly, dus zondag ook.

Beste Tompoesje,

Bedankt voor je reactie !
    Het is idd jammer dat het zo gelopen is.
    Wij hopen dan ook dat het idd een geluk bij een ongeluk zal zijn en dat wij helemaal niet naar Macao toe willen.. Ik vind het wel een fijn idee dat die mogelijkheid er wel is.
    Hebben er wel weer heel veel zin in, dat gevoel waseven weg.
    Natuurlijk zal ik laten weten hoe het daar is.

5. B767-300ER

B767-300ER New Member

Lid geworden:
    1 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie eigenlijk een RIU Card?

6. Natje

Natje New Member

Lid geworden:
    13 sep 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik in november aangevraagd. Hebben het origineel nog niet. Heb op aanraden van Tompoesje de kaart uitgeprint. Maar weten dus nog niet of wij in Macao terecht komen. En dan schiet het met het sparen nog niet op...
    Wij zijn de laatste 2 jaar naar Riu Tequila in Mexico geweest maar wisten toen nog niet dat er een Riu kaart was. Dus zijn al punten misgelopen :-(

7. B767-300ER

B767-300ER New Member

Lid geworden:
    1 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat wat, RIU Tequila?
    Ik zit daar in januari 2014.

8. Natje

Natje New Member

Lid geworden:
    13 sep 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Het eerste jaar vonden wij het geweldig ! Vooral het animatie team met de shows was top. Mensen van de andere Riu's kwamen 's avonds bij Tequila voor het animatie team en de gezellige sfeer. Het eten vonden wij het eerste jaar beter. Aangezien wij het eerste jaar na 20 dagen nog niet naar huis wilden, zijn wij meteen vorig jaar weer terug gegaan. Wij verwachten toen hetzelfde maar alles was net iets minder. Maar wel een super vakantie gehad. Het land en de bevolking zijn echt super! !

9. B767-300ER

B767-300ER New Member

Lid geworden:
    1 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Het land en de bevolking zijn idd super. Wij zijn er al meerdere malen geweest. Alleen nog nooit in Tequila.
    Echter uit financieel oogpunt moeten we onze wensen bijstellen, Riu Palace Mexico is financieel gezien onbetaalbaar geworden en op de Domonicaanse mis ik vooral de Flora en Fauna.

10. B767-300ER

B767-300ER New Member

Lid geworden:
    1 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vlucht gaat wss wel mooi op tijd, komt bijna een uur te vroeg binnen van zijn voorgaande vlucht. Goede vlucht en eeen fijne vakantie!

11. Hanzzie

Hanzzie New Member

Lid geworden:
    29 jul 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    @Natje: je zal op dit moment nog wel slapen.
    Laat je ons ff weten hoe alles is in Secrets, en of je de tweede week nog naar Macao gaat. Wellicht komen we elkaar daar dan nog tegen.
    Have fun & relax!

12. Natje

Natje New Member

Lid geworden:
    13 sep 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal !!

Het vliegtuig was inderdaad mooi optijd en hebben een prima vlucht gehad.

In ons hotel aangekomen was alles super geregeld.
    Zijn hier samen met nog een Nederlands stel geplaatst.
    Ik had verwacht dat er meer zouden zijn maar dat was dus niet het geval. Maar het is hier echt SUPER !!!
    Wij hebben een mooie suite gekregen 20 meter van het strand, echt ideale ligging. Kunnen gebruik maken van een speciale vip pas. Daarmee lig je op een apart stukje strand en komen ze de drankjes brengen. Je kunt gebruik maken van speciale a la carte restaurants zowel voor lunch als diner. Het eten is echt heel goed. Bij Secrets zijn er 4 restaurants en bij het naastgelegen NOW Larimar 8, maar daar hebben wij nog geen gebruik van gemaakt. Verder is de service goed en zijn zeer tevreden. Het ontbreekt ons hier aan niks. Hebben dan ook besloten dat wij hier blijven zitten de rest van onze vakantie. Zijn aan de ene kant wel erg benieuwd hoe het bij Macao is, aangezien ik zoveel info heb gekregen. Dus wie weet in

Hanzzie wij wensen jullie een goede vlucht en een fijne vakantie !! Maar dat gaat vast helemaal goed komen !

13. Natje

Natje New Member

Lid geworden:
    13 sep 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal !!

Het vliegtuig was inderdaad mooi optijd en hebben een prima vlucht gehad.

In ons hotel aangekomen was alles super geregeld.
    Zijn hier samen met nog een Nederlands stel geplaatst.
    Ik had verwacht dat er meer zouden zijn maar dat was dus niet het geval. Maar het is hier echt SUPER !!!
    Wij hebben een mooie suite gekregen 20 meter van het strand, echt ideale ligging. Kunnen gebruik maken van een speciale vip pas. Daarmee lig je op een apart stukje strand en komen ze de drankjes brengen. Je kunt gebruik maken van speciale a la carte restaurants zowel voor lunch als diner. Het eten is echt heel goed. Bij Secrets zijn er 4 restaurants en bij het naastgelegen NOW Larimar 8, maar daar hebben wij nog geen gebruik van gemaakt. Verder is de service goed en zijn zeer tevreden. Het ontbreekt ons hier aan niks. Hebben dan ook besloten dat wij hier blijven zitten de rest van onze vakantie. Zijn aan de ene kant wel erg benieuwd hoe het bij Macao is, aangezien ik zoveel info heb gekregen. Dus wie weet in

Hanzzie wij wensen jullie een goede vlucht en een fijne vakantie !! Maar dat gaat vast helemaal goed komen !

14. Natje

Natje New Member

Lid geworden:
    13 sep 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal !!

Het

15. Natje

Natje New Member

Lid geworden:
    13 sep 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor dezelfde reacties..
    Er is hier één ding waardeloos en dat is de wifi!!

16. Hanzzie

Hanzzie New Member

Lid geworden:
    29 jul 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    @Natje: dat is mooi!
    Ik had al zo'n vermoeden dat de wifi slecht was... Top dat alles nu voor elkaar is.
    We houden jullie op de hoogte vanuit Macao.

17. Natje

Natje New Member

Lid geworden:
    13 sep 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hola !!

Hier is het nog steeds prima !!
    Wij gaan donderdag naar Saona, nu al zin aan.

Hanzzie, hoe is het bij Macao?
    Is de rust daar een beetje terug ?

18. Tompoesje

Tompoesje New Member

Lid geworden:
    19 jul 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Natje,

Fijn dat jullie het naar je zin hebben! Hoe is het weer daar nu, op de weersverwachtingen ziet het er niet zo best uit.
    Veel plezier nog, groetjes.

19. Natje

Natje New Member

Lid geworden:
    13 sep 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Tompoesje,

Wij zijn er ook blij om dat het ons zo goed bevalt hier.
    Wij hebben er een paar dagen een zere buik van gehad, achteraf gelukkig niet nodig geweest. Moeten wij nog maar een keer terug voor Macao.
    Het weer is de laatste twee dagen weer goed. Daarvoor hebben wij twee ochtenden behoorlijk regen en wind gehad. Hoe de voorspellingen zijn weet ik eigenlijk niet.
    Wij hopen natuurlijk dat het zo blijft..
    Gaan morgen onze laatste week alweer in, de tijd gaat helaas zo snel :-( Volgende week zondag worden wij om 16:55 opgehaald, maar daar willen wij nog even niet aan denken.

20. Natje

Natje New Member

Lid geworden:
    13 sep 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Tompoesje,

Wij zijn er ook blij om dat het ons zo goed bevalt hier.
    Wij hebben er een paar dagen een zere buik van gehad, achteraf gelukkig niet nodig geweest. Moeten wij nog maar een keer terug voor Macao.
    Het weer is de laatste twee dagen weer goed. Daarvoor hebben wij twee ochtenden behoorlijk regen en wind gehad. Hoe de voorspellingen zijn weet ik eigenlijk niet.
    Wij hopen natuurlijk dat het zo blijft..
    Gaan morgen onze laatste week alweer in, de tijd gaat helaas zo snel :-( Volgende week zondag worden wij om 16:55 opgehaald, maar daar willen wij nog even niet aan denken.

Deel Deze Pagina