Route - 3 weken

Discussie in 'Thailand' gestart door jitsketje, 3 sep 2012.

1. jitsketje

jitsketje New Member

Lid geworden:
    27 mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    @Daantje: Ik ben naar Zwitserland geweest met de nachttrein en verder van Griekenland naar Turkije en weer van Griekenland naar Montenegro en vervolgens nog Budapest-Praag, en Praag-Nederland.
    Dus heb binnen Europa wel wat soorten gehad maar nooit echt h

2. Daantje

Daantje New Member

Lid geworden:
    6 nov 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet ook zeker dat het goedkomt :)

3. hoeksie

hoeksie New Member

Lid geworden:
    18 feb 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Riverside GH in Chiang Mai is echt een aanrader.
    In Bangkok kun je ook nog eens kijken bij SUK11.
    Ben er niet zelf geweest, maar het ziet er super uit en ik hoor er goede verhalen over.
    Als je in de buurt van MBK in Bangkok wilt zitten, dan zou ook LubD wellicht een idee zijn. Is iets meer aan de prijs, maar ideaal gelegen qua openbaar vervoer en echt een superrelaxed hostel, met super aardige medewerkers. Let op er zijn 2 LubD's in Bangkok

4. jitsketje

jitsketje New Member

Lid geworden:
    27 mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    DD Inn in Bangkok? Ervaringen mee? Is het beetje geluid dicht aangezien het op KSR staat.

5. karmell@hetnet.nl

karmell@hetnet.nl New Member

Lid geworden:
    4 dec 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    D&D Inn is een prima hotel, schone kamer, goed ontbijt. Gelegen op Khao San Road, maar wij hebben geluidsoverlast ervaren. Zwembadje op dak. Er zaten wel veel backpackers, maar goed, dat ben ik ook, alleen het aantal Engelsen viel mij op. Als je in de buurt van Khao San Road wil zitten, dan zou je ook eens kunnen kijken bij het Bhimann Inn Hotel. Net een straat erachter. Met zwembad ook, goed ontbijt, schone kamer en buiten de drukte van KSR. In het Navalai heb ik vorig jaar ook gezeten toen we aankwamen, wat duurder en ik vond de kamers aan de straatzijde heel gehorig, maar de voor de rest een goed hotel met een heerlijk ontbijt en aan de rivier.

6. karmell@hetnet.nl

Lid geworden:
    4 dec 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps sorry typefoutje... we hebben geen geluidsoverlast ervaren.

7. karmell@hetnet.nl

Lid geworden:
    4 dec 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nog een guesthouse zoekt in Chiang Mai kijk dan eens bij het Green Tulip House. Geweldig! Hele aardige lui daar, helpen je overal mee en prima schone kamers, ontbijt is heerlijk. Kijk maar even op tripadvisor, daar staan wat beoordelingen.

8. jitsketje

jitsketje New Member

Lid geworden:
    27 mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Bhimann Inn is net tikkie boven mijn budget. D&D is voor een single standaard 550baht en dat vond ik wel mooie prijs voor mijn backpackers budget.

9. jitsketje

jitsketje New Member

Lid geworden:
    27 mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanwege ziekenhuisopname even weggeweest hier..maar Im back! haha.

D&D is dus wel aan te raden?
    Eventueel nog andere goedkope tips in BKK?

GreenTulip in CM ga ik even opzoeken!

10. Annelies

Annelies New Member

Lid geworden:
    14 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verblijf altijd in Rambuttri Inn. Mijn favoriete buurt en heerlijke kamer.

11. jitsketje

jitsketje New Member

Lid geworden:
    27 mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring met dit hotel? http://www.theatlantahotelbangkok.com/index.php

Kom er ook niet echt achter of het beetje goed ligt in Bangkok.

12. jitsketje

jitsketje New Member

Lid geworden:
    27 mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een vraagje.
    Ik vlieg vanaf Chiang Mai naar Phuket en moet dan een nachtje op Phuket blijven voordat ik door kan naar Koh Lanta.
    Nu vroeg ik mij af of waar ik het beste kan verblijven in welk gebied? Zodat ik een leuk guesthouse kan zoeken. Het moet in elk geval een plek zijn waar ik makkelijk mijn ferry ticket kan kopen en waar vandaan het makkelijk is om naar de ferry te reizen. Het is maar 1 nachtje maar een beetje leuk plekje is wel fijn!

13. jitsketje

jitsketje New Member

Lid geworden:
    27 mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok..
    Ik ben er een soort van uit.
    Voor Bangkok ga ik toch in Rambuttri Inn verblijven. Misschien iets duurder maar het lijkt me wel de moeite waard en ik wil graag airco en zwembad in BKK. Waar adviseren jullie mij om te reserveren, via welke site?

Voor Kanchanaburi twijfel ik nu tussen VN Guesthouse en Blue Star guesthouse.
    Iemand ervaring mee?

Dan nog Chiang Mai daar ga ik nog even verder zoeken.
    Phuket hoop ik hier nog advies over te krijgen, zie mijn vraag in de post hierboven.

Koh Lanta zal ik in Red Snapper bungalows verblijven.

Oeh..ik krijg steeds meer zin in mijn reis!!!!

14. Silvana

Silvana New Member

Lid geworden:
    28 jun 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij gaan in chiang mai naar Riverside House Bed & Breakfast. Ik ben er nog niet geweest maar las op int goeie revieuws! Mis wat voor jou!!!

15. robbr

robbr New Member

Lid geworden:
    12 feb 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    @jitsketje: VN guesthouse is goed, goedkoop en boven gemiddeld eten . Als je boekt, kun je online doen, vraag dan om een kamer op de raft aan de rivierkant.Kamers zijn op het hele complex wat gedateerd of aan wat groter onderhoud toe ( 2 jaar terug) maa

16. jitsketje

jitsketje New Member

Lid geworden:
    27 mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje Robbr...goed om te horen. De reviews op internet zijn ook eigenlijk allemaal goed.

Riverside stond al op mijn CM lijstje zag ik. Dat lijstje is nog heel lang, dus die moet ik nog even allemaal langs en dan wegstrepen, haha.

17. jitsketje

jitsketje New Member

Lid geworden:
    27 mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring met CM Blue House of Awana House?
    Beide lijke me goed en leuk!
    Bij Awana twijfel ik alleen of dat ook een goede plek is om andere backpackers te ontmoeten?

Niemand verder tips voor Phuket?
    Ik denk dat ik maar in Phuket Town ga zitten voor dat ene nachtje.
    Misschien een plek bij een marktje, shopping mall of bioscoop ofzo? Dat ik mijn nachtje daar nog leuk doorkom, haha.

18. Daantje

Daantje New Member

Lid geworden:
    6 nov 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.verrereizenmetkinderen.nl/hotels/hotels-in-thailand/noord-thailand/1014-awana-house-chiang-mai Kijk hier eens, ik heb er zelf geen ervaring mee maar deze mensen wel, misschien dat je hier iets aan hebt.

19. Etienne

Etienne New Member

Lid geworden:
    19 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker NIET in Phuket town !

20. jitsketje

jitsketje New Member

Lid geworden:
    27 mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Want? En waar dan wel? Het is maar voor 1 nachtje op doorreis en Phuket Town is het dichtste bij het vliegveld en de ferry.

Deel Deze Pagina