RNE

Discussie in 'Brazilië' gestart door piet v/d engel, 29 mrt 2016.

1. piet v/d engel

piet v/d engel New Member

Lid geworden:
    22 nov 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Was gisteren bij de police federaal om info mijn RNE en wanneer moet ik deze verlengen.Nu de dame aan de balie vertelde mijn dat dit 3 maanden voor de validatie moet . tis maar dat je het weet.

2. Maarten van Tilburg

Maarten van Tilburg New Member

Lid geworden:
    30 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en je krijgt een boete als je te laat bent. Tenzij je ouder bent dan 60 (dan hoef je helemaal niet meer geloof ik)

3. Maarten van Tilburg

Lid geworden:
    30 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    afijn, de mijne is al lang verlopen, maar niemand die zich er druk om maakt. Ik dus ook niet.
    Het is trouwens alleen maar het identiteitsbewijs, de permanente verblijfsvergunning verloopt niet

4. Felix

Felix New Member

Lid geworden:
    28 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel een voorwaarde dat het document na je zestigste jaar in goede staat blijft verkeren en dat ook de foto nog lijkt.

Je dient de ook altijd bij je te dragen, dat is verplicht. Elke verhuizing moet ook aan de PF worden gemeld.

5. Maarten van Tilburg

Lid geworden:
    30 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, wat er allemaal niet moet. Alleen, zoals ik al zei: niemand die zich er druk om maakt. Mijn vrouw heeft een RG van 30 jaar geleden, geloof ik, toen de staat Rio nog Guanabara heette.
    Dat heeft nog nooit een probleem gegeven. En als: ze heeft ook al 3 keer bij een rechtszaak zichzelf geidentificeerd met haar Nederlandse paspoort, die officieel helemaal niet gebruikt mag worden.

Deel Deze Pagina