Rondreizen Australie, waar beginnen?

Discussie in 'Australië' gestart door Taartje, 6 okt 2013.

1. Taartje

Taartje New Member

Lid geworden:
    6 okt 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen!
    Mijn zus en ik zijn van plan volgend jaar (okt. 2014) een jaar naar Austalie te gaan. Onze familie woont verspreid over de oostkust, dus willen de oostkust eens goed bekijken. Het plan is dus om af en toe bij onze familie te verblijven, maar toch het grootste deel zelf rond te reizen en veel verschillende dingen te zien. Het probleem is echter dat wij gewoon niet weten waar we moeten beginnen. Het begint al bij de overnachtingen, boek je die vooraf of is het handiger om gewoon maar een ticket naar australie te kopen en vanzelf maar zien waar we belanden? Het lijkt ons ook leuk om daar te werken met working visum, voornamelijk om dus de accomodaties en levensbehoeften te kunnen betalen. Zijn daar nog tips voor qua soort werk etc ? Is dat ook iets wat je gewoon daar moet bekijken? Ook qua geld weten we niet helemaal wat handig is om mee te nemen. Je moet sowieso geloof ik ongveer 3500euro op je rekening hebben staan. Weet iemand hoe snel je hier door heen bent en of accomodaties etc duur zijn? Ik hoor graag andere ervaringen!! Alvast bedankt!

Deel Deze Pagina